Yncke Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Tweede ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Ik heb de winnaar al gevonden Blankets is zo voordehandliggend als beste alles, dat je het zomaar over het hoofd zou kunnen kijken. Maar als ik 1 boek mag houden, uit mijn hele collectie, is het toch misschien Blankets. Een perfect boek over de kleine grote dingen des levens, met een perfecte cover, aja. Timhardt B Chorasan yncke.be Link to comment
nobody Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Zonder twijfel A (deze keer, Timmie, deze keer). Link to comment
Bonte Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 A zou wel eens de winnaar kunnen worden, ik ben benieuwd Link to comment
eriktex Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Gut, werd het vorige toernooi niet gewonnen door een wit sneeuwplaatje? A is van deze twee mooier, maar ik ga er nog even over nadenken... .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
JJL Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 A zou wel eens de winnaar kunnen worden, ik ben benieuwd Is een mooie cover, maar ik heb mooiere/betere gezien in dit toernooi. Link to comment
Timhardt Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Is een mooie cover, maar ik heb mooiere/betere gezien in dit toernooi. Ik niet Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 A omdat ik het in elk opzicht superieur vind aan B. Link to comment
JJL Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Ik niet Jij bent bevooroordeeld (maar ik misschien ook) :-) Link to comment
Recommended Posts