Ga naar inhoud

[Eerste Halve Finale] Cover 36 Vs. Cover 34


nobody

  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      49
    • B
      27


Recommended Posts

1ste halve finale.

 

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de finale.

 

 

A

post-585-0-00933600-1477517161.jpg

 

Deze cover heeft alles wat je van een piratenstrip kan verwachten: een scheepswrak, een bootje met een lichtje dat er naartoe vaart, etc.

De cover nodigt zo uit om dat boek vast te nemen en te beginnen lezen: wat zit er in dat wrak, een schat misschien?

 

SPeeDy

 

 

B

post-585-0-95378500-1477460136.jpg

 

Tweetie

Link naar reactie

Voor mij toch B. 

 

Gibrat heeft meer werk moeten verzetten om Parijs als achtergrond te tekenen, Lauffray was  snel klaar met wat groen.

De enige die wel flink bezig is geweest is degene die er zo'n grote, lelijke doodskop op heeft gezet. 

 

En het is een leuke dame om naar te kijken. 

Link naar reactie

Ik ga voor het avontuur en de sfeer van A, sowieso een van mijn favoriete covers dit tornooi. Long John Silver ligt al een tijdje op mijn (her)lees stapel, maar hoe meer ik die cover zie, hoe meer zin ik krijg om te beginnen met lezen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...