nobody Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 En de winnaar is bekend, met 46 van 72 stemmen in de finale: Deze cover heeft alles wat je van een piratenstrip kan verwachten: een scheepswrak, een bootje met een lichtje dat er naartoe vaart, etc.De cover nodigt zo uit om dat boek vast te nemen en te beginnen lezen: wat zit er in dat wrak, een schat misschien?SPeeDy Proficiat! Quote Link to comment
eriktex Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Ik denk dat ik Long John Silver eens ga lezen. Ja! Ik neem de set volgende week mee voor de apres-ski... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
SPeeDy Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Zeker doen! Ik denk ook dat ik Beeldschoon nog 'ns ga lezen Het was weer tof dit tornooi: vooral zien hoe divers de meningen verschillen, hoe de ene t.o.v. de andere persoon totaal anders kijkt naar bepaalde tekeningen/logo's/lettertypes, zelfs de commotie in de 2de halve finale bracht ambiance. Een dikke merci aan de organisatoren, knap werk! Quote Link to comment
nobody Posted February 17, 2017 Author Share Posted February 17, 2017 Graag gedaan. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Een terechte winnaar voor een leuk tornooi. Dank aan de organisatie! Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Metabaron Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Mijn favorieten zijn te vroeg gesneuveld, maar toch heel veel plezier beleefd aan het toernooi. Hulde aan de initiatiefnemers! Quote Link to comment
linthout Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Ik haat piratenstrips, maar dit is wel een zeer indrukwekkende cover. Uiterst sfeervol (in zijn genre). Quote Link to comment
Kool Thing Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Verdiende en mooie winnaar. De cover van deel 1 vond ik ijzersterk, maar deze zat totaal niet in mijn top-of-mind. Maar echt een goede cover! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kool Thing Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Het is vandaag Lauffrays verjaardag. Ik heb 'm even op de hoogte gebracht van zijn overwinning. PS Cover van zijn nieuwe reeks te verschijnen in april. Hij blijft zijn opbouw trouw :-) PS Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Chimi Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Bedankt aan alle organisatoren voor hun harde werk. Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
nobody Posted February 17, 2017 Author Share Posted February 17, 2017 Het is vandaag Lauffrays verjaardag. Ik heb 'm even op de hoogte gebracht van zijn overwinning. Cool! Mocht hij reageren, laat hier zeker iets weten Quote Link to comment
djkeos Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Mooi werk verricht u allen. Proficiat aan de winnaar en inderdaad hoogste tijd om Long John Silver eens te gaan lezen. Was het toernooi wat later of deze onderstaande uitgave wat eerder, dan was dit mijn keuze geweest (en dan uiteraard de NL-versie): Quote Link to comment
Yncke Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Ik heb 'm even op de hoogte gebracht van zijn overwinning. Tof! Quote yncke.be Link to comment
Rik Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Leuk toernooi, ik heb trouw gestemd, meestal op de verliezer , maar hier toch veel plezier aan beleefd. Complimenten aan de organisatie Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
nobody Posted February 17, 2017 Author Share Posted February 17, 2017 Bedankt (iedereen) Quote Link to comment
Kool Thing Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Cool! Mocht hij reageren, laat hier zeker iets weten Mathieu Lauffray Oh merveilleux! J'ignorais Merci pour tout ! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
SPeeDy Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Mathieu Lauffray Oh merveilleux! J'ignorais Merci pour tout ! 't Is graag gedaan. Een exclusieve gesigneerde en genummerde print voor alle stemmers als bedankje misschien? Quote Link to comment
nobody Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Mathieu Lauffray Oh merveilleux! J'ignorais Merci pour tout ! Quote Link to comment
Recommended Posts