PanzerOfTheApes Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 "zonder hoop kan je niet leven" ;-) Quote Link to comment
Spawn999 Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 disturbing.... Even geruststellen... Quote Tumblr Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 scary Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Guest Heinz Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Voor de duidelijkheid... Ik hoop ook. Echter niet op een opgepompte C acteur Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 15 hours ago, Guest Heinz said: Voor de duidelijkheid... Ik hoop ook. Echter niet op een opgepompte C acteur Je wilt dus zeggen dat JCVD een C-acteur is? For shame! Quote Link to comment
Spawn999 Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 15 hours ago, Guest Heinz said: Voor de duidelijkheid... Ik hoop ook. Echter niet op een opgepompte C acteur Quote Tumblr Link to comment
Guest Heinz Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 7 uren geleden, PanzerOfTheApes zei: Je wilt dus zeggen dat JCVD een C-acteur is? For shame! Ja, er schijnt geen lagere categorie te zijn. Sorry Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 1 minuut geleden, Gast Heinz zei: Ja, er schijnt geen lagere categorie te zijn. Sorry Proficiat, je staat nu officieel op mijn 'wacht-maar-tot-ik-u-te-pakken-krijg'-lijst! :-) Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 Sorry iedereen, het is niet JCVD die komt maar wel Ben MacKenzie, Jim Gordon uit de Gotham televisiereeks. Quote Link to comment
PanzerOfTheApes Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Qua acteurs is het voor mij deze keer gene vette, sorry... Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 je hoeft je niet te verontschuldigen Voor sommige bezoekers is het juist reden om na lange afwezigheid juist nu wél te komen. Zo gaat het nu eenmaal altijd, denk ik. You cannot please everyone Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
PanzerOfTheApes Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 3 minuten geleden, boomvavavoom zei: je hoeft je niet te verontschuldigen Voor sommige bezoekers is het juist reden om na lange afwezigheid juist nu wél te komen. Zo gaat het nu eenmaal altijd, denk ik. You cannot please everyone Klopt, maar meestal zit er wel iemand tussen waar ik zeer enthousiast voor ben, deze keer helaas niet. Of er moet nog een knaller komen natuurlijk ;-) Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 The governator! Die kan pas knallen! Quote Link to comment
belgiumdog Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Op 3-3-2017 om 12:33, shakeitupguy zei: Opnieuw een resem tekenaars aankondigingen 1. Jérémy Petiqueux (zondag) 2. Art Grafunkel 3. Romano Molenaar 4. Alain Mauricet 5. Kenny Rubenis 6. Lectrr 7. Laurent Zimny (zondag) Mmmmm hehe ik kom dus de zondag ! Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 5 hours ago, belgiumdog said: Mmmmm hehe ik kom dus de zondag Toch iemand die blij is met de komst van Jérémy ? Quote Link to comment
bouwertje Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 maar spijtig van die early birds anders had ik ook eens afgekomen voor Jérémy Quote Link to comment
SPeeDy Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Even non-strip: is er toevallig een bentobox-cooking workshop door local artist "Toyko Doll"? http://japaneseholland.blogspot.be/search/label/bento Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
belgiumdog Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Op 10-3-2017 om 18:26, shakeitupguy zei: Toch iemand die blij is met de komst van Jérémy ? haha zal wel zijn. Quote Link to comment
SPeeDy Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 On 8-2-2017 at 2:55 PM, shakeitupguy said: Er volgt nog zeker een heuse stripnaam die je alleen maar gaat kunnen bemachtigen als je een Early Bird ticket zal hebben. Tijd voor deze naam? Of is hij al geweest...? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
