Elvis Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Ieder van ons zit wel ongeduldig op een album of meerdere te wachten die hopelijk in 2013 zal verschijnen . Voor mij persoonlijk is dit : -Blacksad nr.5 -Adelaars van Rome nr.4 -Long John Silver nr.4 -Sasmira nr.3 (die hoop kan ijdele hoop zijn .... ) -De Janitor nr.5 -Werner en Charlotte nr.3 (al in 't Frans verschenen ,maar niet in NL aangekondigd.. ) -Samber nr.7 (Tegen Yslaire alles heeft afgerond , ben ik al gesneuveld ! ) -Zij waren met 10 nr.5 (in't Frans al een tijdje uit , werpt 12bis de handdoek.?.. ) -Het vijfde evangelie nr.3 (nieuwe tekenaar , maar wat duurt dat toch ... ) En tijd dat er weer eens een album verschijnt die ons allen verrast van onbekende auteurs ofzo .(Zoals Blacksad die uit het niks kwam in 2000) Ook Frank Le Gall wil ik weer zien .Waar is die gebleven zeg ? Fingers crossed ! Quote Link to comment
Wil Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Het land van Langvergeten 14! en dan 15, 16 en de epiloog Quote Link to comment
Roque Ja Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Ik heb nog zoveel oude reeksen en klassiekers te lezen, dat ik niet echt ongeduldig ben naar nieuwe albums. Maar van hetgeen op korte termijn staat aangekondigd, ben ik toch wel benieuwd naar de integralen van Rork en De kat van de rabbijn. Quote Link to comment
Timhardt Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Het land van Langvergeten 14! en dan 15, 16 en de epiloog daar kijk ik ook naar uit. Het land is een reeks die mijn verzameling nooit zal verlaten. Ik vind alle cyclussen (van 4) enorm goed. En ook deel 13 vong ik alweer een zeer goeie opstart. Ik vind trouwens het wisselen van tekenaars tussen cyclussen heel verfrissend. Het zijn trouwens met Faure, Herenguel, Vicomte allemaal persoonlijke favorieten. Laval ken ik te weinig, maar zoals gezegd vond ik deel 13 echt erg goed. verder kijk ik vooral uit naar engelstalig werk uit de vertigo / image / viz media en dark horse stal. Quote Link to comment
marioboon Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 De mijne. Oeps... Quote Link to comment
Daan Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Aslak 2 Antares integraal? Laatste afsluitende deel Magasin General Metronom' 3 Ars Magna 2 Notre Dame 2 Hel? Nieuwe tweeluik van Munuera Quote Link to comment
Wouter Goudswaard Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Dat ziet er goed uit, eens even checken, die Paul Pope. Quote Studio Goudbaard Ridiculand Link to comment
Veto Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Afsluiter van 'Magasin General' Notre Dame 2 Thorgal 34 Kah-Aniël : nieuwste album in de hoofdreeks Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Peter Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 volgende trade van Saga Quote Link to comment
Daan Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 volgende trade van Saga Que Quote Link to comment
Peter Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Que het vervolg op deze trade: Quote Link to comment
Daan Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Aah en o! Ik dacht echt dat je de uitgeverij Saga bedoelde, vandaar dat ik er niets van maakte Quote Link to comment
Diogenes Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 MAGUS! Zit hier al een hele tijd op te wachten. Ga voor het eerst belachelijk veel geld neertellen voor Saga HCs maar met deze reeks wil ik mezelf wel trakteren. Verder kijk ik ook weer reikhalzend uit naar het vervolg van Gil st André en met Godenschemering ben ik ook heel benieuwd hoe het verder gaat. Echt een topreeks naar mijn mening. Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Dr. Benway Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Locke & Key Quote marcelherms.nl Link to comment
Waldorf Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Van nu tot in mei komt Sherpa maandelijks met iets op de proppen (Rork, Blueberry, Arq, Cap)! Kat van de Rabijn integrale! Locke & Key! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
stilte Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Van nu tot in mei komt Sherpa maandelijks met iets op de proppen (Rork, Blueberry, Arq, Cap)! En je was me net voor, alles van A dus. Die Samber 7 ook trouwens, wist niet eens dat die nog zou volgen... Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
shakeitupguy Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Locke & Key De afsluitende TPB van deze reeks staat hoog op mijn lijstje. Ik kijk vooral uit naar het vervolg op het Het Gele teken geschreven foor Jean Dufaux. Quote Link to comment
Mars Gremmen Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 (Maar eerlijk gezegd ken ik het al.) Quote BLOG • TWITTER • FACEBOOK Link to comment
Rork Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 En je was me net voor, alles van A dus. Die Samber 7 ook trouwens, wist niet eens dat die nog zou volgen... Elvis zegt "hopelijk", degene die hij noemt hoeven dus niet dit jaar uit te komen. Voor mij Arq, Capricornus en Miss Endicott. Verder zien Ardalén (Miguelanxo Prado) en Dierenriem er interessant uit Quote Link to comment
Daan Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 (Maar eerlijk gezegd ken ik het al.) Strip 2000? Quote Link to comment
