Ga naar inhoud

De Beste Alternatieve Cover (Andere Stemwijze).


Zwendel

Recommended Posts

Als gij dat wilt optellen. En controleren wie er op zijn eigen covers stemt. En bijhouden wie al gestemd heeft, om te zien of ze dat geen twee keer doen. Feel free. Start uw boekhouding maar. 

 

Een toernooi organiseren is leuk, maar er kruipt toch veel werk in. Om dat dan teniet te zien door enkele fake accounts... *zucht*. 

Link naar reactie

Als gij dat wilt optellen. En controleren wie er op zijn eigen covers stemt. En bijhouden wie al gestemd heeft, om te zien of ze dat geen twee keer doen. Feel free. Start uw boekhouding maar. 

 

Een toernooi organiseren is leuk, maar er kruipt toch veel werk in. Om dat dan teniet te zien door enkele fake accounts... *zucht*. 

Ja dat vind ik ook triestig, deze draad mag trouwens gesloten worden hoor ;)

Link naar reactie

Dat hoeft niet. Zie de tweede halve finale, de laatste pakweg 2 blz van de draad.

Helemaal gemist...

Zielig hoor om vijf nieuw accounts te maken, alleen om de cover van jouw voorkeur een voorsprong te geven.

Wat mij betreft doen we Betoveringen vs. Tyler Cross ook nog even over :-)

Link naar reactie

Echt triestige affaire hoor. Er valt hier toch helemaal niks mee te winnen, 't is puur voor de fun.

Ooit heb ik 'ns meegedaan met enkele mensen aan een wedstrijd waar wél iets mee te winnen viel. Men moest dan een filmpje maken en zoveel mogelijk "likes" verzamelen.

We stonden gans de periode van stemmen altijd voor en enkele tientallen stemmen voor de dag voor afsluiting.

Nummer 2 was een samenraapsel van filmpjes die je op het internet kon vinden en dan wat gebricoleerd tot 1 geheel. Zowiezo had dit al uitgesloten moeten worden.

En bij afsluiting stonden we plots tientallen stemmen achter... Accounts waren overduidelijk fake (genre "account1", "account2", etc.).

Toch was de organisator (of zijn team) blijkbaar niet technisch genoeg aangelegd om dit bedrog te doorprikken. 2de prijs was nog leuk, maar dan heb je er de volgende keer geen zin meer in natuurlijk.

 

Het tornooi is fun. Al die uiteenlopende meningen zien is verrijkend. Je leert er ook nieuwe dingen door kennen. En daar gaat het toch allemaal om.

 

Ik zou volgend jaar graag terug een tornooi zien hoor (tips: "het leukste stripgadget", "favoriet hoofdpersonage"), of LJS nu wint of niet.

 

Allez Zwendel, vooruit dan maar (in willekeurige volgorde):

Beeldschoon 3

Over de grenzen van de tijd

Mooie dagen, zuidwaarts

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

mja, maar hier wordt het de laatste jaren toch een universele sport: de weg van de minste moeite, maar wel zagen op alles wat er wél gebeurt.

Ik zit al lange tijd op het forum zonder er actief aan deel te nemen, en mij valt het juist op dat er een kleine groep is die heel actief/vocaal is. Dan is het per definitie al lastig

om daar je eigen inbreng op te geven, en al helemaal als die in strijd is met de meerderheid. Ik lees ook liever het forum dan dat ik er daadwerkelijk aan deelneem. En als er natuurlijk iets georganiseerd wordt en men weet niet of kan niet input geven erop dan houdt het op. Een toernooi getiteld ''cover van de eeuw'' met de restricties die daaraan vast zijn gehangen maakt het natuurlijk ook onderwerp van discussie. Laat staan dat ik meerdere malen ineens het aantal stemmen drastisch zag toe/afnemen in dat toernooi. Met als hoogtepunt afgelopen weekend. Je doet het uiteindelijk toch nooit goed.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...