Yncke Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Tweede ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Dit vond ik destijds ook een hele mooie cover, die me op de een of andere manier sterk aan de stijl van Mucha deed denken. De weerspiegeling in het water maakt de tekening wat druk, maar geeft tegelijk een extra dimensie aan de tekening. De Wortel B Daan yncke.be Link to comment
Rik Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 A is een poezieplaatje, ik kies daarom voor B. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
AHMO Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 ik kies voor B A te kitscherig en te druk. Waardoor je te lang moet kijken voor details (spiegeling in het water) B leuk, humoristisch en de opbouw vind ik beter Hoofdfiguur duidelijk op de voorgrond en de ruiters op de achtergrond zijn wat waziger Waardoor het heel mooi in evenwicht is. Link to comment
Kool Thing Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 B !! Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Chorasan Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 A!! "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
Daan Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 BBBBB. Hoe waanzinnig mooi de tekeningen van vooral vrouwen van Dodson ook zijn, vind ik A geen goede cover... B zet direct, in een oogopslag, de toon voor wat er gaat komen. Link to comment
Timhardt Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 A. Niet geheel mijn stijl, maar humoristische zaken werken zelden voor me. Donjon vind ik grappig, Chi en Yotsubata. Verder kan ik op niets komen. De cover van B is van die flauwe humor die me niet trekt. Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Voor B gekozen. A is mooi, maar te druk. Bij B heb je een simpel concept, mooi aansluitend bij de titel van de reeks. Link to comment
Recommended Posts