shiraz Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Het Lijk en de Bank vond ik zeer goed. Nu vraag ik me af of de andere twee reeksen ook even goed zijn: Nocturno en Onzichtbare Echo's. Kan ik ze "blindelings" kopen? Quote Link to comment
gedo Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Blind wil ik niet zeggen, ik waardeer ze onderling toch anders...maar van onzichtbare echos en doomboy heb ik enorm genoten. Nocturno heb ik niet gelezen. Quote Link to comment
shiraz Posted January 9, 2017 Author Share Posted January 9, 2017 Doomboy is nog niet uit in NL (ik kijk op de site van De Poort)? Quote Link to comment
gedo Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Nee klopt, ik heb hem in het engels gelezen. Maar hij is bv via bol.com dacht ik wel te krijgen. Quote Link to comment
Kool Thing Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Doomboy komt er weldra in het Nederlands uit. Ik heb ze alle drie heel graag gelezen maar de beste van de drie is Het Lijk en de Bank. Onzichtbare Echo's is grafisch het mooist, en Nocturno is een heavy trip. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Martin Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 De Stripvlogger heeft vorige week zijn interview met Tony Sandoval online gezet. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Ptrck Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 De Nederlandstalige uitgave van Doomboy zou destijds bij Gorilla zijn uitgekomen. Gorilla is gestopt. Weet iemand of deze uitgave de markt nog gehaald heeft voordat de uitgeverij stopte? Quote Link to comment
Neat Stuff Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 'Doomboy' is nooit in het Nederlands verschenen. In het Engels kun je 'm wel gewoon krijgen. Dat geldt ook voor 'Watersnakes', 'Rendez-vous in Phoenix', 'The Windy Day' en 'A Glance Backward'. Allen in betaalbare hardcovers. Quote Link to comment
Recommended Posts