Ga naar inhoud

Herken stripauteurs!


Lük Bey

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ik ben aan de laatste rechte lijn bezig, en bij de nieuwe pagain's zitten nog een heleboel cameo's. Van striptekenaars maar ook anderen. Ik zie dat er nog twee onbeantwoorde zijn, de man op de voorste bank: 

 

WV2.jpg.8f33f2b892190c390762bd7fcca4e591

 

En die die ik een paar posts geleden al voorgesteld had, maar sindsdien hertekend want ik vond hem zelf niet gelijken:

 

E.thumb.jpg.68a29ae850124d81f2cdd5b398046d6b.jpg

 

Nog altijd geen idee, voordat ik nieuwe koppen begin te posten?

 

Ter info nog eens de tussenstand. Er staat er eentje lichtjes voor, ik denk niet (maar ben niet zeker) dat ik nog genoeg nieuwe cameo's heb om dat in te halen maar weet je wat: de tweede plaats is ook een boekje waard!

 

Zolang ik maar weet of mijn cameo's een beetje werken of niet.

 

Chimichanga - 6
Waldorf - 1
Suske - 20
Tom B - 3
Hamirubi - 3
Kool Thing - 1
Kameraad Mauser – 2

Linthout – 1

Alexjodo – 5

Yncke- 4

Aleksandr – 1

 

 

 

 

Link naar reactie

Dat is zo, en het doet er in principe niet zo erg toe. Maar ik heb zelf toch wel graag dat het ietwat lijkt.

 

En als iemand het weet, dan toch wel stripfans die al eens naar dedicaces gaan. De eerste 4 pagina's op dit draadje ging het in elk geval heel vlot, en op deze pagina zijn zowel Dany als Yoann zonder bijkomende info geraden. Maar ik kom aan het einde van mijn boek dus de meeste grote namen (en Tom Bouden) zijn inmiddels al wel gepasseerd. Zodoende moet ik al eens wat meer tips geven, en wordt het meer raden aan de hand van tips ipv het uiterlijk. 

 

(De knaap links die maar niet geraden wordt ondanks de vele tips, zou overigens Erik Meynen moeten voorstellen. Toch geen onbekende, lijkt ie er dan zo slecht op?)

WV2.jpg.8f33f2b892190c390762bd7fcca4e591

 

 

Maar goed, er komen er nog een handvol aan (niet allemaal stripmakers) die denk ik wel goed raadbaar zijn. En eerst dus deze, dat Zorromasker maakt het natuurlijk minder evident maar eigenlijk ook weer makkelijker.

 

1499732252_Zinkt.jpg.bfa5d480ffec0a652a0

 

't Is een zeer succesvolle Franse striptekenaar.

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...