Ga naar inhoud

Debuurtpolitiestript


WVlieg

Recommended Posts

Ik ben na enige tijd terug...

Eerder zijn hier al L.S.D. en S.D.S. verschenen, maar beide reeksen staan (even) 'on hold'.

Zij die mij op FB volgen of de pagina al hebben geliked zullen hebben gemerkt dat ik al een tijdje met iets nieuws bezig ben. Maar nu is het ook de tijd om dit hier te vermelden...

 

De nieuwe reeks van mijn hand is getiteld debuurtpolitiestript en is inderdaad gebaseerd op de televieserie de Buurtpolitie.

Toen ik daar af en toe naar keek (en ben nu een trouwe kijker), merkte ik op dat het eigenlijk al stripverhaaltjes op zichzelf zijn...  Op een avond begon ik dus om de personages wat te tekenen en omdat dit zo goed lukte (naar mijn smaak) bedacht ik al snel een verhaaltje Paniek In De Bakkerij. Dat zal meteen ook de titel van het eerste album worden. Het album zal vermoedelijk in mei klaar zijn en gepresenteerd/te koop aangeboden worden op een stripbeurs rond die periode. In het eerste album zal er ook een tweede verhaal te lezen zijn getiteld Dubbelleven en ook een derde verhaaltje is al geschreven, getiteld Bunker (nog geen idee of dit derde verhaal ook al in album 1 of in album 2 zal gaan verschijnen).

Maar kom... ik heb genoeg verteld, tijd om jullie wat te tonen...

Zij die alvast meer willen zien, kunnen terecht op de FB pagina http://www.facebook.com/debuurtpolitiestript. Of nog even geduld moeten hebben wanneer de volgende stukjes verschijnen  :e005:

 

Hier alvast het eerste stukje:

 

2njja1h.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
22 uren geleden, The Alderwood zei:

Hard aan't werk WVlieg. Van uw strip kunnen vele makers hier nog iets leren. 

Amaai... als dit een compliment is dan neem ik het graag met een diepe buiging aan... :-) 

En jup jup, we zijn druk aan het werk om dit eerste Buurtpolitiestript-album klaar te krijgen tegen begin september, want er staan al wat beurzen in de agenda. Tot dan?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

In het eerste album zullen 2 verhalen staan. Na Paniek in de Bakkerij (met Koen en Tineke) zal ook het verhaal Dubbelleven (met de rechercheurs Eric en Brigitte) te lezen zijn. Hier alvast de eerste twee stroken van dit verhaal. En geen nood... binnenkort gaan we verder met het vervolg van Paniek in de Bakkerij.

buurt13.jpg

buurt14.jpg

Link naar reactie
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...