Ga naar inhoud

Paul Pope


niemand

Recommended Posts

Ik denk dat ik Sin Titulo en The Ballad Of Dr Richardson weer eens ga herlezen. Grafisch niet zijn sterkte werk, maar hij was toen wel al een verteller! En THB, ach... Hopelijk komt er weer eens een bundel waarin al die moeilijke recente kleine oplage verhaaltjes inzitten... Heeft iemand trouwens die recente THB comics gelezen?

Link naar reactie

Indertijd heb ik alle apparte deeltjes van de reeks "Solo" van DC gekocht. Dat waren comics van 48 pagina's geheel gewijd aan 1 tekenaar en daar stond geen reclame in:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Solo_%28DC_Comics%29

 

Die waren stuk voor stuk prachtig en de Pope zat daar ook bij. Binnenkort komt daar een luxe omnibus van uit aan een zeer schappelijke prijs en als je die bij Amazon.uk koopt betaal je geen verzendkosten naar de rest van Europa:

 

http://www.amazon.co.uk/Solo-The-Deluxe-Edition/dp/1401238890/ref=sr_1_fkmr1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1358463848&sr=1-1-fkmr1

 

't Is maar dat jullie het weten...

Link naar reactie

Van THB is er al een paar jaar sprake van een volledige uitgave bij :01 Second. Net als van Battling Boy.

Van die laatste gaat het er nu eindelijk van komen, dus misschien van THB ook.

Maar hij was er nog aan aan't werken, aan de bundel...

 

“What is the Superman we need for today?” The question haunts Paul Pope, and the comic book artist’s long-awaited opus Battling Boy, which publisher First Second Books will release on October 8. The graphic novel — the first of two volumes which combined will exceed 400 pages — represents the first major work from this leading light of independent comics since his mainstream breakthrough in 2006,... zie hogere link, in Koens post.

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Heel af en toe koop ik nog wel eens single issues, voornamelijk van dingen waar je niet zeker kan zijn dat ze gebundeld worden. Die 2 con exclusive THB delen die adhouse een aantal jaar geleden heeft uitgebracht mis ik nog steeds, en daar baal ik stiekem wel een beetje van  :unsure:

Als ze gebundeld worden koop ik ze alsnog, zo duur zijn losse issues nou ook weer niet :)

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Aha, daar kende ik Paul Pope dus van, die Batman limited!

Ik ben niet meteen een enorme fan of zo, maar die limited was absoluut eigenzinnig in het tekenwerk vooral. Nu ik weer wat aan het rondkijken ben had ik een maand terug dus al Battling boy besteld op basis van een preview, een interview en online informatie. Is onderdeel van een dikke bestelling, duurt nog even voordat ie binnenkomt, maar ik ben zeer benieuwd.

Link naar reactie
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...