Ga naar inhoud

Op Welke Albums Zit Je Ongeduldig Te Wachten In 2013 ?


Elvis

Recommended Posts

Ieder van ons zit wel ongeduldig op een album of meerdere te wachten die hopelijk in 2013 zal verschijnen .

Voor mij persoonlijk is dit :

 

-Blacksad nr.5

 

-Adelaars van Rome nr.4

 

-Long John Silver nr.4

 

-Sasmira nr.3 (die hoop kan ijdele hoop zijn .... )

 

-De Janitor nr.5

 

-Werner en Charlotte nr.3 (al in 't Frans verschenen ,maar niet in NL aangekondigd.. )

 

-Samber nr.7 (Tegen Yslaire alles heeft afgerond , ben ik al gesneuveld ! )

 

-Zij waren met 10 nr.5 (in't Frans al een tijdje uit , werpt 12bis de handdoek.?.. )

 

-Het vijfde evangelie nr.3 (nieuwe tekenaar , maar wat duurt dat toch ... )

 

 

En tijd dat er weer eens een album verschijnt die ons allen verrast van onbekende auteurs ofzo .(Zoals Blacksad die uit het niks kwam in 2000)

Ook Frank Le Gall wil ik weer zien .Waar is die gebleven zeg ?

 

Fingers crossed !

Link naar reactie

Het land van Langvergeten 14! en dan 15, 16 en de epiloog

 

 

daar kijk ik ook naar uit. Het land is een reeks die mijn verzameling nooit zal verlaten. Ik vind alle cyclussen (van 4) enorm goed. En ook deel 13 vong ik alweer een zeer goeie opstart. Ik vind trouwens het wisselen van tekenaars tussen cyclussen heel verfrissend. Het zijn trouwens met Faure, Herenguel, Vicomte allemaal persoonlijke favorieten. Laval ken ik te weinig, maar zoals gezegd vond ik deel 13 echt erg goed.

 

verder kijk ik vooral uit naar engelstalig werk uit de vertigo / image / viz media en dark horse stal.

Link naar reactie

MAGUS! Zit hier al een hele tijd op te wachten. Ga voor het eerst belachelijk veel geld neertellen voor Saga HCs maar met deze reeks wil ik mezelf wel trakteren.

 

Verder kijk ik ook weer reikhalzend uit naar het vervolg van Gil st André en met Godenschemering ben ik ook heel benieuwd hoe het verder gaat. Echt een topreeks naar mijn mening.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

En je was me net voor, alles van A dus. ;)

 

Die Samber 7 ook trouwens, wist niet eens dat die nog zou volgen...

 

Elvis zegt "hopelijk", degene die hij noemt hoeven dus niet dit jaar uit te komen.

 

Voor mij Arq, Capricornus en Miss Endicott. Verder zien Ardalén (Miguelanxo Prado) en Dierenriem er interessant uit

Link naar reactie

Het lange wachten zit er bijna op wat betreft:

 

- De Havik - deel 8 Piraat van de koning ?(Corsiere du Roy...volgens SSZ.be Maart). Eerst nog in dossiervorm?

 

- Verder nog Agent 327 # 20, Buck Danny # 53 de Zwarte cobra (in sept.), Dirkjan # 19 (nov.), January Jones # 2 (HC feb/mrt) & # 6 (sept/okt. ?), Guardian (sept/okt.?) Thorgal # 34 (nov.) & 3 spin-offs, Edelweiss # 3 (?), Piraten van Barataria # 6, Rani # 4, Roodbaard integraal # 1 & 2, Blueberry Chihuahua Pearl HC. Je ziet het veel klassiek werk!

 

Misschien nog Auguria # 2 of Apache Junction # 2, Franka # 23, Hel # 2, Tramp # 11 maar ik geloof dat dat allemaal eerder 2014 gaat worden.

Link naar reactie

 

- Het slotdeel van Djinn. Als Dufaux het niet verknalt wordt die laatste triptiek/cyclus mijn kerstcadeau voor een aantal mensen.

 

 

dit inderdaad, ik vind dat zeer goed.

 

En ik hoop ook dat muraqqa deel 2 uitkomt, maar om eerlijk te zijn heb ik geen enkel idee of er voorlopig nog werk van gemaakt wordt nu ze weer met Djinn bezig is. Op de site van 12bis staat niets. En ik kan zo snel haar website niet vinden.

 

Miljaar, teken eens wat rapper verdorie (maar nog steeds even goed :) )

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Da's waar. Hou ouder je wordt, hoe meer je beseft dat je weinig weet.

Aan de andere kant : hoe ouder je wordt, hoe meer het geheugen achteruit gaat.

Dedju toch...

 

Ouder worden is alleen maar negatief.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Danker Jan is met een prachtige strip bezig over Zuid Amerika in de middeleeuwen. Veel schepen. Verschijnt in mei bij het paard van troje. Hopelijk wil Kontiki er wat over vermelden, want de eerste pag zijn zo mooi.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...