Timhardt Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 In mijn nooit stoppende zoektocht naar the next best thing, ben ik Rust van Royden Lepp tegen het lijf gelopen. De samenvatting van het verhaal en de tekenstijl spreken me enorm aan, met ergens ook de vrees dat het zoals Mouse Guard een mooie doos met lucht is. Iemand die dit volgt? Momenteel zijn er 3 hc of 2 sc van. De derde sc volgt dit jaar nog en daarna het vierde afsluitende deel in beide uitvoeringen. Quote Link to comment
witam Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 Ik heb hc 1 en 2 en ze zijn op de verkoop stapel terecht gekomen. De eerste was te licht maar je kon nog hopen op beterschap, de tweede was erger. Te weinig inhoud voor het volume naar mijn mening. Quote Link to comment
mig el pig Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Rust ken ik niet maar wat viel er tegen bij Mouse guard? Enkel maar de eerste gelezen dus geen idee hoe de reeks evolueerde. Quote Link to comment
Timhardt Posted April 5, 2017 Author Share Posted April 5, 2017 Die evolueerde niet om eerlijk te zijn. Prachtige tekeningen dat wel, maar graatmager scenario Quote Link to comment
Recommended Posts