Yncke Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Voor de liefhebbers van de klare lijn. Rork B Ik vind de nieuwe cover van Kerascoet spannender dan die van Beeldschoon. En daarom mijn eerste keuze. Gio yncke.be Link to comment
JJL Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Drie covers van Kerascoet bij de laatste dertig lijkt me wat (veel te)veel van het goede. A dus. Link to comment
Kristof Berte Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Drie covers van Kerascoet bij de laatste dertig lijkt me wat (veel te)veel van het goede. A dus. Akkoord, maar toch vind ik B de mooiste van deze twee, dus kies ik B. Hoewel ik het album feitelijk maar niks vond, als één van de weinigen blijkbaar. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Tweetie Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Allebei fraaie covers, maar ik geef de voorkeur aan het contrast van A. Link to comment
nobody Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Allebei fraaie covers, maar ik geef de voorkeur aan het contrast van A. idem Link to comment
Chimi Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 A heeft een prachtig contrast, toch zou hij me niet opvallen in de stripwinkel. B daarentegen is helemaal mijn smaak, eens naar op zoek gaan binnenkort http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
SPeeDy Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Akkoord, maar toch vind ik B de mooiste van deze twee, dus kies ik B. Hoewel ik het album feitelijk maar niks vond, als één van de weinigen blijkbaar. Idem, en ook idem voor de "maar niks" opmerking Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
TDPB Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Beiden mooie tekeningen, dus kies ik voor B omdat de spaties tussen de letters van Yanns naam me storen. Link to comment
Waldorf Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 A. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Fons van Erp Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 CoverB! Kerascoet is/zijn super! Link to comment
Sammie Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 A - vanwege origineler dan B. Link to comment
Recommended Posts