tuinmantvkijken Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 naar het schijnt zijn ze failliet Mr. drs. G. Kuijper advocaat en faillissementscurator daar kreeg ik een mail van weet iemand meer? Quote Link to comment
LooneyElmerFudd Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Failliet? Weer een stukje nostalgie verloren. Kwam er jarenlang totdat zowel ik als hij verhuisden zo'n 15 jaar geleden. Heb een groot deel van mijn huidige strip- en CD verzameling bij hem gekocht.. Quote Link to comment
eriktex Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Ja blijkbaar heeft iedereen via marktplaats die mail gekregen. Lijkt me een duidelijke zaak. He Tino, als we samen een bod uitbrengen mag jij al die elpee's en DVD's houden. Deal? Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
LooneyElmerFudd Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Ik kreeg een dergelijke mail van Plok uit Assen ongeveer een jaar geleden. Blijft vervelend nieuws. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 denk dat iedereen die boekies zocht de mail heeft gekregen zal wel niet veel bijz zijn maar ff kijken kan geen kwaad is niet ver weg dvd 1 cent de stuk toch? verkoop 1 euro leuke bij handel en wat computer meuk Quote Link to comment
Guest Mars Upilami Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Hallo, Wanneer is/was die faillissementsverkoop? Mvg, Michiel Quote Link to comment
Recommended Posts