Menner Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 De Mennerstand heeft nu een permanente plek! Regelmatig is de Mennerstand nu te vinden op de Vijf Werelddelen Bazar in het Monument de Vijf Werelddelen, ook wel bekend als Entrepot Gebouw, aan de Rosestraat in Rotterdam (Feyenoord) Op Google maps: https://www.google.nl/maps/@51.9106856,4.4996674,160m/data=!3m1!1e3?hl=en Vaak aanwezig in het weekend. Alvast gepland staan de volgende datums: 21 en 22 januari 4 en 5 februari 18 en 19 maart voor meer datums, die nu nog niet bekend zijn, maar later wel, kan je me emailen. Er is een groot parkeerterein tegenover, volop eetgelegenheden vlakbij, mogelijkheid tot pinnen voor het gebouw, een grote supermarkt in het gebouw. Op loopafstand ligt het eiland, waarop de Thorbeckestraat, waar Maarten Toonder geboren is, en een beeld van Tom Poes te zien is. Restaurants aan een leuke jachthaven. openingstijden: zaterdag van 8.00 tot 18.00 zondag van 12.00 tot 18.00 soms ook op woensdag. En meer info: http://vijfwerelddelenfestival.nl/project/ Gratis inkom! Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted January 23, 2017 Author Share Posted January 23, 2017 Het eerste weekend is voorbij. Hier wat foto's: Binnenkort een filmpje op youtube. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted January 28, 2017 Author Share Posted January 28, 2017 Hier een link naar het filmpje: https://youtu.be/TNgR3UwzWzk Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Guest Kontiki Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 En al goed verkocht? Quote Link to comment
Menner Posted January 29, 2017 Author Share Posted January 29, 2017 Ik ben benieuwd naar het volgende weekend, het moet natuurlijk nog even op gang komen. Er lopen veel mensen die naar onze kraam kijken, veel belangstelling en gesprekjes over ons werk. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted February 3, 2017 Author Share Posted February 3, 2017 En morgen zijn we er weer, het hele weekend! Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted February 6, 2017 Author Share Posted February 6, 2017 Volgende datums: Woensdag 8 februari Zaterdag en zondag 18 en 19 maart Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted February 12, 2017 Author Share Posted February 12, 2017 hier een filmpje van 5 en 8 februari: https://youtu.be/huY9qrg-6uw Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Lefranc Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 hier een filmpje van 5 en 8 februari: https://youtu.be/huY9qrg-6uw Ziet er gaaf uit ! Wat een enorme productie ! Ik wist wel niet dat je Lefranc tekende. Ik heb het filmpje spijtig genoeg niet kunnen uitkijken want ik werd zeeziek van de bewegende camera. Quote Link to comment
Menner Posted February 13, 2017 Author Share Posted February 13, 2017 Hahaha! Lefranc teken ik niet natuurlijk, maar dat album verkoop ik. Dat had je natuurlijk wel begrepen. De eerste Lefrancs vind ik mooi, maar deze viel me flink tegen. Hij is in nieuwstaat, voor 6 euro kan je hem afhalen. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Guest Kontiki Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 En volgens je filmpje heb je toch nog een kaart verkocht. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Tjonge je kunt wel een kanon afschieten in die hal wel prima filmpje Quote Link to comment
Menner Posted February 16, 2017 Author Share Posted February 16, 2017 Dank je wel! Hier een filmpje van Jack Rinsel van de Mennerstand op de Vijf Werelddelen Bazaar, met eerst een bezoek aan het Rotterdamse Strips! Stripmuseum. https://youtu.be/iUFaJdHlWgI Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted April 5, 2017 Author Share Posted April 5, 2017 Verslag van 19 maart: 16 april zijn we er weer. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Verslag van 16 april: Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted May 24, 2017 Author Share Posted May 24, 2017 verslag van 21 mei! Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted August 16, 2017 Author Share Posted August 16, 2017 verslag van 23 juli 2017. Zondag aanstaande zijn we er weer. Dus de 20e. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted August 27, 2017 Author Share Posted August 27, 2017 Het verslag van 20 augustus, ikzelf was niet aanwezig, namelijk ziek. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted September 16, 2017 Author Share Posted September 16, 2017 Morgen zijn we er weer! Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted September 20, 2017 Author Share Posted September 20, 2017 Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted October 23, 2017 Author Share Posted October 23, 2017 We waren er weer. VOOR DE LAATSTE KEER! De Permanente Mennerstand is niet meer. Eigenlijk was hij er al niet meer, maar... lees de omschrijving maar. Oorspronkelijk zou de Bazaar alle werelddelen vertegenwoordigen, en er zou ook een kunstbazaar komen, met allerlei artiesten zoals schilders, glasblazers, pottenbakkers, en...tekenaars. Maar niets van dat al. Het werd een rommelmarkt, en daar kan je geen nieuwe strips verkopen. Men wil meubels voor vijftig cent. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Recommended Posts