Yncke Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Tweede ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Apostata 5 van Ken Broeders. Prachtig vakwerk, met de hand ingeschilderd. Huzarenwerk. Vroeger stonden er op zijn Facebook vorderingen van deze cover, maar zijn nu jammer genoeg niet terug te vinden. Zou perfect promo materiaal geweest zijn. Bart 01 B De wapenmeester. Deze cover geeft een epische strijd aan. Spreekt me daarom erg aan. JPAR yncke.be Link to comment
Rik Posted December 25, 2016 Share Posted December 25, 2016 B! Overduidelijk B. A is weliswaar knap geconstrueerd maar het totale plaatje spreekt mij veel minder aan dan cover B. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
nobody Posted December 25, 2016 Share Posted December 25, 2016 B! Overduidelijk B. A is weliswaar knap geconstrueerd maar het totale plaatje spreekt mij veel minder aan dan cover B. idem Link to comment
SPeeDy Posted December 25, 2016 Share Posted December 25, 2016 Ik vind B nogal raar getekend, er is precies iets mis mee. Ik heb altijd het idee dat ik op dat personage zijn rug zie en dat die dan gedraaid naar achteren kijkt. Het rechterbeen is ook dikker dan het linker getekend. Voor mij A dus. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 Voor Apostata gekozen, al vind ik dat er betere covers in de reeks zijn (bijvoorbeeld die van het laatste deel). B vind ik heel sfeervol, maar hoe langer ik er naar kijk hoe ongemakkelijker ik de pose van de "wapenmeester" vind. Bij A storen die grote munt en het logo van Medusa een beetje, maar ik vind het mozaïekeffect erg knap. Link to comment
Recommended Posts