Van Ditmar Strips Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Gisteren hadden we al een actie op onze facebook pagina maar ook voor de lezers van De Getekende Reep hebben we 10 exemplaren gereserveerd van de Asterix 2017 kalender. De eerste 10 mensen die reageren op deze post, op dit forum, met de melding dat ze hem graag willen hebben, krijgen een exemplaar gratis thuis gestuurd. (adres graag in een persoonlijk bericht sturen) Quote Meer op onze Facebook pagina. Link to comment
shakeitupguy Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Gisteren hadden we al een actie op onze facebook pagina maar ook voor de lezers van De Getekende Reep hebben we 10 exemplaren gereserveerd van de Asterix 2017 kalender. De eerste 10 mensen die reageren op deze post, op dit forum, met de melding dat ze hem graag willen hebben, krijgen een exemplaar gratis thuis gestuurd. (adres graag in een persoonlijk bericht sturen) Leuk. Ik wil wel 1 exemplaar. Quote Link to comment
Van Ditmar Strips Posted January 3, 2017 Author Share Posted January 3, 2017 Leuk. Ik wil wel 1 exemplaar. Nog 9 te gaan Quote Meer op onze Facebook pagina. Link to comment
Hamirubi Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Ik wil deze heel graag! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Simon Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Ik wil ook wel zo'n kalender. Quote Link to comment
Jason Fly Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Ik ook, waarom ook niet hé. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Kristof Berte Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Ik ook! Op facebook had ik het te laat gezien Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
linthout Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Aha, voor mij ook een graag! Als het gratis is zijn we er bij! Quote Link to comment
Van Ditmar Strips Posted January 3, 2017 Author Share Posted January 3, 2017 Aha, voor mij ook een graag! Als het gratis is zijn we er bij! Nog twee exemplaren te gaan Quote Meer op onze Facebook pagina. Link to comment
bammar Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Nog twee exemplaren te gaan Ik had er ook graag eentje ontvangen Quote Link to comment
Van Ditmar Strips Posted January 3, 2017 Author Share Posted January 3, 2017 Ik ook! En dit was de laatste, heel veel plezier met de kalenders, ze gaan vandaag nog op de post. De mensen die al een berichtje hebben ontvangen kunnen de kalender binnenkort in huis verwachten. Quote Meer op onze Facebook pagina. Link to comment
Martin Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Miljaar Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Hardcover Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Pech. Misschien dit alternatief: vintage Pin-up 2017 kalender van Romain Hugault. Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Campesino Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Maar niet mee gedaan. Via de facebook actie zit ik al bij de verzendlijst. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
lukoste Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Goed ontvangen. Dank! Quote Link to comment
Jason Fly Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Goed ontvangen. Dank! 2 Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Van Ditmar Strips Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 Goed ontvangen. Dank! Graag gedaan Quote Meer op onze Facebook pagina. Link to comment
Van Ditmar Strips Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 2 Graag gedaan Quote Meer op onze Facebook pagina. Link to comment
Timothy van Damme Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 En ook hier snel en netjes aangekomen. Leuk! Quote Link to comment
Van Ditmar Strips Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 En ook hier snel en netjes aangekomen. Leuk! Graag gedaan Timothy, veel plezier ermee en ik hoop dat de kalender veel gebruikt zal worden. Groet, Anton Quote Meer op onze Facebook pagina. Link to comment
Hamirubi Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Prima en gaaf aangekomen te Oost-Vlaanderen! Hier ben ik - als Asterix-fan - heel blij mee. Top! Bedankt Anton/Van Ditmar. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Van Ditmar Strips Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 Prima en gaaf aangekomen te Oost-Vlaanderen! Hier ben ik - als Asterix-fan - heel blij mee. Top! Bedankt Anton/Van Ditmar. Graag gedaan Quote Meer op onze Facebook pagina. Link to comment
Simon Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Bij mij nog niets ontvangen. Quote Link to comment
Yncke Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Hier helemaal in orde ontvangen. Het is een heel mooie kalender; dikke merci! :-D Quote yncke.be Link to comment
gedo Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Zelden zo erg te laat geweest! Gefeliciteerd early birds! ;-) Quote Link to comment
Recommended Posts