Zwendel Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Kuzuri vraagt, wij draaien. Simpel: iedereen geeft 3 titels op van de 64 genomineerde - niet op eigen covers stemmen - elke van de drie 1 punt Stemming begint nadat het echte tornooi afgelopen is en duurt 7 dagen. Edit 12u30 Quote Link to comment
nobody Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Elk 1 punt? Wat is het nut daarvan. Als je een cover beter vindt, dan een ander, dan moet je toch 3, 2 en 1 punt kunnen geven En ik vroeg niks, gij wilde dit. Quote Link to comment
Zwendel Posted January 31, 2017 Author Share Posted January 31, 2017 Elk 1 punt? Wat is het nut daarvan. Als je een cover beter vindt, dan een ander, dan moet je toch 3, 2 en 1 punt kunnen geven En ik vroeg niks, gij wilde dit. Gij hebt mij uitgedaagd ps. ik zou 1 punt nemen omdat dan de stem van individuen meer doorweegt. Quote Link to comment
nobody Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Als gij dat wilt optellen. En controleren wie er op zijn eigen covers stemt. En bijhouden wie al gestemd heeft, om te zien of ze dat geen twee keer doen. Feel free. Start uw boekhouding maar. Een toernooi organiseren is leuk, maar er kruipt toch veel werk in. Om dat dan teniet te zien door enkele fake accounts... *zucht*. Quote Link to comment
Zwendel Posted January 31, 2017 Author Share Posted January 31, 2017 Als gij dat wilt optellen. En controleren wie er op zijn eigen covers stemt. En bijhouden wie al gestemd heeft, om te zien of ze dat geen twee keer doen. Feel free. Start uw boekhouding maar. Een toernooi organiseren is leuk, maar er kruipt toch veel werk in. Om dat dan teniet te zien door enkele fake accounts... *zucht*. Ja dat vind ik ook triestig, deze draad mag trouwens gesloten worden hoor Quote Link to comment
Timhardt Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 ik zou de deadline ook in de toekomst leggen verder is een toernooi veel leuker dan zomaar topjes posten. Quote Link to comment
Yncke Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 ik zou de deadline ook in de toekomst leggen Een toernooi dat een klein jaar duurt, waarom niet. Ik vind 't sympathiek dat de deadline na die van het 'officiële' toernooi ligt. Quote yncke.be Link to comment
Zwendel Posted January 31, 2017 Author Share Posted January 31, 2017 Aha Stuvio, gij waart die schurk die 6 keer op A stemde Quote Link to comment
Timhardt Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Nee, daar hou ik me niet mee bezig hij stemde 6 keer op B Quote Link to comment
JJL Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Een toernooi organiseren is leuk, maar er kruipt toch veel werk in. Om dat dan teniet te zien door enkele fake accounts... *zucht*. ? Verklaart u nader. Quote Link to comment
nobody Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Dat hoeft niet. Zie de tweede halve finale, de laatste pakweg 2 blz van de draad. Quote Link to comment
JJL Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Dat hoeft niet. Zie de tweede halve finale, de laatste pakweg 2 blz van de draad. Helemaal gemist... Zielig hoor om vijf nieuw accounts te maken, alleen om de cover van jouw voorkeur een voorsprong te geven. Wat mij betreft doen we Betoveringen vs. Tyler Cross ook nog even over :-) Quote Link to comment
nobody Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Blijkbaar acht nieuwe accounts. Zullen we heel het toernooi maar eens over doen dan Quote Link to comment
JPAR Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Ja, laten we dat doen! Zal ik dit keer een ander nummer noemen? Krijgen we nieuwe rondes. Ik maak er dit keer 8 van Quote Link to comment
JJL Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Blijkbaar acht nieuwe accounts. Zullen we heel het toernooi maar eens over doen dan Dat is niet nodig, Tyler Cross als overall winnaar uitroepen volstaat :-) Quote Link to comment
Zwendel Posted January 31, 2017 Author Share Posted January 31, 2017 Blijkbaar acht nieuwe accounts. Zullen we heel het toernooi maar eens over doen dan Lol. Ivm deze draad, ik zou deze stemming graag wel doen, maar dan pas nadat het échte tornooi afgelopen is Quote Link to comment
Kristof Berte Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Blijkbaar acht nieuwe accounts. Het Kremlin ontkent alles. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
nobody Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Het Kremlin ontkent alles. Quote Link to comment
JPAR Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Het Kremlin ontkent alles. Trump bevestigd het: By decree! Quote Link to comment
