nobody Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Derde ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Ik heb de winnaar al gevonden Blankets is zo voordehandliggend als beste alles, dat je het zomaar over het hoofd zou kunnen kijken. Maar als ik 1 boek mag houden, uit mijn hele collectie, is het toch misschien Blankets. Een perfect boek over de kleine grote dingen des levens, met een perfecte cover, aja. Timhardt B Orlando Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 2 potentiele winnaars voor mij. Eenvoudig in concept, maar erg mooi uitgevoerd. Toch maar B. Link to comment
nobody Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 Hier moet ik even over nadenken... Link to comment
Timhardt Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Finale avant la lettre.... Link to comment
Yncke Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Ik vind het fascinerend hoe smaken kunnen verschillen. Dit zijn juist twee covers die mij weinig doen. yncke.be Link to comment
JPAR Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Ik vind het fascinerend hoe smaken kunnen verschillen. Dit zijn juist twee covers die mij weinig doen. Helemaal mee eens. Link to comment
nobody Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 Ik kies B. Dit zijn twee van de beste covers uit het toernooi (allez, of toch één) Link to comment
Kool Thing Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 2 potentiele winnaars voor mij. Eenvoudig in concept, maar erg mooi uitgevoerd. Toch maar B. 2 Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Timhardt Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 22-23 komaan blankets!!! Link to comment
AHMO Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 B Een cover die boekdelen spreekt! Link to comment
Kristof Berte Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 Pas recent Blankets gelezen, en ik was echt zwaar onder de indruk. Maar een bovengemiddelde cover vind ik dat feitelijk niet. Die piraat is ook niet mijn favoriet. Had het album nu niet 'ijsbergen' geheten, je zou je nog afvragen waar ze naar kijken. Toch maar B. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Tweetie Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 22-23 komaan blankets!!! En nu 25 - 27. Nog steeds open en niet beslist. Link to comment
Timhardt Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 En nu 25 - 27. Nog steeds open en niet beslist. Komàààààààn Blankets!! Link to comment
gedo Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Geen twijfel mogelijk, A Waar A licht brengt is B een slechts een donkere vlek Link to comment
Marinelli Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Uiteraard B ... (hoewel ik de cover van Blankets een verdienstelijke tweede keus vind ) Link to comment
Tweetie Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Hm, wat loopt het aantal stemmen ineens snel op en wordt de stand uit elkaar getrokken. Link to comment
Yncke Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Hm, wat loopt het aantal stemmen ineens snel op en wordt de stand uit elkaar getrokken.Het weekend is voorbij. :-) Momenteel is het aantal stemmers in lijn met de andere duels. yncke.be Link to comment
Bart 01 Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Jammer, voor mij was blankets een kandidaat voor de finale. Prachtige cover. Link to comment
Tweetie Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Het weekend is voorbij. :-) Wordt de site dan in het weekend niet juist meer bezocht? Als de mensen vrij hebben is er dan minder of meer verkeer op de site? Link to comment
Yncke Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Daar heb ik geen zicht op. Maar ik heb wel de indruk dat polls die in het weekend gelanceerd worden een bokkensprongetje maken op maandag. yncke.be Link to comment
Timhardt Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 De cover van Blain is ook een van mijn favorieten, zeker weten! Link to comment
Waldorf Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Daar heb ik geen zicht op. Maar ik heb wel de indruk dat polls die in het weekend gelanceerd worden een bokkensprongetje maken op maandag. Ik heb zelfs gedurende de hele kerstvakantie niet gestemd. Twee weken lekker offline. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Daan Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Wat een saaie covers, allebei Link to comment
Recommended Posts