Ga naar inhoud

Programma Stripfeest (Brussel) 2017


Frodo

Recommended Posts

8 uren geleden, Tweetie zei:

Je bent veel te aardig. :e002: 

Kijk het dedischema van Jordi Lafebre maar eens na. Vrijdag niets, zaterdag een sessie van vijf kwartier en zondag twee keer een uur. Hij zal wel langer gesigneerd hebben, maar het blijft een lichte workload. 

Vergeet niet dat Jordi Lafebre ook Zaterdag nog in het stripmuseum heeft gezeten

Link naar reactie
Op ‎3‎/‎09‎/‎2017 om 21:56, sjaakie zei:

Ook een heerlijk festival gehad.

Renaud Dillies, Mikael, 2x TaDuc, Tony Sondoval, Kim, pieter de Poortere, Porcel, Dany, Serge Scotto,

Jean Louis Tripp, Alain Poncelet, 2x Jordi Lafebre, Oriol, Morvan, en Anlor

 

Ik heb wel een dubbel gevoel bij de Bozard Goede toiletten en als het slecht weer was geweest helemaal top

Maar ik denk dat een extra tent in het park voor meer aanloop bij de in de Bozard zittende stand houders had gezorgd.

 

Ook zou er een iets betere verdeling kunnen zijn tussen wie waar staat ik denk dat de meeste maar 1x door het internationaal paviljoen zijn gelopen. en ik denk dat bij dit soort artiesten het beter is om die te verdelen naast de grote namen.

Neem Alain Poncelet ik ben hem 3x voorbij gelopen en de 4e x ben ik toch getriggerd.

hoeveel mensen hebben de kelder van de Bozard gevonden en beide kanten van de zaal bekeken ? 

 

 

maakte tripp tekeningen? de vrijdag waren het stempels

Link naar reactie

Ik dacht nog van: hij heeft enkel stempels voor Extases dus wanneer je Magasin General laat signeren, komt er sowieso een tekening in. Niet dus... Mensen die Magasin General lieten signeren, kregen ook diezelfde stempel. Los daarvan vond ik z'n stempels wel grappig en is Tripp een heel sympathieke gast.

 

Wat Jordi Lafèbre betreft: zondagochtend kwam die zelfs gewoon niet opdagen bij Dargaud. Porcel was ook een halfuur te laat... Als je 't mij vraagt, zijn Zidrou z'n handlangers zaterdagavond gaan pintelieren :) Enfin: zo'n dingen gebeurden dus niet enkel bij Ballon. En ergens blijft dedi-jagen toch ook een beetje gokken. Dat hoort er gewoon bij.

 

Al bij al toch een leuk weekend achter de rug met leuke gesprekken met mede-liefhebbers (leuk jou te leren kennen, Martijn!), tekenaars en scenaristen.

 

 

Link naar reactie
Op 5-9-2017 om 12:29, beus zei:

maakte tripp tekeningen? de vrijdag waren het stempels

Zondag om 17u kreeg ik geen stempel, wel onderstaande tekst (in Magasin General deel 1). Nu ja, even met de man kunnen spreken en het voegt voor mij iets toe aan mijn album :e012:

 

20170903_210951.thumb.jpg.245cf6f1da7a6974cee8f92921a12124.jpg

 

Op 5-9-2017 om 19:36, Kelle zei:

Al bij al toch een leuk weekend achter de rug met leuke gesprekken met mede-liefhebbers (leuk jou te leren kennen, Martijn!), tekenaars en scenaristen.

Insgelijks, @Kelle!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...