Timhardt Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Is dupuis een herdruk gestart van de hele reeks? Kwam gisteren in standaard en zag deel 1 voor nog geen 3 eur daar liggen. Nieuwe uitgave. Gaat de hele reeks zo uitgegeven worden? Ik kocht het niet in standaard hoor, uit principe. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Loopt er geen specifieke actie met delen 1 van reeksen die aan een introductieprijs worden verkocht? Quote Link to comment
Timhardt Posted December 17, 2016 Author Share Posted December 17, 2016 Het was een druk van deel 1 van in oktober 2016. Met een zachte maar toch stijve kaft. Ingebonden niet gelijmd. Zoals de sc van schemerwoude een beetje. Op ssz vond ik er niets over terug.... Quote Link to comment
Deweb Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Loopt er geen specifieke actie met delen 1 van reeksen die aan een introductieprijs worden verkocht? Die actie loopt/liep inderdaad, maar volgens mij zit/zat Jeremiah daar niet bij. Daarnaast waren het geen speciale uitgaves ofzo. Quote Link to comment
Peter Motte Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Ik heb in de Standaard een display zien staan met verschillende reeksen erin, waaronder Jeremiah. Het lijkt mij een actie van Ballon Media om sommige reeksen onder de aandacht te brengen. Van speciale prijzen of uitgaven heb ik niets gemerkt, maar onze Standaard heeft eigenlijk plaatsgebrek. Soms liggen er wel eens goedkope dingen, maar dat zijn dan overschotten van uitgaven die bij een krant verschenen, zoals die Thorgal-uitgave van enkele jaren geleden bij de Morgen. En dat is dan ook wel aan een lagere prijs. Op die manier heb ik De Boogschutters gekocht. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Timhardt Posted December 17, 2016 Author Share Posted December 17, 2016 Mocht de reeks op deze wijze uniform herdrukt worden, dan koop ik die. Uitgave was echt veel beter dan doorsnee spotlight. Quote Link to comment
nobody Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Mocht de reeks op deze wijze uniform herdrukt worden, dan koop ik die. Maar niet de hele reeks, je kennende Quote Link to comment
Timhardt Posted December 17, 2016 Author Share Posted December 17, 2016 Maar niet de hele reeks, je kennende Ah nee, op tijd stoppen he ????Maar moesten ze opnieuw uitgeven en regelmatig dan kan ik ze in een flow lezen en dan ik dat makkelijkee bepalen anders koop je steeds teveel. Quote Link to comment
Recommended Posts