Ga naar inhoud

Facts - Your Belgian Comic Con : 21& 22 oktober 2017


shakeitupguy

Recommended Posts

3 minuten geleden, boomvavavoom zei:

je hoeft je niet te verontschuldigen :)

Voor sommige bezoekers is het juist reden om na lange afwezigheid juist nu wél te komen. Zo gaat het nu eenmaal altijd, denk ik.

 

You cannot please everyone

Klopt, maar meestal zit er wel iemand tussen waar ik zeer enthousiast voor ben, deze keer helaas niet. Of er moet nog een knaller komen natuurlijk ;-)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik ga er weer heen met mijn neefjes die ondertussen zelf vragende partij zijn om naar FACTS te gaan. Ik hoef me dus ook niets aan te trekken van tekenaars of acteurs. Ze kijken al wel uit naar The Beast, dat hindernissenparcours. Ik ga dat vanop een afstandje bekijken zonder me zelf door hoepels te wringen of over muren te klimmen. Ze blijven de avond ervoor logeren. Een vorige keer vroegen ze of ze die film mochten zien waarin Anakin Skywalker Darth Vader wordt. Ze hadden nog geen enkele Star Wars-film gezien, maar kenden het wel van tv-reeksen.

Link naar reactie
38 minutes ago, Kontiki said:

Ze kijken al wel uit naar The Beast, dat hindernissenparcours. Ik ga dat vanop een afstandje bekijken zonder me zelf door hoepels te wringen of over muren te klimmen. 

 

Als ik het wel doe, doe je dan mee? :e007:

Ik heb de indruk dat er meer activiteiten zijn dit keer. Lightsabertraining lijkt me ook wel iets. Zeker leuk met de kids.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
On 25/3/2017 at 9:28 AM, SPeeDy said:

Doet Portacio enkel op voorhand bestelde commissies? En over Mauricet staat niks in de "how to get sketches sectie" => ?

Op de site staat enkel info die we van de tekenaars hebben ontvangen.

Het enige dat we weten is dat Portacio enkele gratis tekeningen zal doen op beurs. Ik vermoed ook voor de rest betaalde commissies maar hierover is geen info beschikbaar.

 

Alle info is nu beschikbaar op de site.

 

Er worden gedurende het weekend 100 !!! tickets uitgedeeld voor gratis tekeningen door vooral de comic tekenaars na aanvang van de beurs aan de Artist Alley. Voor de meeste striptekenaars is aankoop van een album verplicht.

 

Opgelet : voor de tekenaars Jéremy, Kas&Graza, Libessart, John Bolton zullen maar het aantal strips beschikbaar zijn als het aantal tekeningen dat ze aangegeven hebben te doen.  Ik heb ook maar 3 HC van Moréa binnengekregen en die zullen dus voor de eersten zijn.

Albums Voor Bournay & Bonnetti zullen in beperkte aantallen aanwezig zijn. Ook hier enkel dus voor de eersten.

 

 

 

 

Link naar reactie

FACTS nadert. :e005:

 

Alle strips zijn ondertussen in bezit en alle info voor de Artist Alley staat ook op de site. Wij zijn er alvast klaar voor.

 

Op FACTS is er dagelijks ook een boeiend panel met onze comic-tekenaars.

Mis dit niet. Wie weet zijn er exclusive give-aways op die panels. :e007:

 

De panels zijn :

 

Joe Jusko & Claudio Castellini

‘Barbarian and Co(s)mic Influences’

Saturday, the 1st of April 2017

14.00h – 15.00h


Whilce Portacio

‘Image, Wildstorm and Beyond

Sunday, the 2nd of April 2017

14.00h – 15.00h

 

Aan iedereen die afkomt alvast veel plezier op de 28ste FACTS-editie.

Link naar reactie
Op Sunday, March 12, 2017 om 23:48, SPeeDy zei:

Tijd voor deze naam? Of is hij al geweest...?

Tot hoe laat blijven de tekenaars op zaterdag? Met name die er niet na 10 of 15 dedicase alweer klaar mee zijn? 

Link naar reactie

Ik krijg een vreemde vibe van dit bericht, mag ik dat zeggen? Alsof men een uurtje signeert en dan tabee zegt en masse!

In al die jaren van FACTS hebben bijna alle artiesten er van het begin van de show tot einde show gezeten.

Sommigen gingen voor een sigaret (en dat duurde dan nogal lang) en sommigen gingen nog even de stad in (zonder overleg) en sommigen hadden een jetlag probleem en ook wel eens iemand die flink ziek was, maar dan hebben we het over een enkeling. En als je dat over die honderden totale aan tekenaars hebt, dan valt het wel mee, denk ik zo.

 

Ik denk wel NIET dat de artiesten er tot sluitingstijd blijven zitten. Dat is op zaterdag 21 uur en ik kan me herinneren dat het mensen zijn... en er zal heus wel iets van een gezamelijk diner zijn gepland. En dat is niet pas om 22 uur :)

 

Pure aanname, hoor. :P

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
8 hours ago, Guest Rebar said:

Tot hoe laat blijven de tekenaars op zaterdag? Met name die er niet na 10 of 15 dedicase alweer klaar mee zijn? 

De tekenaars zijn aanwezig vanaf 10u en de de Artist Alley sluit op zaterdag om 19u.

Sommigen tekenaars die gratis schetsen doen zullen er normaliter zijn vanaf 9u.

Tussen 12 en 14u is er lunchpauze. Have fun.

Link naar reactie

Ik neem aan dat je bedoelt tot 19 uur. Helder en dank. 

 

BVV: je vibe  slaat de plank mis. Misschien komt dat omdat je er altijd blind voor gaat,?

De uitzonderingen zijn er maar de meeste tekenaars zijn inderdaad erg aardig en goed aanwezig. Ik kan me juist heel goed voorstellen dat tot 21 uur wel heel veel gevraagd is. Vandaar de vraag. 

Die er 10 tot 15 doen (Jeremy bijvoorbeeld) zullen de tickets gewoon afwerken. 

Fun, daar ga ik voor, ?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...