Chimi Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Kunnen we later zeggen dat we al fan waren voor hij miljoenen verkocht! The Vision, Volume 2: Little Better than a Beast (Tom King, Gabriel Hernandez Walta) Volume 2 gelezen ... één van de beste comics van 2016. Zeer straf ! Juist gelezen en geweldig bevonden. Ik zou dit aan iedere science-fictionliefhebber aanraden, zelfs zonder deluxe met leeslint. Of, ik ben gewoon zeer snel onder de indruk... Vol 2 is zeer goed. Iets minder (verrassend) dan deel 1, maar nog altijd op hoog niveau. Ook zeer leuk dat het verhaal mooi afgerond wordt. Zopas ook gelezen, wat laten bezinken...nog eens bepaalde passages herlezen... jawadde... what the... Spannend, meeslepend... geen hapklare 'easy read' met een duidelijk einde... maar de moeite ! Idem ! Als je van 'Scalped' genoten hebt moet je dit zeker proberen. Vanavond hoop ik volume 2 te kunnen verslinden. Ik ben heel erg onder de indruk van Sheriff of Babylon vol. 1: Bang Bang Bang. Dit is zéér goed. Aanrader. STL007758.jpg Sheriff of Babylon wordt toch langdradig op het einde vind ik. The Vision wordt enkel beter. Maar goed...Het is in elk geval allebei geschreven door het nieuwe genie: Tom King. Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
nobody Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Koens idem was over mijn tekstje van deel 1. Er is ook deel 2, en dat is helemaal niet langdradig, waar hebben ze het over? Dit is zéér goed, tot op het einde! The Sheriff of Babylon vol. 2: Pow. Pow. Pow. Zéér goed. Ik zou dit durven aanraden, deze 'War Noir' in het Irak van 2004. Jammer dat dit al het laatste deel was. Maar het verhaal is af. Beter 12 goeie comics, dan een verhaal dat gaandeweg verwatert. Quote Link to comment
nobody Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Deze heb ik ook nog gelezen: 31217834.jpg Batman vol. 1: I am Gotham heb ik zeer graag gelezen, alhoewel ik het toch eerst wat gewoon moest worden. Er staat dan wel Rebirth op, het verhaal bouwt toch ook verder op wat in New 52 is gebeurd, en dat heb ik niet gelezen, ik heb Snyders Batman opgegeven na volume 3. Maar King maakt er al gauw 'zijn' Batman en 'zijn' verhaal van, zonder de overdaad aan tekst zoals Snyder dat deed, maar wel met twee keer meer fun Quote Link to comment
Chimi Posted March 2, 2017 Author Share Posted March 2, 2017 Ja, er is wat fout gegaan bij het quoten... Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
Marinelli Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Fijn, een topic voor de leukste ontdekking van het afgelopen jaar. Ik ben benieuwd hoe hij nu verder zal evolueren, nu zijn eerste reeksen afgerond zijn. Dat hij nu aan een Batman / Elmer Fudd crossover werkt, maakt me tegelijk benieuwd en ook wel wat bevreesd ... Met het talent van King kan het toch tot iets lezenswaardig uitgroeien Quote Link to comment
linthout Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Elmer Fudd en Batman zeg je??? Dat komt niet goed. Quote Link to comment
Marinelli Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 https://www.google.be/amp/www.cbr.com/tom-king-batman-elmer-fudd-crossover-dc-comics-confirmed/amp/ Quote Link to comment
carioca Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Mister Miracle... Wat een comic.....Pik dat op.. Quote Link to comment
linthout Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Is dat al verschenen dan? Quote Link to comment
Marinelli Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 16 uren geleden, carioca zei: Mister Miracle... Wat een comic.....Pik dat op.. Ik ga het heel moeilijk krijgen met het wachten op de trade. Op de mooie HC met de hele reeks wachten wordt helemaal onmogelijk .... Quote Link to comment
JPAR Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 VIsion en The sheriff of Babylon komen begin volgend jaar in een mooie hardcover Quote Link to comment
Marinelli Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Véél véél te laat .... Quote Link to comment
JPAR Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 VOor mij niet, ik moet er nog aan beginnen Quote Link to comment
carioca Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 20 uren geleden, linthout zei: Is dat al verschenen dan? Ja. 4 uren geleden, Marinelli zei: Ik ga het heel moeilijk krijgen met het wachten op de trade. Op de mooie HC met de hele reeks wachten wordt helemaal onmogelijk .... En terecht.. De eerste issue was erg sterk. Als ze dat doortrekken dan kan Kirby vanaf zijn wolkje tevreden toekijken. Quote Link to comment
Timhardt Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 11 uren geleden, JPAR zei: VOor mij niet, ik moet er nog aan beginnen 2 Quote Link to comment
Boris Valeo Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 2 --> Speciaal gewacht op de HC Quote Link to comment
