niemand Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Hadden jullie daarnet ook de melding : Account Suspended ? Quote Link to comment
niemand Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 Even dacht ik dat ik iets verkeerds had gedaan. Of onbeleefd geweest... (maar dat laatste kan eigenlijk niet) Factuur niet betaald ? Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Yep. Wat was dat misschien? Is de Reep te populair geworden t.o.v. andere stripsites? Quote Link to comment
niemand Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 Eén van de mods zal op een verkeerd knopke geklikt hebben. Ze blijven zo stil... Quote Link to comment
Yncke Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Ergens iets misgelopen met de betaling. Bonte heeft dat in 1-2-3 rechtgetrokken. Ik vind dat dit forum geluk heeft met zo'n eigenaar. Quote yncke.be Link to comment
niemand Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 maar natuurlijk. Zie mijn andere thread in dit subforum. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Merci Bonte. Quote Link to comment
niemand Posted January 23, 2013 Author Share Posted January 23, 2013 2. http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/65-bedankt-bonte/ Quote Link to comment
stilte Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Ha ja, merci indeed! Wegens afkickverschijnselen had ik me overigens al maar meteen weer op het oude forum gestort. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Waldorf Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Duizend angsten heb ik uitgestaan. Bedankt Bonte! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
retep Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 What's the deal, wekelijks Bonte bedanken of je account wordt suspended ? Quote Link to comment
Yncke Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Goed plan. Quote yncke.be Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Fuck Bonte. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 't is geen waar hoor... Quote Link to comment
156 Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Zou je in het vervolg wat vlugger kunnen zeggen dat je het niet meent, als je het niet meent Lord K? Want ik heb inmiddels dus wel al een facebook pagina en een twitter account "fuckbonte" aangemaakt... zie mot-dièse_fuckbonte en moventoh_fuckbonte Quote Link to comment
156 Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 ( tisookniewaar hoor ) Quote Link to comment
niemand Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 Ha ja, merci indeed! Wegens afkickverschijnselen had ik me overigens al maar meteen weer op het oude forum gestort. Dat was lang geleden ! Quote Link to comment
Bonte Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Gewoon iets met de betaling dus, maar het was wel even schrikken. Quote Link to comment
niemand Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 Ja, inderdaad. Ik schrok zodanig dat ik direct overal rond begon te mailen en Google-plussen. Ik dacht dat ik geband was ! tsk Quote Link to comment
stilte Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Die Feldwebels hier ook hé, Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
niemand Posted April 5, 2013 Author Share Posted April 5, 2013 Is de Reep bij jullie ook merkelijk trager, de laatste dagen (bij momenten) ? En blijft ze soms ook gewoon haperen ? (dan moet ik ze opnieuw opstarten) Quote Link to comment
Bonte Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Ik heb gisteren een bericht gekregen dat er onderhoudswerken zijn aan de server, wat de gevolgen zijn hiervan is moeilijk te voorspellen. Hello, due to some unforeseen delay's, last night maintenance was not completed, this will however be done tonight at approx 10:30PM EDT. This will require 1-2 hours of scheduled downtime as noted in the previous message. Quote Link to comment
Uitgeverij Bonte Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Sinds de laatste suspendness staat er IPS community ipv de vriendlijke Getekende Reep banner. Thanks, ik had van de gelegnheid gebruik gemaakt om een update uit te voeren en heb die vergeten te veranderen omdat ik een andere layout gebruik. Komt vanavond in orde. Quote Link to comment
witam Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Ik heb een raar probleem. Met tablet geraak ik nog zonder problemen op getekende reep. Met mijn eigen laptop niet. En voor je zegt dat het aan de laptop ligt.. de eerste had ineens volledig de geest gegeven. De tweede (volledig nieuw) heeft hetzelfde probleem. Ik krijg altijd dat er geen connectie kan gemaakt worden met de server.. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Quote Link to comment
