Ga naar inhoud

Tentoonstelling Willy Vandersteen 'honderd Hartslagen'


Bonte

Recommended Posts

Veilinghuis Bernaerts, zaal Museum

Museumstraat 25 - 2000 Antwerpen

 

31 januari tot 8 februari

Een tentoonstelling van 100 unieke verzamelobjecten van Willy Vandersteen

 

De receptie vindt plaats op 31 januari bij Veilinghuis Bernaerts en loopt van 18u tot 21u.

 

Tevens kunnen alle kavels bekeken worden van de Veiling Suske en Wiske Troef bij Bernaerts.

FlyerTentoonstelling met fotoMetuitnodiging.jpg

FlyerVeiling met RikkiMetUitnodiging.jpg

Link naar reactie

Jup, dat zijn inderdaad taxzegels die vroeger op affiches moesten gekleefd worden. Intussen afgeschaft.

 

Inderdaad, ergens eind jaren '90 hebben ze dat afgeschaft schat ik. Je moest de tax-zegels (net als boete-zegels) aankopen in het postkantoor, op elke poster kleven en dan ontwaarden door een krabbel op te zetten. In het geval van deze raamaffiches hebben ze die zegels eerst gekleefd en er dan over heen gedrukt om automatisch te ontwaarden.

Link naar reactie

Heb je een prijs in je achterhoofd heer Bonte , of ben ik nu indiscreet . Ik zou diene gezanten van Mars wel ingekaderd aan mijn muur willen zien hangen.

 

Ach, ik heb ze al 20 jaar in m'n bezit en heb niet de intentie om ze te verkopen. Heb ik nu eens iets oud en speciaal dat niemand anders heeft dan hou je daar wel aan vast. :e005:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...