Timhardt Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 Ik ook! Zou er van copperhead of prett deadly ook hcs verschijnen? Quote Link to comment
JPAR Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 WAs copperhead niet een tijdje stilgelegd? Quote Link to comment
Timhardt Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 Aja? De derde trade komt volgens mij volgende maand uit. Maar ik zou liever de hc kopen.... Quote Link to comment
JPAR Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 IMage kennende zal het wel in een hc komen als het goed loopt. Lijkt mij ook wel wat, ik wacht rustig af Quote Link to comment
linthout Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Op 11-8-2017 om 13:49, carioca zei: Ja. En terecht.. De eerste issue was erg sterk. Als ze dat doortrekken dan kan Kirby vanaf zijn wolkje tevreden toekijken. Mister Miracle: Inderdaad. Zeer sterk. Ik ben onder de indruk. Enige voorkennis is wel meegenomen. Quote Link to comment
JPAR Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 KEnt iemand dit van Tom King? Lijkt me wel wat. https://www.amazon.co.uk/dp/1401274161/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1502820502&sr=1-2&keywords=grayson Quote Link to comment
linthout Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Ja, ik heb de eerste (en enige?) bundel van Tom King gekocht en proberen lezen. Het raakte me totaal niet. Quote Link to comment
JPAR Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 OK. Kun je wat meer vertellen over hoe en waarom? Quote Link to comment
linthout Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Ik ben het ondertussen vergeten hoor. Doorsnee oppervlakkige superhelden comic... Niet het soort comic dat ik lees. Quote Link to comment
Marinelli Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Die Grayson heb ik ook niet gelezen. Willy's commentaar doet me nu niet meteen naar de winkel hollen Alles wat ik van hem las, is me wel al héél goed bevallen. Tot nu toe geen missers voor mij. Quote Link to comment
JPAR Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 IK ga online wel ergens een stuk lezen. Ik ben ook niet van de standaard superhelden comics. Dacht dat dit juist anders was, net zoals bijvoorbeeld Gotham Central. Quote Link to comment
linthout Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Gotham Central is uitstekend. Wat Tom King betreft: je kan moeilijk van alles wat hij schrijft verwachten dat het topniveau is. De man heeft de stiel ook moeten leren, nietwaar. Die nieuwe Mister Miracle maakt in elk geval een schitterende start. Quote Link to comment
Chimi Posted January 20, 2018 Author Share Posted January 20, 2018 Toch nog even herhalen hoe geweldig The Sheriff of Babylon is. Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
Boris Valeo Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 10 minutes ago, Chimi said: Toch nog even herhalen hoe geweldig The Sheriff of Babylon is. Ik wacht op een Hardcovertje, komt in maart uit Quote Link to comment
linthout Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 Er is net een hardcover verschenen van zijn andere strip: Vision. Voor mij veruit het beste wat hij tot nu toe geschreven heeft. Heb je die al? Quote Link to comment
Boris Valeo Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 Nee, maar dit stond ook op mijn Hardcover wachtlijstje. Thx Willy Quote Link to comment
Boris Valeo Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 5 minutes ago, Boris Valeo said: Nee, maar dit stond ook op mijn Hardcover wachtlijstje. Thx Willy En besteld Quote Link to comment
nobody Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 Batman vol. 4 is fenomenaal goed! Quote Link to comment
JPAR Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 Kun je The Vision los lezen? Zonder kennis van het Marvel universum? Quote Link to comment
linthout Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 Absoluut. Een familie robots die proberen te overleven tussen de 'echte' mensen. Daar draait het eigenlijk om. Quote Link to comment
Chimi Posted January 20, 2018 Author Share Posted January 20, 2018 8 minuten geleden, JPAR zei: Kun je The Vision los lezen? Zonder kennis van het Marvel universum? Ja. Dat heb ik toch gedaan. Er wordt wel naar verwezen maar niet zodanig dat je dat per se moet kennen om te kunnen volgen. Je moet gewoon weten dat Vision is gecreëerd door Ultron en ooit een koppel was met Scarlet Witch. Edit: En zelfs dit wordt eigenlijk wel uitgelegd. Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
JPAR Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 Ok. Ik ga er eens goed naar kijken. Quote Link to comment
nobody Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 Kijk maar heel goed, want zo speciaal was dat niet Nee, dan liever Sheriff of Babylon. Dat was een meesterwerk. Quote Link to comment
Recommended Posts