Ga naar inhoud

Verzameling Verkopen


Obi

Recommended Posts

Meestal worden boeken daar verkocht tussen 1/3 tot 1/2 van de nieuwprijs.

 

Dat hangt allemaal af van de exemplaren: auteur, editie, staat ... Ik heb er Andreas'en verkocht iets onder de nieuwprijs, misschien zelfs aan de nieuwprijs (van wat ik toén had betaald, dat wel).

Suske en Wiske is een ander verhaal; Zeldzaam kun je dat niet noemen. Op sommige rommelmarken krijg je de indruk dat de Rode Gorden zijn binnengevallen.

Link naar reactie

Ik heb ze gepost in het verkoop gedeelte.

 

Ik snap wel dat iedereen zo weinig mogelijk wil betalen, net zoals de verkoper graag een eerlijke prijs krijgt. Maar dat is op 2de hands pagina's nogal is een ergernis, meestal is daar iets aanbieden gelijk aan gratis voor veel mensen.. :e008:

Link naar reactie

Mijn probleem is doorgaans dat er verzendingskosten bijkomen. Ik verkoop o.a een Samoerai 1 in zéér goede staat aan 6 euro. Nieuw kost het 8,5 of 8,95 euro, en soms is het nieuw in slechtere staat (geleden onder de bewaartermijn in rekken en bakken waar iedereen in rondsnuffelt). Maar er komt 3,70 euro verzendingskosten bij voor België, en dat wordt het 9,70 euro. Tja, niets aan te doen.

Link naar reactie

Peter, 

 

Dat klopt, verzending is duur.

 

Kiala tot 15kg binnen Belgie is 4,5€ en Nederland is dat al 7,5€, dus ik vind dit persoonlijk erg duur.

Bpost binnen Belgie op kantoor of afhaalpunt of automaat 4€

Nederland is dit zeker geen optie want zonder opvolging tot 1kg zit men al op 15€ minimum.

 

Maar helaas niets aan te doen, tenzij je iemand heb die ergens de kant opgaat of omgekeerd en het kan ophalen of afleveren ;)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...