Ga naar inhoud

Lav's sketchbook


Lav

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Uw lijnvoering is met de tijd wel iets zelfzekerder geworden. Eerder werk vertoonde een lijn die deed denken aan het niet altijd zeker zijnde van de vorm, waardoor het overkwam als: "ik zet iets op papier maar ik weet niet echt hoe een hoofd of andere delen van anatomie moeten worden weergegeven." Alhoewel dat meestal wel goed zat, maar de lijn was dromerig.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Iemand liet me vandaag terug deze tekening zien en onder motto van throwback thursday (ik vermoed dat het 10 jaar oud is) dacht ik om hem ook maar te posten (ik heb hem zelf niet meer dus tis enkel in crappy resolutie)

 

Dit is een tekening die ik eens opstuurde (naar wangatango live denk ik dat het heette) omdat je o.a. prijzen kon winnen. Het zijn de hoofden van de presentators Pablo en Malkavian als dreigement om een prijs te winnen :P Ik weet niet goed wat ik wel niet dacht om zoiets te versturen, al een geluk konden ze er met lachen (of waren serieus creeped out) en als ik me niet vergis kreeg ik Locke and key opgestuurd :)

TBT.jpg.e1915e8ad0b6d45cd4a235a489a89e53.jpg

Link naar reactie
16 hours ago, sjaakie said:

ik denk dat het vooral niet compact genoeg is.

wissel de 2 en de saxofoon en laat de auto vanuit de 0 komen.

of haal het linker gedeelte van de skyline na de laatste 0 nul weg.

Misschien dat het iemand die Dinant goed kent iets zegt maar mij helemaal niks. 

volledig mee eens, ik had ongeveer exact dezelfde bedenkingen.

een logo moet compact zijn, met een begin en een einde, en dat ontbreekt hier een beetje.

 

snelle mockup:

mockuplv0.jpg

Link naar reactie
Op 09/08/2017 om 03:30, Lav zei:

Goed opgemerkt :P

 

Momenteel ben ik terug aan deze bezig

 

littlechickwip05.jpg

Wel, ik moet zeggen dat deze tekening een beetje destabiliserend is. Ik denk dat die vol met symbolen is.

 

Soms tekent je een ding en daarna begint je te begrijpen dat zijn betekenis belangrijker is.

 

Misschien ben ik gek maar ik krij de indruk dat deze kip eigenlijk haar eigen cloaca kijkt !

 

Goed stijl, Lav.

Link naar reactie

Je hebt helemaal gelijk, ik vind die tekening ook veel te vol en druk. In mijn opleiding animatiefilm kregen we bij tekenen soms de opdracht om een tekening die we slecht vonden of niet wouden gebruiken toch verder uit te werken en je te laten "leiden" door de tekening zelf. Enfin, hoewel ik het toen geen leuke opdrachten vond heb ik het toch maar eens probeert met deze kip en merk dat het nog steeds niets voor mij is als techniek, hoewel ik er graag wel aan blijf knoeien (maar het dus waarschijnlijk nooit helemaal afwerk).

 

Nieuwe w.i.p. van een nieuw project (ooit toon ik nog eens iets afgewerkt ook, i promise)

CCwip01.thumb.jpg.16c19dd9c2a9595fe64d809be8f255c5.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...