shakeitupguy Posted March 13, 2017 Author Share Posted March 13, 2017 8 hours ago, SPeeDy said: Tijd voor deze naam? Of is hij al geweest...? Jéremy hé Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 13, 2017 Author Share Posted March 13, 2017 On 10/03/2017 at 9:32 PM, SPeeDy said: Even non-strip: is er toevallig een bentobox-cooking workshop door local artist "Toyko Doll"? http://japaneseholland.blogspot.be/search/label/bento We zijn alvast niet op de hoogte hiervoor want anders had men ons moeten contacteren voor toestemming. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 23, 2017 Author Share Posted March 23, 2017 Striptekenaar Laurent Libessart komt op zondag Moréa nummer 6 signeren. Er is geen luxe voorzien dus ga ik er vanuit dat iedereen zich zal gedragen Quote Link to comment
alexjodo Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 jammer, is al 3e tekenaar die enkel zondag komt Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 of bekijk het als volgt: dit is al de derde tekenaar die eigenlijk niet zou komen, maar toch nog een dag kon vrijmaken! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
shakeitupguy Posted March 23, 2017 Author Share Posted March 23, 2017 12 minutes ago, alexjodo said: jammer, is al 3e tekenaar die enkel zondag komt Tja, bezoekers die enkel op zondag komen hebben dan de pech dat ze Kas, Graza & Charel Cambré missen die er enkel op de zaterdag zijn. Quote Link to comment
SPeeDy Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 Doet Portacio enkel op voorhand bestelde commissies? En over Mauricet staat niks in de "how to get sketches sectie" => ? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
shakeitupguy Posted March 25, 2017 Author Share Posted March 25, 2017 On Thursday, March 23, 2017 at 10:41 AM, alexjodo said: jammer, is al 3e tekenaar die enkel zondag komt Hij bevestigt zo net er ook te zijn op de zaterdag ? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted March 26, 2017 Share Posted March 26, 2017 Ik ga er weer heen met mijn neefjes die ondertussen zelf vragende partij zijn om naar FACTS te gaan. Ik hoef me dus ook niets aan te trekken van tekenaars of acteurs. Ze kijken al wel uit naar The Beast, dat hindernissenparcours. Ik ga dat vanop een afstandje bekijken zonder me zelf door hoepels te wringen of over muren te klimmen. Ze blijven de avond ervoor logeren. Een vorige keer vroegen ze of ze die film mochten zien waarin Anakin Skywalker Darth Vader wordt. Ze hadden nog geen enkele Star Wars-film gezien, maar kenden het wel van tv-reeksen. Quote Link to comment
SPeeDy Posted March 26, 2017 Share Posted March 26, 2017 38 minutes ago, Kontiki said: Ze kijken al wel uit naar The Beast, dat hindernissenparcours. Ik ga dat vanop een afstandje bekijken zonder me zelf door hoepels te wringen of over muren te klimmen. Als ik het wel doe, doe je dan mee? Ik heb de indruk dat er meer activiteiten zijn dit keer. Lightsabertraining lijkt me ook wel iets. Zeker leuk met de kids. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
SPeeDy Posted March 26, 2017 Share Posted March 26, 2017 @shakeitupguy; misschien een tip voor volgende keer, Mark Buckingham (Fables). Zou in Noord-Spanje wonen dus misschien wel haalbaar Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Guest Kontiki Posted March 26, 2017 Share Posted March 26, 2017 Als je me af en toe een zetje geeft misschien ;-) Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 26, 2017 Author Share Posted March 26, 2017 On 25/3/2017 at 9:28 AM, SPeeDy said: Doet Portacio enkel op voorhand bestelde commissies? En over Mauricet staat niks in de "how to get sketches sectie" => ? Op de site staat enkel info die we van de tekenaars hebben ontvangen. Het enige dat we weten is dat Portacio enkele gratis tekeningen zal doen op beurs. Ik vermoed ook voor de rest betaalde commissies