Ga naar inhoud

Tom King


Recommended Posts

Kunnen we later zeggen dat we al fan waren voor hij miljoenen verkocht! ;)

 

 

29507117.jpg

 

The Vision, Volume 2: Little Better than a Beast

(Tom King, Gabriel Hernandez Walta)

 

 

 

 

 

 

Volume 2 gelezen ... één van de beste comics van 2016.  Zeer straf !

 

 

Juist gelezen en geweldig bevonden. Ik zou dit aan iedere science-fictionliefhebber aanraden, zelfs zonder deluxe met leeslint. ;)

 

Of, ik ben gewoon zeer snel onder de indruk...

 

 

Vol 2 is zeer goed. Iets minder (verrassend) dan deel 1, maar nog altijd op hoog niveau. Ook zeer leuk dat het verhaal mooi afgerond wordt.

 

 

Zopas ook gelezen, wat laten bezinken...nog eens bepaalde passages herlezen... jawadde... what the...  Spannend, meeslepend... geen hapklare 'easy read' met een duidelijk einde... maar de moeite ! 

 

 

28953137.jpg

 

 

 

Idem !  Als je van 'Scalped' genoten hebt moet je dit zeker proberen.  Vanavond hoop ik volume 2 te kunnen verslinden.

 

 

Ik ben heel erg onder de indruk van Sheriff of Babylon vol. 1: Bang Bang Bang. Dit is zéér goed. 

Aanrader. 

 

 

attachicon.gifSTL007758.jpg

 

 

Sheriff of Babylon

wordt toch langdradig op het einde vind ik.

The Vision wordt enkel beter.

Maar goed...Het is in elk geval allebei geschreven door het nieuwe genie: Tom King.

 

Link naar reactie

Koens idem was over mijn tekstje van deel 1. 

 

Er is ook deel 2, en dat is helemaal niet langdradig, waar hebben ze het over? Dit is zéér goed, tot op het einde! :)

 

 

61BGM2nJy2L._SX322_BO1,204,203,200_.jpg

 

The Sheriff of Babylon vol. 2: Pow. Pow. Pow. 

Zéér goed. Ik zou dit durven aanraden, deze 'War Noir' in het Irak van 2004. 

Jammer dat dit al het laatste deel was. Maar het verhaal is af. Beter 12 goeie comics, dan een verhaal dat gaandeweg verwatert.  

 
Link naar reactie

Deze heb ik ook nog gelezen: 

 

 

attachicon.gif 31217834.jpg

 

Batman vol. 1: I am Gotham heb ik zeer graag gelezen, alhoewel ik het toch eerst wat gewoon moest worden. Er staat dan wel Rebirth op, het verhaal bouwt toch ook verder op wat in New 52 is gebeurd, en dat heb ik niet gelezen, ik heb Snyders Batman opgegeven na volume 3. Maar King maakt er al gauw 'zijn' Batman en 'zijn' verhaal van, zonder de overdaad aan tekst zoals Snyder dat deed, maar wel met twee keer meer fun  :)

 
Link naar reactie

Fijn, een topic voor de leukste ontdekking van het afgelopen jaar. Ik ben benieuwd hoe hij nu verder zal evolueren, nu zijn eerste reeksen afgerond zijn. Dat hij nu aan een Batman / Elmer Fudd crossover werkt, maakt me tegelijk benieuwd en ook wel wat bevreesd ... Met het talent van King kan het toch tot iets lezenswaardig uitgroeien  :e002:

Link naar reactie
  • 5 months later...
20 uren geleden, linthout zei:

Is dat al verschenen dan?

Ja. 

4 uren geleden, Marinelli zei:

Ik ga het heel moeilijk krijgen met het wachten op de trade. Op de mooie HC met de hele reeks wachten wordt helemaal onmogelijk ....

En terecht.. De eerste issue was erg sterk. Als ze dat doortrekken dan kan Kirby vanaf zijn wolkje tevreden toekijken.

Link naar reactie
  • 5 months later...
8 minuten geleden, JPAR zei:

Kun je The Vision los lezen? Zonder kennis van het Marvel universum?

Ja. Dat heb ik toch gedaan. Er wordt wel naar verwezen maar niet zodanig dat je dat per se moet kennen om te kunnen volgen. Je moet gewoon weten dat Vision is gecreëerd door Ultron en ooit een koppel was met Scarlet Witch.

Edit: En zelfs dit wordt eigenlijk wel uitgelegd.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...