niemand Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 100%, Heavy Liquid en Batman Year One Hundred… het is allemaal alweer zo lang geleden. En er gingen ook nog boeken uitkomen bij :01 Second, en Legendary Comics… Maar vandeweek is het dan toch eindelijk nog eens zo ver : bij Image komt One Trick Rip-Off/Deep Cuts HC uit. 6 blz preview : http://www.comicbook...review&id=14876 Quote Link to comment
niemand Posted January 15, 2013 Author Share Posted January 15, 2013 Vorige thread : http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=10043 Quote Link to comment
niemand Posted January 16, 2013 Author Share Posted January 16, 2013 Ik hoop dat 2013 een Paul Pope jaar wordt. Toen ik naar de preview van One-Trick Rip off/Deep Cuts zat te kijken, kreeg ik zin om 100% en HL opnieuw te lezen. 't Was bijna nostalgie naar die boeken, maar ZO lang is het nu ook nog niet geleden. Quote Link to comment
Guest Gio Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Ik denk dat ik Sin Titulo en The Ballad Of Dr Richardson weer eens ga herlezen. Grafisch niet zijn sterkte werk, maar hij was toen wel al een verteller! En THB, ach... Hopelijk komt er weer eens een bundel waarin al die moeilijke recente kleine oplage verhaaltjes inzitten... Heeft iemand trouwens die recente THB comics gelezen? Quote Link to comment
Peter Moerenhout Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Indertijd heb ik alle apparte deeltjes van de reeks "Solo" van DC gekocht. Dat waren comics van 48 pagina's geheel gewijd aan 1 tekenaar en daar stond geen reclame in: http://en.wikipedia.org/wiki/Solo_%28DC_Comics%29 Die waren stuk voor stuk prachtig en de Pope zat daar ook bij. Binnenkort komt daar een luxe omnibus van uit aan een zeer schappelijke prijs en als je die bij Amazon.uk koopt betaal je geen verzendkosten naar de rest van Europa: http://www.amazon.co.uk/Solo-The-Deluxe-Edition/dp/1401238890/ref=sr_1_fkmr1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1358463848&sr=1-1-fkmr1 't Is maar dat jullie het weten... Quote http://petermoerenhout.be Link to comment
niemand Posted January 18, 2013 Author Share Posted January 18, 2013 Van THB is er al een paar jaar sprake van een volledige uitgave bij :01 Second. Net als van Battling Boy. Van die laatste gaat het er nu eindelijk van komen, dus misschien van THB ook. Maar hij was er nog aan aan't werken, aan de bundel... “What is the Superman we need for today?” The question haunts Paul Pope, and the comic book artist’s long-awaited opus Battling Boy, which publisher First Second Books will release on October 8. The graphic novel — the first of two volumes which combined will exceed 400 pages — represents the first major work from this leading light of independent comics since his mainstream breakthrough in 2006,... zie hogere link, in Koens post. Quote Link to comment
niemand Posted January 21, 2013 Author Share Posted January 21, 2013 Ik heb dit zeer graag gelezen. Goed boek, mooi uitgegeven. Quote Link to comment
Wollodrin Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Dat is wel een hele rare Batman. Quote Link to comment
Lav Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 ik zou year 100 eigenlijk dringend nog eens moeten herlezen. Ik weet nog dat ik de tekeningen heel knap vond maar weet al niet meer goed wat ik van het verhaal zelf vond. Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Aaltomuoto Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Ik vond year 100 te gek, echt prachtig getekend en het verhaal was ook goed (maar niet al te complex). Het is te hopen dat die THB collecties er eens van komen, ik mis de eerste 4 delen en die zijn echt onvindbaar (voor een normale prijs uiteraard). Quote Link to comment
niemand Posted June 19, 2013 Author Share Posted June 19, 2013 Paul Pope's "Haggard West" Closes One Door, Opens Another ... A single-issue precursor to Pope's October-releasing original graphic novel "Battling Boy," ... lees hier : http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=46144 Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Meteen besteld, bedankt voor de tip! Quote Link to comment
niemand Posted June 20, 2013 Author Share Posted June 20, 2013 Nu hoop ik dat dat ergens in een bundel terecht komt ook, :01 First Second. Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Nu hoop ik dat dat ergens in een bundel terecht komt ook, :01 First Second. Dat weet je natuurlijk nooit met Pope dus ik heb de gok niet genomen Quote Link to comment
niemand Posted June 20, 2013 Author Share Posted June 20, 2013 ah ja, ik koop/heb al jaren geen singles meer. Ja, dan zijn er die ik niet in bundels heb. Nee, heel erg vind ik dat niet. Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Heel af en toe koop ik nog wel eens single issues, voornamelijk van dingen waar je niet zeker kan zijn dat ze gebundeld worden. Die 2 con exclusive THB delen die adhouse een aantal jaar geleden heeft uitgebracht mis ik nog steeds, en daar baal ik stiekem wel een beetje van Als ze gebundeld worden koop ik ze alsnog, zo duur zijn losse issues nou ook weer niet Quote Link to comment
niemand Posted June 20, 2013 Author Share Posted June 20, 2013 Voor de prijs moet je het niet laten, inderdaad, nu en dan een single. Maar ik heb voor mezelf de keuze gemaakt : bundels, PF's en HC's. Quote Link to comment
Wouter Goudswaard Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Vandaag bracht de postbode mijn eerste Paul Pope comic, The Invincible Haggard West; The Death of Haggard West. Een dunne comic uitgegeven door First Second, bedoeld als een soort 'opwarmertje' voor Battling Boy. Ik ben benieuwd! Quote Studio Goudbaard Ridiculand Link to comment
niemand Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 Ligt al in mijn vakje. Quote Link to comment
Peter Tijger Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Aha, daar kende ik Paul Pope dus van, die Batman limited! Ik ben niet meteen een enorme fan of zo, maar die limited was absoluut eigenzinnig in het tekenwerk vooral. Nu ik weer wat aan het rondkijken ben had ik een maand terug dus al Battling boy besteld op basis van een preview, een interview en online informatie. Is onderdeel van een dikke bestelling, duurt nog even voordat ie binnenkomt, maar ik ben zeer benieuwd. Quote Link to comment
niemand Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 Een webcomicje door PP over spock in JJAverse, gepost ten tijde van de eerste film : http://www.wired.com/special_multimedia/2009/whenWorldsCollide Quote Link to comment
MartinMnd Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Leuk man heb nog niks van Paul Pope gelezen, maar mijn Battling Boy HC is onderweg. Zag er echt cool uit, dus ik ben benieuwd. Quote Link to comment
niemand Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Alles wat ik tot nu van PP heb gelezen, vond ik zeer goed. Tis jammer, maar Battling Boy is niks voor mij. Het is niet slecht, maar het doet me niks. Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 De Complete inhoud van Haggard West zit overigens ook gewoon in Battling Boy, dus die kan je met een gerust hart links laten liggen. Nu zien wanneer ik tijd kan maken on Battling Boy te lezen Quote Link to comment
Spawn999 Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Strange Sports Stories 1 is binnen met een prachtige cover van Paul Pope, ik ben benieuwd!! Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Inderdaad heel mooie cover. Quote Link to comment
Recommended Posts