Ga naar inhoud

Herken stripauteurs!


Lük Bey

Recommended Posts

Thanks Yncke! Ik heb meegedaan voor winst, maar heb tegelijk ook ingetekend op Ulule (en zeg niet nee tegen een extra album).

Wat mij betreft mag er een tiebreak komen.

 

Willen jullie geloven dat ik dit weekend zowat alle Belgische striptekenaars, stripscenaristen en regisseurs vermeld op Wikipedia had gegoogeld?

Om dan te beseffen dat het prentje een Franse auteur toonde... :)

Link naar reactie
1 uur geleden, Yncke zei:

Dalilla Hermans

 

Eindelijk eens eentje waar niemand Rosinski in ziet, hoera!

 

En daarmee hebben we een eindstand:

 

Chimichanga - 6
Waldorf - 1
Suske - 22
Tom B - 3
Hamirubi - 7
Kool Thing - 1
Kameraad Mauser – 2

Linthout – 1

Alexjodo – 5

Yncke – 8

Aleksandr – 1

Wouter Goudswaard – 2

Ambreville – 2

Timothy Van Damme – 1

 

Suske en Yncke krijgen een tweede boekje bovenop hun reeds bestelde exemplaar, waarvoor dank! 

 

Ik ben vandaag het allerlaatste prentje aan het inkleuren, daarna moet ik nog een paar retouchekes doen en een achterflap maken en de boel kan naar de drukker. Dus als er geen vertragingen of nieuwe reisverboden komen, ontvangen degenen die het boekje besteld hebben het zoals beloofd in april. 

Link naar reactie
18 uren geleden, Ambreville zei:

En de signeertour is gepland voor...???

 

Ik denk niet dat ik ge signeren voor deze, staat tenslotte vol andermans stripfiguren. 

 

Bedankt iedereen om een handje te helpen, naar aanleiding van de reacties hier heb ik toch een aantal dingen veranderd. Die Brad Pitt die niet herkend werd is Geert De Weyer geworden, die prompt herkend werd.

 

En Conz heb ik gisteren alsnog  gerecast, naar deze hopelijk meer herkenbare figuur (eentje buiten competitie, om het af te leren):

 

WV2.jpg.f5a9fd6bd78afa6ee31400dc9920fd6f.jpg

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...