eriktex Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Bij het instellen van mijn handtekening/onderschrift blijkt dat je daar maar 1 URL in mag plaatsen... Is dat niet wat uit te breiden? Hoe moet ik anders Tex Willer, Philemon en mijn Catawiki-shop promoten...? Erik .............. (Niks dus)................ Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Bonte Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 ok, ik zal het aanpassen naar 2 handtekeningen. Quote Link to comment
mojo Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 testerooney Ok, nu nog die afbeelding maar dan moet ik inloggen op mijn laptop thuis. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
eriktex Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 Drie of vier URL's? Of ben ik nu weer die Gulzige Hollander ? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
niemand Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Mogen er nu ook afbeeldingen in de handtekening ? Quote Link to comment
Guest tuinmantvkijken Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 3 links is beter cw shop facebook gewoon of overdrijf ik en waar is mijn avator? Quote Link to comment
Yncke Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 @tuinman, je hebt gepost als gast. Je maakt je beter lid als je een avatar wilt zetten en zo. Quote yncke.be Link to comment
striphooligan Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Ik probeerde bij de url een webadres in te voeren, maar zie het nergens bij mijn profiel verschjnen?! Quote Link to comment
156 Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 tuinman is blijkbaar niet van plan zijn grammatica wat up te daten voor het vernieuwde forum. 3 links is beter cw shop facebook gewoon of overdrijf ik en waar is mijn avator? Steno schrift tot daar aan toe, maar schrijffouten kunnen we niet tolereren. Zal ik het maar verbeteren? "3 links is beter: wc, shop, facebook, ... " of bedoel je toch iets anders tuinman? Quote Link to comment
fenip Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 test Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
Pemanah Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Steno schrift tot daar aan toe, maar schrijffouten kunnen we niet tolereren. Zal ik het maar verbeteren? "3 links is beter: wc, shop, facebook, ... " of bedoel je toch iets anders tuinman? Is Tuinman nu ook al een shop in sanitaire voorzieningen begonnen ? Quote Webwinkelen vanuit je luie stoel : www.pemanah.com Bekijk pemanah.com ook eens op Facebook Link to comment
Lav Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 test Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Hyx Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Testje Quote ● A-dept ● Klarist ● Tastofiel ● Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 En smileys? Quote Link to comment
Project_Z Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Test one two test test... Ntse Ntse... Klap klap klap... (echo echo echo) Quote Z ! Link to comment
Olsimar Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Test one two test test... Ntse Ntse... Klap klap klap... (echo echo echo) ????????????????????????➡????#⃣???????????????????????????????????? Quote Link to comment
Swagman Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 testie test 1,2,3 test go! Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 ik zou ook graag meer URL's in de handtekening hebben Nu heb ik die van Broken Frontier uitgevinkt Maar waarom niet gewoon 10 ofzo? Is toch niet erg? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
tuinmantvkijken Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 http://www.puurveensboekenshop.nl/ nu lijkt ie wel goed tegaan Quote Link to comment
Xenophon Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 http://www.puurveensboekenshop.nl/ nu lijkt ie wel goed tegaan Euh... Ik zie geen handtekening noch een avatar? Of heb je die gewoon achterwege gelaten? Quote Link to comment
eriktex Posted December 4, 2012 Author Share Posted December 4, 2012 test - ikel Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
eriktex Posted December 4, 2012 Author Share Posted December 4, 2012 Het zijn nu dus twee hyperlinkjes geworden - vooruit. Echter, je zou 3 regels handtekening mogen gebruiken, maar zelfs bij deze handtekening: .................................................................................................................. www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl - (HUM! = Philemon in 't Nederlands) krijg ik de melding "je mag maar drie regels tekest (sic!) gebruiken" - en het zijn er maar twee....?!?!?! Help? Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Bonte Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Alé, ik heb het vermeerderd naar 3 links maar probeer het gewoon formaat te houden. Maar denk eraan, hoe meer opmaak hoe meer tekst je verbruikt, hoe lelijker de de handtekening hoe meer mensen de handtekeningen zullen verbergen. !! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Alé, ik heb het vermeerderd naar 3 links YAY!!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Olsimar Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Alé, ik heb het vermeerderd naar 3 links maar probeer het gewoon formaat te houden. Maar denk eraan, hoe meer opmaak hoe meer tekst je verbruikt, hoe lelijker de de handtekening hoe meer mensen de handtekeningen zullen verbergen. !! Kan ik die uitzetten dan? (van anderen in mijn weergave bedoel ik dan?) Quote Link to comment
Bonte Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Kan ik die uitzetten dan? (van anderen in mijn weergave bedoel ik dan?) In je Negeervoorkeuren, je kunt per gebruiker berichten, handtekening of PM's negeren. Het is dus belangrijk dat je die niet te opzichtig maakt. edit, je kunt ze daar ook allemaal negeren "Negeer alle handtekeningen bij het lezen van de onderwerpen" Quote Link to comment
Olsimar Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Heb alles uitgezet. Wat een rust Ga eens kijken hoe dit bevalt. Quote Link to comment
eriktex Posted December 6, 2012 Author Share Posted December 6, 2012 test...nu moet-ie mooi zijn. Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Bonte Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 ................................................................................................... werkelijk? ................................................................................................... Quote Link to comment
niemand Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Tiens, die van Olsimar kan ik niet verbergen. Quote Link to comment
niemand Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Wat is die 'geregistreerd op dinges' dan ? Als je zijn post quote, wordt dat niet meegequoted, hoor. Is dat dan nog iets anders ? Quote Link to comment
Bonte Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Olsimar zit in een speciale member groep met de SSZ, misschien heeft het daarmee te maken. Zal dat eens uitzoeken. Quote Link to comment
niemand Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Ok, dat ik dat kan verbergen. Quote Link to comment
Olsimar Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Gniffel, gniffel Maar overigens zie ik mijn eigen handtekening niet omdat ik alles heb uitgezet Quote Link to comment
Recommended Posts