MistaSossa Posted March 27, 2017 Share Posted March 27, 2017 Dag allemaal, ik heb enige tijd geleden de prachtige integrale gekocht van Aldebaran, Betelgeuze en Kenya. Weet er iemand of van Antares, Overlevenden en Namibia ook zo' n prachtexemplaar uitkomt en zoja, wanneer dit verwacht wordt? Groeten Kevin Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted March 27, 2017 Share Posted March 27, 2017 Van Overlevenden moet het laatste deel nog verschijnen en Amazonia is pas begonnen, dus niet voor de eerste jaren. Van Antares is nog niets aangekondigd, ook niet in het Frans. Misschien eind dit jaar, misschien pas volgend jaar, misschien ook niet. Quote Link to comment
lukoste Posted March 27, 2017 Share Posted March 27, 2017 Ik was ook op die integrales aan het wachten, maar heb uiteindelijk toch maar de volledige sc reeks gekocht van Namibia. Antares is de eerstvolgende reeks die ik koop. Léo blijft boeien. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted March 27, 2017 Share Posted March 27, 2017 O ja, ik verwarde Namibia met Amazonia. Maar hier hetzelfde: niemendal bij de eerstvolgende aankondigingen. Maar later dit jaar start er wel een andere integrale van het werk van Léo. Quote Link to comment
pedem Posted March 27, 2017 Share Posted March 27, 2017 1 uur terug, Kontiki zei: Maar later dit jaar start er wel een andere integrale van het werk van Léo. En welke reeks wordt dat? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Klopt. De eerste integrale verschijnt in augustus. Quote Link to comment
Recommended Posts