Ga naar inhoud

Tom King


Recommended Posts

Het verhaal van Alex+ Ada was gedeeltelijk een doorslagje van een Skandinavische TV reeks.

Dat verhaal was grotendeels gejat. Wel goed gejat.

The Vision is een veel groter verkoopsucces dan Alex+Ada, niet dat het daarom een betere strip zou zijn.

Alex+Ada is voor mij een goede strip.

Maar The Vision... Dat is een kunstwerk.

Ik denk dat Kuzuri The Vision nog maar een keer moet lezen!!!!

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ondertussen the vision gelezen en weer verkocht. Geen slecht boek hoor, maar overroepen. Vooral het tempo stoorde me. Nog meer na drie keer lezen dan na een keer. Emotionzel stond het ook te ver weg van mezelf. In hetzelfde genre, de relatie mens-machine , is alex  + ada een veel beter, ja, zelfs een essentieel boek. 

 

Ik ga sheriff of babylon nog wel kopen en proberen. Als het me niet aanstaat verkoop ik het gewoon terug.

Link naar reactie

Ik ken de serie niet, maar beter goed gejat dan....ik heb vision 3 keer gelezen. Vooral het begin vond ik erg goed, maar niet alle verhaallijnen boeide me evenzeer (de pa die zijn job als superhero uitvoert, geef me dan maar grayson uit invincible als personage). En bij de relatie mens/machine voelde ik veel meer bij alex. Dat zou ik kunnen zijn. Dat gevoel had ik bij geen enkele vision.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...