Ga naar inhoud

Marini vs Batman


Frodo

Recommended Posts

11 uren geleden, Tweetie zei:

Hoe kan je dat nu zeggen? De tekeningen in superheldencomics zien er geweldig uit; veel mooier om te zijn dan Franco-Belgische stijl. Zie bijgevoegd voorbeeld van Jason Fabok. Met 33 ook nog vrij jong trouwens.  

 

Jason Fabok.jpg

 

Je geeft het perfecte voorbeeld van mijn stelling :-)

Ultrarealistisch, competent maar inwisselbaar met vele andere tekenaars (Jim Lee, iemand?)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Iemand als Giraud ging er ook nog wel eens een ander type gelaat/hoofd inbrengen. De Ami's hebben de rigide opvattingen omtrent de lichaamstypes van de superhelden, dat ze steevast er moeten uitzien als ware het de posterboys van het marinierskorps.

Link naar reactie
5 uren geleden, marioboon zei:

Ultrarealistisch, competent maar inwisselbaar met vele andere tekenaars (Jim Lee, iemand?)

Wie zou er nu niet inwisselbaar met Jim Lee willen zijn? 

 

Maar ik denk wel dat het aan de invloed van Jim Lee te danken is dat er steeds meer goede tekenaars bij DC te zien zijn. Voor mijn smaak meer dan in heel Frankrijk......

Link naar reactie
1 uur terug, Tweetie zei:

Wie zou er nu niet inwisselbaar met Jim Lee willen zijn? 

 

Maar ik denk wel dat het aan de invloed van Jim Lee te danken is dat er steeds meer goede tekenaars bij DC te zien zijn. Voor mijn smaak meer dan in heel Frankrijk......

Het enigste wat ik wil wisselen met Jim Lee is zijn bankrekening.

 

En de rest van je statement: de gustibus et coloribus non est disputandum :) 

Link naar reactie

Et voila

 

e vous inscris pour la séance de signature de Mr Marini pour le deuxième volume de Batman

Pour de plus amples informations suivez notre newsletter qui vous expliquera tout en détail 

Bien à vous

 

 

handtekeningen zijn gratis. De rest is volgens zijn tarieven. En het is op inschrijving

 

 

 

Link naar reactie

Ziet er wel tof uit, jammer dat ik die dag al iets anders te doen heb.

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
2 uren geleden, alexmarvel zei:

leuk! ik heb de vertalingen van Marini laten leggen maar ben wel benieuwd naar de RW vertalingen! kijken of de prijs schilt ;)

Enkel bij de Deense en Finse afdelingen van RW 😉 Een Nederlandse editie van RW kan niet doordat de rechten bij Dargaud liggen. In Finland en Denemarken is Dargaud niet aanwezig.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
36 minuten geleden, Ambreville zei:

Er staat nieuw werk op http://www.galerie9art.fr/index.php?artist=6

Hij lijkt effectief weer duurder geworden te zijn. Een Catwoman, vergelijkbaar met de mijne, kost al 250 euro meer dan tegen de zomer.

Oei, wat een prijzen voor die  Batman platen..... En er zijn al een aantal van verkocht. 

 

Ter vergelijking: op Ebay koop je al een Doomsday Clock pagina voor minder dan 10% van die bedragen, terwijl dat toch een toekomstige klassieker is.  En een Jim Lee moet je ook voor 10% - 20% kunnen kopen. 

Voor comics zou ik daar toch echt de voorkeur aan geven.

 

Link naar reactie
11 minuten geleden, Tweetie zei:

Oei, wat een prijzen voor die  Batman platen..... En er zijn al een aantal van verkocht. 

 

Ter vergelijking: op Ebay koop je al een Doomsday Clock pagina voor minder dan 10% van die bedragen, terwijl dat toch een toekomstige klassieker is.  En een Jim Lee moet je ook voor 10% - 20% kunnen kopen. 

Voor comics zou ik daar toch echt de voorkeur aan geven.

 

2!

Ook pagina’s van The White Knight door Sean Murphy gaan voor een fractie (gemiddeld USD 2000-3000 voor een mooie plaat) van de hier gevraagde prijzen.

Link naar reactie

prijzen lijken inderdaad weer gestegen! de kleinere werken verkopen weer als warme broodjes.. ik zou persoonlijk niet zoveel geld overhebben voor n batman plaat van Marini. Ik zou dan liever n plaat hebben van origineel eigen werk (adelaars of Schorpioen).

benieuwd of er nog meer verkocht gaat worden.. ik heb t idee dat bij dit soort verkopen binnen de eerste paar uur alles weg is waar mensen (voor de gevraagde prijs) interesse in hebben 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...