Ga naar inhoud

Suske En Wiske


acor

Recommended Posts

Je laat je naaien. Die zogenaamde 'superluxe velours' uitvoering is identiek aan de editie met linnen rug. Het enige verschil is het gebruik van het velours omslag. Je zou bij een prijs van 125 euro dus 65 euro meer betalen en voor wat??? Velours is een goedkoop massaproduct, het goedkope luizenbroertje van fluweel, maar er wordt al zolang van beweerd dat het luxe is dat we het vanzelf zijn gaan geloven. Het is een melkkoe.

Link naar reactie
1 minuut geleden, Vittorio zei:

Je laat je naaien. Die zogenaamde 'superluxe velours' uitvoering is identiek aan de editie met linnen rug. Het enige verschil is het gebruik van het velours omslag. Je zou bij een prijs van 125 euro dus 65 euro meer betalen en voor wat??? Velours is een goedkoop massaproduct, het goedkope luizenbroertje van fluweel, maar er wordt al zolang van beweerd dat het luxe is dat we het vanzelf zijn gaan geloven. Het is een melkkoe.

Als je het sec bekijkt zijn alle luxe uitgaves cashcows. Zelfs een gewone hc tov een sc.

Link naar reactie
2 minuten geleden, JPAR zei:

Als je het sec bekijkt zijn alle luxe uitgaves cashcows. Zelfs een gewone hc tov een sc.

Maar het absurde van die zogenaamde luxe velours is dat je de unieke omslagtekening inruilt voor een lap katoen (of, kan ook, nog goedkoper, polyester) waar niets op te beleven is en daar nog meer voor wilt betalen ook.

 

Zeg nou eens eerlijk, waar zou jij geld aan uitgeven, aan A of B?

 

A:

02.jpg

 

B:

67e6c981-a100-43d1-95bd-959b3c35bad7.jpg

Link naar reactie
8 minuten geleden, Vittorio zei:

Maar het absurde van die zogenaamde luxe velours is dat je de unieke omslagtekening inruilt voor een lap katoen (of, kan ook, nog goedkoper, polyester) waar niets op te beleven is en daar nog meer voor wilt betalen ook.

 

Zeg nou eens eerlijk, waar zou jij geld aan uitgeven, aan A of B?

 

A:

02.jpg

 

B:

67e6c981-a100-43d1-95bd-959b3c35bad7.jpg

Ik kies voor A, maar dat is misschien ook omdat ik geen waarde aan die andere uitgaves hecht en daarom voor de mooie cover kies.

Link naar reactie
Op 21/8/2020 om 12:00, Vittorio zei:

En het omslag van de tweede Blauwe Reeks-integraal:

 

SW-Blauwe-Reeks-2_OM.jpeg

En in De groene splinter worden de gemaskerden weer "witte maskers" genoemd. In de eerdere Classic-uitgave (ingekorte versie) is weliswaar de inkleuring aangepast (witte maskers), maar in de tekst stond nog "blauwe maskers".    

Link naar reactie
18 hours ago, Vittorio said:

Zeg nou eens eerlijk, waar zou jij geld aan uitgeven, aan A of B?

 

Nou, zo een S&W in velours heb ik nog niet gezien, maar ik heb enkele "De Geuzen"  en die vind ik toch wel mooi. Het grote voordeel vind ik is dat ik dat mag vastnemen zoveel ik wil, er blijven nooit zichtbare vingerafdrukken achter.

Maar 100 euro voor zo een S&W is natuurlijk belachelijk veel en enkel maar te vergoelijken door een zeer beperkte oplage. Ik kan enkel maar hopen dat ze dan ook op zijn minst deftig gebonden zullen zijn.

 

 

Link naar reactie
46 minuten geleden, Daan zei:

 

Toch denk ik dat het beoogde blauwe-reeks-gevoel beter was gelukt met beperkter kleurenpalet en een plattere inkleuring, zoiets:

 

sus.thumb.jpg.1a299025de4bbfa7f9470ea418a2e8fc.jpg

 

Ik zie wat je bedoelt.

Maar met het oog op een ruimer publiek hebben ze waarschijnlijk gekozen voor die moderner aanvoelende inkleuring.

Hou er ook rekening mee dat ze in hun huidige witte reeks eveneens nieuwe inkleuring toepassen.

 

afbeelding.png.711671bf3f17897783448bb71203671b.png

Link naar reactie
48 minuten geleden, Daan zei:

Ik weet niet hoe het binnenwerk eruit ziet maar deze cover is toch ook redelijk plat ingekleurd, behalve het harnas, maardat vind ik nog wel logisch.

 

 

Als je de gelegenheid hebt, neem ze dan eens even door in de winkel, dan merk je de nieuwe inkleuring.

Ik neem ook nog even die cover er opnieuw bij om het verschil aan te tonen.

 

 

afbeelding.thumb.png.90e7477ee9cfe05bca9f4f68482376e3.pngafbeelding.png.5ed4caa0cd4fac7ace7a6e40450b5cf4.png

 

Natuurlijk is dit de cover van de versie van de Rode Reeks en niet de originele cover.

Maar die albums heruitgebracht in de Witte Reeks zijn een mix ven Rood en Blauw.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...