nobody Posted December 27, 2016 Share Posted December 27, 2016 Derde ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Dit is mijn eerste keuze: De tuin van Daubigny. Deze cover heeft alles wat een goede cover moet hebben; veel sfeer, mooie kleuren, een goede compositie en eenvoud. Drie jaar geleden kreeg ik de tekening al te zien. Toen was nog niet bekend of ze zou gebruikt worden als cover, maar uiteindelijk heeft Luc Cromheecke een zeer goede keuze gemaakt. Suske B Deze cover heeft alles wat je van een piratenstrip kan verwachten: een scheepswrak, een bootje met een lichtje dat er naartoe vaart, etc. De cover nodigt zo uit om dat boek vast te nemen en te beginnen lezen: wat zit er in dat wrak, een schat misschien? SPeeDy Link to comment
nobody Posted January 3, 2017 Author Share Posted January 3, 2017 moeilijk... maar B. Link to comment
Tweetie Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Moeilijk. Ze lijken heel erg op elkaar. Link to comment
Kool Thing Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 ow twee hele sterke covers. Gekozen voor het grootste en dreigendste schip Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kristof Berte Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Jammer voor Daubigny, maar LJS is de betere cover. Voor mij dé kandidaat eindwinnaar. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Marinelli Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Ik ga hier voor Daubigny. Deze vind ik erg sterk (net als de strip). De andere las ik niet, en staat voor mij net één trapje lager ... Link to comment
TDPB Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 B heeft net als A een mooie tekening, maar de letters zijn er gewoon opgekwakt, terwijl ze bij A overdacht geplaatst zijn. Ook belangrijk voor een cover. A dus Link to comment
Zwendel Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 B omdat het de enige niet sentimentele cover is die kans maakt op de overwinning. Maar het zal toch Over de Grenzen tegen Mooie Zomers worden Link to comment
Timhardt Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 B heeft net als A een mooie tekening, maar de letters zijn er gewoon opgekwakt, terwijl ze bij A overdacht geplaatst zijn. Ook belangrijk voor een cover. A dus waar had je ze dan wel gezet? Link to comment
the pope Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Maar het zal toch Over de Grenzen tegen Mooie Zomers worden Volgende ronde een serieuze kraker: over de grenzen VS long John silver Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Die Daubigny vind ik zo'n mooie cover. Link to comment
Tweetie Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Volgende ronde een serieuze kraker: over de grenzen VS long John silver Volgende rond is al de kwartfinale, dan mag je wat krakers verwachten. Link to comment
Recommended Posts