Guest Kontiki Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Ik kopieer het bericht even: Er is van alles aan de hand in stripland. Good Vibes! En we zijn op zoek naar jouw mening. Wil je ons helpen om nog betere strips en services te bieden...schenk ons dan enkele minuutjes van je tijd om te antwoorden op deze vragen: https://nl.surveymonkey.com/r/strips Wie voor 15/05 de enquete volledig invult maakt kans op een mooi strip-pakket Quote Link to comment
nobody Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Vraag 3, eerste twee mogelijkheden begrijp ik niet zo goed alles ingevuld. Quote Link to comment
Chorasan Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Ik haat surveys, maar voor de stripspeciaalzaak maak ik graag een uitzondering... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
Guest Kontiki Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Ik heb niets te maken met die enquête, hoor. Eigenlijk komt het van het onlineplatform Yieha om de markt te peilen, zo slim zijn we ook wel. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 3 minuten geleden, Kontiki zei: Eigenlijk komt het van het onlineplatform Yieha om de markt te peilen, zo slim zijn we ook wel. Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat het ook verkapte reclame is/zal worden. Bon, ik heb het toch maar ingevuld, je weet maar nooit dat ik een pakketje krijg Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Azimut Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Als men slim is dan geeft men de digitale versie gratis bij een papieren album en/of verkoopt men de digitale versie van een volledige reeks aan een voordelige prijs. Nu is het nog te duur en zal het mij niet overtuigen! Ook al zou ik dit voor reeksen overwegen waar ik nog aan twijfel en ze als voorproefje zou willen lezen op de pc of tablet. De papieren versie blijft mijn voorkeur hebben als stripverzamelaar Quote Link to comment
mojo Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 ingevuld, maar dan krijg ik dit Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Aerogi Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Ingevuld. Misschien moeten dit soort surveys ergens een eerste vraag stellen of ik überhaupt enige interesse heb in digitale strips, kunnen ze dan meteen overal het vinkje aanklikken dat ik nul komma nul interesse heb daarin... Quote Link to comment
lukoste Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 32 minuten geleden, Aerogi zei: Ingevuld. Misschien moeten dit soort surveys ergens een eerste vraag stellen of ik überhaupt enige interesse heb in digitale strips, kunnen ze dan meteen overal het vinkje aanklikken dat ik nul komma nul interesse heb daarin... 2 Quote Link to comment
Tweetie Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 2 uren geleden, Aerogi zei: Misschien moeten dit soort surveys ergens een eerste vraag stellen of ik überhaupt enige interesse heb in digitale strips, kunnen ze dan meteen overal het vinkje aanklikken dat ik nul komma nul interesse heb daarin... 3. Goed idee! Quote Link to comment
sjaakie Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 ik vond vooral de laatste vraag vreemde antwoorden hebben. ja soms geef ik teveel uit aan het album dat ik al jaren wil hebben, maar om nu te zeggen dat de prijs van een boek me niet intereseert is dan ook wel weer overdreven. Heb maar geantwoord dat ik een vast budget heb. Quote Link to comment
Recommended Posts