IvoVWS Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Gerelateerd aan mijn project in wording dus hier volledig op zijn plaats en ik vind dat ik wel even de platte commerçant mag uithangen. Dus, we hebben hier twee designs voor de T-shirts die we te koop gaan aanbieden via Kickstarter maar de artiest en ik zijn het niet eens over welk ontwerp we gaan gebruiken. Dus, welk design is het neigste, het bovenste of het onderste? Quote Link to comment
Spawn999 Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 De onderste vind ik mooier Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 De onderste vind ik mooier 2 Quote Link to comment
JPAR Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Ik vind de eerste mooier. Is net even anders, trekt juist de aandacht omdat je even goed moet kijken wat er precies afgebeeld wordt. I like that! Quote Link to comment
Chimi Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Voor mij ook de bovenste. Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
IvoVWS Posted February 1, 2017 Author Share Posted February 1, 2017 Interessant... Op 't FaceBoekske wint de onderste met vlag en wimpel. Hier zijn de meningen wat meer verdeeld. Quote Link to comment
Yncke Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Ik verkies de onderste. Quote yncke.be Link to comment
nobody Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Misschien een poll opstarten op het hoofdforum Quote Link to comment
nobody Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Ik denk dat het voor een T-shirt toch beter 'goed leesbaar' blijft. Een T-shirt is geen afbeelding op een scherm of op een papier. Dat leeft, beweegt, ligt in plooien en kreuken. Quote Link to comment
JPAR Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Het moet natuurlijk wel op een mooi slank shirt. Niet op zo'n tent model. Quote Link to comment
IvoVWS Posted February 1, 2017 Author Share Posted February 1, 2017 En het liefst ook zonder mosterdvlekjes. Quote Link to comment
Guest bazarov Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 De bovenste (als groot is), de onderste als het meer een embleem is. Quote Link to comment
ignoramus Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 de onderste. Die verdraagt plooien. bovenste komt nooit goed uit op een T shirt Quote Link to comment
IvoVWS Posted February 1, 2017 Author Share Posted February 1, 2017 de onderste. Die verdraagt plooien. bovenste komt nooit goed uit op een T shirt Wow, dat is wel een aparte reactie. Waarom denk je dat de bovenste nooit goed gaat uitkomen? Quote Link to comment
sjaakie Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 onderste en dan op de bovenste 2/3 bij een heren shirt. Dan kan de buik en de mosterd vlekken er gewoon onder. Quote Link to comment
ignoramus Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Nou, ik moet nou al twee keer kijken om 'm te 'zien' ( de bovenste ). Als daar dan nog eens plooien bijkomen (d-cups en (afgezakte ) six packs ...) terwijl de onderste niet alleen op het eerste zicht duidelijker is, maar ook op de - lijkt me - juiste hoogte al enige "plooien" heeft. Nou euh... ik ging ervan uit dat ie op de voorkant kwam. Quote Link to comment
IvoVWS Posted February 1, 2017 Author Share Posted February 1, 2017 Nou, ik moet nou al twee keer kijken om 'm te 'zien' ( de bovenste ). Als daar dan nog eens plooien bijkomen (d-cups en (afgezakte ) six packs ...) terwijl de onderste niet alleen op het eerste zicht duidelijker is, maar ook op de - lijkt me - juiste hoogte al enige "plooien" heeft. Nou euh... ik ging ervan uit dat ie op de voorkant kwam. Aaaah, nu snap ik het. En inderdaad, het komt op de voorkant. :-) Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Bovenste. Maar ik zou daar die cirkel van het onderste ontwerp bijplaatsen. Quote Link to comment
IvoVWS Posted February 22, 2017 Author Share Posted February 22, 2017 Wie graag een T-shirt zou willen hebben, liever kleren koopt dan de was doet of een maat aan een lief moet helpen, ik ga twee T-shirts weggeven. Voor alle duidelijkheid, het gaat over het onderste design.Hier is wat je moet doen:|1. Voor drie euro of meer pledgen op http://kck.st/2iaNn7i 2. Tegen een vriend zeggen dat hij hetzelfde moet doen en daarna een mail sturen met jullie beide namen naar info [ A T ] theunnamedcomic.net. Als de Kickstarter succesvol is, dan wordt het gelukkige paar gekozen op 15/3 om 20.00 en stiekem hoop ik dat het Mauser en Waldorf worden. Quote Link to comment
Recommended Posts