maar hierover is geen info beschikbaar. Alle info is nu beschikbaar op de site. Er worden gedurende het weekend 100 !!! tickets uitgedeeld voor gratis tekeningen door vooral de comic tekenaars na aanvang van de beurs aan de Artist Alley. Voor de meeste striptekenaars is aankoop van een album verplicht. Opgelet : voor de tekenaars Jéremy, Kas&Graza, Libessart, John Bolton zullen maar het aantal strips beschikbaar zijn als het aantal tekeningen dat ze aangegeven hebben te doen. Ik heb ook maar 3 HC van Moréa binnengekregen en die zullen dus voor de eersten zijn. Albums Voor Bournay & Bonnetti zullen in beperkte aantallen aanwezig zijn. Ook hier enkel dus voor de eersten. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 29, 2017 Author Share Posted March 29, 2017 FACTS nadert. Alle strips zijn ondertussen in bezit en alle info voor de Artist Alley staat ook op de site. Wij zijn er alvast klaar voor. Op FACTS is er dagelijks ook een boeiend panel met onze comic-tekenaars. Mis dit niet. Wie weet zijn er exclusive give-aways op die panels. De panels zijn : Joe Jusko & Claudio Castellini ‘Barbarian and Co(s)mic Influences’ Saturday, the 1st of April 2017 14.00h – 15.00h Whilce Portacio ‘Image, Wildstorm and Beyond Sunday, the 2nd of April 2017 14.00h – 15.00h Aan iedereen die afkomt alvast veel plezier op de 28ste FACTS-editie. Quote Link to comment
Guest Rebar Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Op Sunday, March 12, 2017 om 23:48, SPeeDy zei: Tijd voor deze naam? Of is hij al geweest...? Tot hoe laat blijven de tekenaars op zaterdag? Met name die er niet na 10 of 15 dedicase alweer klaar mee zijn? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Ik krijg een vreemde vibe van dit bericht, mag ik dat zeggen? Alsof men een uurtje signeert en dan tabee zegt en masse! In al die jaren van FACTS hebben bijna alle artiesten er van het begin van de show tot einde show gezeten. Sommigen gingen voor een sigaret (en dat duurde dan nogal lang) en sommigen gingen nog even de stad in (zonder overleg) en sommigen hadden een jetlag probleem en ook wel eens iemand die flink ziek was, maar dan hebben we het over een enkeling. En als je dat over die honderden totale aan tekenaars hebt, dan valt het wel mee, denk ik zo. Ik denk wel NIET dat de artiesten er tot sluitingstijd blijven zitten. Dat is op zaterdag 21 uur en ik kan me herinneren dat het mensen zijn... en er zal heus wel iets van een gezamelijk diner zijn gepland. En dat is niet pas om 22 uur Pure aanname, hoor. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
shakeitupguy Posted March 30, 2017 Author Share Posted March 30, 2017 8 hours ago, Guest Rebar said: Tot hoe laat blijven de tekenaars op zaterdag? Met name die er niet na 10 of 15 dedicase alweer klaar mee zijn? De tekenaars zijn aanwezig vanaf 10u en de de Artist Alley sluit op zaterdag om 19u. Sommigen tekenaars die gratis schetsen doen zullen er normaliter zijn vanaf 9u. Tussen 12 en 14u is er lunchpauze. Have fun. Quote Link to comment
Guest Rebar Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Ik neem aan dat je bedoelt tot 19 uur. Helder en dank. BVV: je vibe slaat de plank mis. Misschien komt dat omdat je er altijd blind voor gaat,? De uitzonderingen zijn er maar de meeste tekenaars zijn inderdaad erg aardig en goed aanwezig. Ik kan me juist heel goed voorstellen dat tot 21 uur wel heel veel gevraagd is. Vandaar de vraag. Die er 10 tot 15 doen (Jeremy bijvoorbeeld) zullen de tickets gewoon afwerken. Fun, daar ga ik voor, ? Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 30, 2017 Author Share Posted March 30, 2017 3 minutes ago, Guest Rebar said: Ik neem aan dat je bedoelt tot 19 uur. Helder en dank. Fun, daar ga ik voor, ? That's the spirit Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 31, 2017 Author Share Posted March 31, 2017 We zijn klaar om de naambordjes op te hangen. ? Quote Link to comment
Recommended Posts