Mars Gremmen Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Strip 2000? Wie anders?! Het album verschijnt tijdens de Stripdagen in Gorinchem. En in september 2013 verschijnt deel 2. En dan is Trix weer op. Quote BLOG • TWITTER • FACEBOOK Link to comment
djkeos Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Het lange wachten zit er bijna op wat betreft: - De Havik - deel 8 Piraat van de koning ?(Corsiere du Roy...volgens SSZ.be Maart). Eerst nog in dossiervorm? - Verder nog Agent 327 # 20, Buck Danny # 53 de Zwarte cobra (in sept.), Dirkjan # 19 (nov.), January Jones # 2 (HC feb/mrt) & # 6 (sept/okt. ?), Guardian (sept/okt.?) Thorgal # 34 (nov.) & 3 spin-offs, Edelweiss # 3 (?), Piraten van Barataria # 6, Rani # 4, Roodbaard integraal # 1 & 2, Blueberry Chihuahua Pearl HC. Je ziet het veel klassiek werk! Misschien nog Auguria # 2 of Apache Junction # 2, Franka # 23, Hel # 2, Tramp # 11 maar ik geloof dat dat allemaal eerder 2014 gaat worden. Quote Link to comment
Aerogi Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Het afsluitende deel van Antares. En ik hoop dat er ook nog iets verschijnt van Bec die ik volg (o.a. Prometheus) Quote Link to comment
Guest Sandra Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Ikigami 7! En eigenlijk ook op en boel andere manga, maar die zijn niet aangekondigd. Quote Link to comment
Kool Thing Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 - Psykoparis 2 - Het slotdeel van Djinn. Als Dufaux het niet verknalt wordt die laatste triptiek/cyclus mijn kerstcadeau voor een aantal mensen. - Magasin General - De vliegenkoning 3 - ... Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
TDPB Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Dash Shaw en Paul Pope zouden misschien wel eens enkele super-strips kunnen afleveren in 2013 Eventjes Paul Pope gegoogled. Hij hoort zo te zien thuis in de groep "Fantastische Tekenaars die Onduidelijke Strippagina's tekenen". Quote Link to comment
TDPB Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Je bent nooit te oud om iets bij te leren. Quote Link to comment
linthout Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 (Maar eerlijk gezegd ken ik het al.) Hier zit ik ook ongeduldig op te wachten. En ik ken het nog niet!!! Maar Mars levert ALTIJD schitterend werk! Quote Link to comment
retep Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Hier zit ik ook ongeduldig op te wachten. En ik ken het nog niet!!! Maar Mars levert ALTIJD schitterend werk! Kom naar het leuke plaatsje gorinchem, L'hout. er gaan hardnekkige geruchten dat Mars Trix daar gaat signeren tijdens de stripdagen.... Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 - Het slotdeel van Djinn. Als Dufaux het niet verknalt wordt die laatste triptiek/cyclus mijn kerstcadeau voor een aantal mensen. dit inderdaad, ik vind dat zeer goed. En ik hoop ook dat muraqqa deel 2 uitkomt, maar om eerlijk te zijn heb ik geen enkel idee of er voorlopig nog werk van gemaakt wordt nu ze weer met Djinn bezig is. Op de site van 12bis staat niets. En ik kan zo snel haar website niet vinden. Miljaar, teken eens wat rapper verdorie (maar nog steeds even goed ) Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Da's waar. Hou ouder je wordt, hoe meer je beseft dat je weinig weet. Aan de andere kant : hoe ouder je wordt, hoe meer het geheugen achteruit gaat. Dedju toch... Ouder worden is alleen maar negatief. Quote Link to comment
156 Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Een t Ouder worden is alleen maar negatief. Een tiener zou ik nu toch ook niet meer willen zijn hoor. Quote Link to comment
beus Posted January 18, 2013 Share Posted January 18, 2013 gil st andre 10 milan k 3 de grote odalisk (vives!) marzi!!!! en dichter bij juis jorikus magus 2 hel Quote Link to comment
Daan Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 gil st andre 10 milan k 3 de grote odalisk (vives!) marzi!!!! en dichter bij juis jorikus magus 2 hel Beus, sorry maar voorlopig komt er geen tweede deel van Hel,... Quote Link to comment
Guest lucky luke Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Strips van Arboris die ze al zo heeeeeeel lang aankondigen. Kom op Arboris,waar blijven bv.Barbara Wolf,El Nino,Negen van het godshuis,Sam Bracken,Middernacht enz enz. Quote Link to comment
Guest milou Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Danker Jan is met een prachtige strip bezig over Zuid Amerika in de middeleeuwen. Veel schepen. Verschijnt in mei bij het paard van troje. Hopelijk wil Kontiki er wat over vermelden, want de eerste pag zijn zo mooi. Quote Link to comment
Guest milou Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Titel: De bannelingen van Tobago. Speelt zich af in Latijns Amerika. Quote Link to comment
Daan Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Titel: De bannelingen van Tobago. Speelt zich af in Latijns Amerika. Milou, waar heb je deze informatie vandaan? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Is helaas weer zo'n opdrachtstrip. Niets verkeerds mee, maar als 't niet in de stripspeciaalzaken is te verkrijgen, kunnen we er weinig mee. Daar ligt onze grens. Quote Link to comment
Guest milou Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Van Danker Jan himself Daan. Quote Link to comment
Recommended Posts