SPeeDy Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Echt triestige affaire hoor. Er valt hier toch helemaal niks mee te winnen, 't is puur voor de fun. Ooit heb ik 'ns meegedaan met enkele mensen aan een wedstrijd waar wél iets mee te winnen viel. Men moest dan een filmpje maken en zoveel mogelijk "likes" verzamelen. We stonden gans de periode van stemmen altijd voor en enkele tientallen stemmen voor de dag voor afsluiting. Nummer 2 was een samenraapsel van filmpjes die je op het internet kon vinden en dan wat gebricoleerd tot 1 geheel. Zowiezo had dit al uitgesloten moeten worden. En bij afsluiting stonden we plots tientallen stemmen achter... Accounts waren overduidelijk fake (genre "account1", "account2", etc.). Toch was de organisator (of zijn team) blijkbaar niet technisch genoeg aangelegd om dit bedrog te doorprikken. 2de prijs was nog leuk, maar dan heb je er de volgende keer geen zin meer in natuurlijk. Het tornooi is fun. Al die uiteenlopende meningen zien is verrijkend. Je leert er ook nieuwe dingen door kennen. En daar gaat het toch allemaal om. Ik zou volgend jaar graag terug een tornooi zien hoor (tips: "het leukste stripgadget", "favoriet hoofdpersonage"), of LJS nu wint of niet. Allez Zwendel, vooruit dan maar (in willekeurige volgorde): Beeldschoon 3 Over de grenzen van de tijd Mooie dagen, zuidwaarts Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Bart 01 Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Volgend jaar anders 'The Razzies' van de covers kiezen. Dan kunnen we strijden met elkaar over hoe lelijk je eigen cover wel niet is. De facto zijn we dan enkel negatief door de andere te complimenteren. Quote Link to comment
Timhardt Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Mss doe ik volgend jaar een toernooi...ik heb wel te doen met kuzuri eigenlijk. Hier in belgie is het altijd hetzelfde: als je iets doet krijg je het te verduren van zij die niet alleen niets doen maar in de meeste gevallen ook niets kunnen. Triestig. Quote Link to comment
nobody Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 voor hetzelfde geld doe ik volgend jaar weer mee hoor Quote Link to comment
Zwendel Posted January 31, 2017 Author Share Posted January 31, 2017 Iedereen is nu wel razend benieuwd hoe de stemming na dit 'schandaal' verder zal verlopen. Quote Link to comment
nobody Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 slechte reclame is ook reclame In ieder geval zal de stemming vanaf nu openbaar verlopen. Quote Link to comment
SPeeDy Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Iedereen is nu wel razend benieuwd hoe de stemming na dit 'schandaal' verder zal verlopen. Morgen krantenkop: "Reepgate", poll vervalst, repers moeten opnieuw naar de stembus. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
JJL Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 @Bonte: kunnen we nog wat 'naming&shaming' verwachten? Hou wel van een relletje :-)! Quote Link to comment
Timhardt Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 voor hetzelfde geld doe ik volgend jaar weer mee hoor ah, dan doe ik niet mee Quote Link to comment
Waldorf Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Hier in belgie is het altijd hetzelfde: Dit is niet uniek voor België. Dit is universeel menselijk. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
nobody Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 ah, dan doe ik niet mee Zoals vorig jaar dus Quote Link to comment
Timhardt Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Dit is niet uniek voor België. Dit is universeel menselijk. mja, maar hier wordt het de laatste jaren toch een universele sport: de weg van de minste moeite, maar wel zagen op alles wat er wél gebeurt. Quote Link to comment
nobody Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 mja, maar hier wordt het de laatste jaren toch een universele sport: de weg van de minste moeite, maar wel zagen op alles wat er wél gebeurt. yep Quote Link to comment
Polorama Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Morgen krantenkop: "Reepgate", poll vervalst, repers moeten opnieuw naar de stembus. Rapegate doet mij aan iets heel anders denken.. Quote Link to comment
Polorama Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 mja, maar hier wordt het de laatste jaren toch een universele sport: de weg van de minste moeite, maar wel zagen op alles wat er wél gebeurt. Ik zit al lange tijd op het forum zonder er actief aan deel te nemen, en mij valt het juist op dat er een kleine groep is die heel actief/vocaal is. Dan is het per definitie al lastig om daar je eigen inbreng op te geven, en al helemaal als die in strijd is met de meerderheid. Ik lees ook liever het forum dan dat ik er daadwerkelijk aan deelneem. En als er natuurlijk iets georganiseerd wordt en men weet niet of kan niet input geven erop dan houdt het op. Een toernooi getiteld ''cover van de eeuw'' met de restricties die daaraan vast zijn gehangen maakt het natuurlijk ook onderwerp van discussie. Laat staan dat ik meerdere malen ineens het aantal stemmen drastisch zag toe/afnemen in dat toernooi. Met als hoogtepunt afgelopen weekend. Je doet het uiteindelijk toch nooit goed. Quote Link to comment
nobody Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Cover van de Eeuw (volgens de Reep) Quote Link to comment
Recommended Posts