nobody Posted January 20, 2017 Share Posted January 20, 2017 1ste halve finale. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De winnaar van dit duel gaat naar de finale. A Deze cover heeft alles wat je van een piratenstrip kan verwachten: een scheepswrak, een bootje met een lichtje dat er naartoe vaart, etc. De cover nodigt zo uit om dat boek vast te nemen en te beginnen lezen: wat zit er in dat wrak, een schat misschien? SPeeDy B Tweetie Link to comment
Chimi Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Ik vond in de vorige ronde al dat B te ver was geraakt in de race, dus absoluut A. http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
Rik Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Ik vond in de vorige ronde al dat B te ver was geraakt in de race, dus absoluut A. 2! Omnia mutantur nihil interit Link to comment
nobody Posted January 21, 2017 Author Share Posted January 21, 2017 Ik zou 3 willen typen, maar dat is maar pover als post, dus: voor mij is B te ver geraakt, ik kies A. Link to comment
eriktex Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Toch wel verrassend dat deze in de halve finale terecht zijn gekomen... ik ga voor A. .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
sjaakie Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Ook hier A met bovenstaande redenen. Link to comment
Tweetie Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Voor mij toch B. Gibrat heeft meer werk moeten verzetten om Parijs als achtergrond te tekenen, Lauffray was snel klaar met wat groen. De enige die wel flink bezig is geweest is degene die er zo'n grote, lelijke doodskop op heeft gezet. En het is een leuke dame om naar te kijken. Link to comment
the pope Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Ik weet nog niet of ik ga stemmen. het doet me eigenlijk allebei niet veel. Link to comment
Kool Thing Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Ik zou 3 willen typen, maar dat is maar pover als post, dus: voor mij is B te ver geraakt, ik kies A. 2 of 4 :-) Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Tweetie Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 2 of 4 :-) 2 staat voor B, toch ? Link to comment
sanderg Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Volledig met tweetie eens. Cover a is wel mooi, maar komt toch ook grotendeels uit de computer. Ik zie veel liever ambachtelijk handwerk. Bovendien is t inderdaad n fraaie dame https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Bonte Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 B voor mij, A is een sfeervolle tekening maar het logo ligt me niet. Link to comment
sjaakie Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 verbaast mij echt hoeveel mensen er nog op B stemmen. Link to comment
Zwendel Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 verbaast mij echt hoeveel mensen er nog op B stemmen. Het is een kwestie van smaak. Dit zijn ook weer twee verschillende 'teken'stijlen. Wat de ene mooi vindt is voor de andere spuuglelijk. Mooiste voorbeeld was Tyler Cross. Link to comment
mojo Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Ik ga voor het avontuur en de sfeer van A, sowieso een van mijn favoriete covers dit tornooi. Long John Silver ligt al een tijdje op mijn (her)lees stapel, maar hoe meer ik die cover zie, hoe meer zin ik krijg om te beginnen met lezen. This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
TDPB Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Ik vind ze beiden niet bijzonder, en beiden hebben ze slecht geplaatste logo's en titels. Maar de tekening van A is een stuk sfeervoller dan van B. Dus ga ik (onder protest) voor A stemmen. Link to comment
Timhardt Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Met nog maar 4 covers in het toernooi steekt de cover van John Long Silver er met kop en schouder bovenuit voor mij. Link to comment
knobbel Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Met nog maar 4 covers in het toernooi steekt de cover van John Long Silver er met kop en schouder bovenuit voor mij.3. Al van het begin trouwens. Link to comment
Recommended Posts