Yncke Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Zit die laptop op dezelfde manier op 't internet als je tablet? Quote yncke.be Link to comment
witam Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Zit die laptop op dezelfde manier op 't internet als je tablet? Tablet is via telenethomespot (wifi) en maptop via kabel aan dezelfde modem. Helpt dat iets? Quote Link to comment
Bonte Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Het kan het IP nummer zijn, kun je de IP nummer via je computer eens doorgeven via een PM? dat kun je hier zien http://whatismyipaddress.com/ Maar als dit hetzelfde netwerk is zouden beide toestellen hetzelfde ip nummer moeten hebben, geef ook eens besturingssysteem door en welke browser je gebruikt. Quote Link to comment
witam Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Het kan het IP nummer zijn, kun je de IP nummer via je computer eens doorgeven via een PM? dat kun je hier zien http://whatismyipaddress.com/ Maar als dit hetzelfde netwerk is zouden beide toestellen hetzelfde ip nummer moeten hebben, geef ook eens besturingssysteem door en welke browser je gebruikt. Ok, ga ik morgenvroeg doen. Op pc gebruik ik firefox en windows 8 onderrtussen. Quote Link to comment
Yncke Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Tablet is via telenethomespot (wifi) en maptop via kabel aan dezelfde modem. Helpt dat iets? Al eens geprobeerd om de laptop op de wireless te zetten? Quote yncke.be Link to comment
witam Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Al eens geprobeerd om de laptop op de wireless te zetten? Dit gaat ongelofelijk klinken maar vandaag gaat alles terug en ik heb vandaag niks gedaan/geprobeerd... maar i'm back :-) Quote Link to comment
Bonte Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Al eens geprobeerd om de laptop op de wireless te zetten? Via PM hebben we dat geprobeerd en het werkte inderdaad, misschien is het nu in orde door die wissel, wie weet. Quote Link to comment
witam Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Via PM hebben we dat geprobeerd en het werkte inderdaad, misschien is het nu in orde door die wissel, wie weet. Ja inderdaad, dat probeerde ik dan ook meteen toen ik terug switchte maar helaas. Maar nu, een nachtje er over slapen en hij doet het wel.. Maakt me zelfs niet meer uit hoe en waarom. Het werkt x 20 of zo Quote Link to comment
niemand Posted October 30, 2013 Author Share Posted October 30, 2013 Zijn er problemen, Peter ? Bij mij is het forum weer merkelijk trager, ik raak er soms zelfs niet op (kan aan comp van t werk liggen alhoewel ik bij andere fora geen probleem heb), en op mijn smartfoon krijg ik sinds van't weekend nu en dan de melding : Beveilligningswaarschuwing Er zijn problemen met het beveilligingscertificaat van deze site Dit is het certificaat van een niet-vertrouwde autoriteit. Deze waarschuwing kreeg ik voor van't weekend nooit. Quote Link to comment
Bonte Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Even afwachten vrees ik, er was een update en die heb ik uitgevoerd maar het ging niet 100%, er waren server errors. Quote Link to comment
Bonte Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Update ging nu goed, misschien een probleempje bij Invision die de server beheerd? Hou me op de hoogte aub. Quote Link to comment
niemand Posted October 30, 2013 Author Share Posted October 30, 2013 De waarschuwing op mijn foon blijft voorlopig weg, maar de site is op mijne comp nog steeds trager, en valt soms uit. Kan natuurlijk altijd aan één van onze servers liggen, alhoewel ik met andere fora geen problemen heb. Quote Link to comment
Waldorf Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Hier gaat het vandaag ook traag. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Bonte Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Het ging hier ook traag maar momenteel is het terug op snelheid, updates zijn ook uitgevoerd. Quote Link to comment
Bonte Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 En terwijl ik dit post ging het opeens erg traag, duidelijk een server probleem. Ik zal eens navragen bij de provider. Quote Link to comment
niemand Posted October 30, 2013 Author Share Posted October 30, 2013 Nu loopt het forum weer als een tiet. (*) (*) verwijst naar een kip. https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/als-een-tiet Quote Link to comment
Recommended Posts