Ga naar inhoud

Tapatalk


Imajica

Recommended Posts

 

 

ik kan zelfs foto's posten via de gewone website op m'n iPad zonder app.

 

nu, ik zal het wel bekijken, even geduld.

 

Had ik ook al gezien. De site ziet er goed uit op de iPad. We gaan het allemaal ontdekken Peter. Ik post vaak m'n eerste indruk maar/en we hobbyen lekker verder!

 

NB als ik quote kan ik geen smiley toevoegen :-(

Link naar reactie

Waarom Tapatalk en niet IPB Mobile ? Wat zijn de verschillen ?

Is IPB ook voor Android? Want ik werk niet met iPhone of iPad, en ik heb het niet gevonden in de Google store. Daarbij gebruik ik al Tapatalk voor andere fora en dat bevalt me uitstekend.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Nee, je kan alleen op naam zoeken, maar dan moet het forum wel geregistreerd staan bij Tapatalk, dus alleen installeren werkt niet. Is de Reep aangemeld bij Tapatalk ?

Overigens Olsimar, als je een versie van Tapatalk wilt hebben moet je mij even een PM sturen met je e-mail adres, dan mail ik het.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie
Ik had de site niet aangemeld, dat is nu gebeurd. Gebruik je push notificaties? Wat zijn dat juist, meldingen bij nieuwe berichten?

 

Test.

Nee, ik gebruik geen push notifications. Ik denk inderdaad meldingen per e-mail of sms.

 

Verstuurd van mijn Sony Tablet S met Tapatalk

 

 

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Ik ben nu Bonte ingelogd als Daan (ja ja, dat kan ook). Ik kan dus zonder probleem fotos posten en de screenshots zien.

heb je bepaalde browser extensies actief?

 

Screenshot01.jpg

Ik gebruik Mozilla en kan geen gekke settings van mijn browser vinden. De screenshots zie ik idd niet en ook de meeste plaatjes gepost door Imajica krijg ik niet te zien. In Bontes post hierboven zie ik alleen een blauwe jpg link...

Link naar reactie

In een ander draadje vertelde Diogenes dat hij juist geen problemen heeft met Firefox,.... Achtelijke webontwerpers ook, sommige van hen gaan er altijd maar van uit dat iedereen elke twee maanden de nieuwste apparatuur in huis neemt....

 

Wel jammer hoor dat ik niet echt van alle features gebruik kan maken, ik kan daar wel mee leven maar het niet zien van alle plaatjes stoort me mateloos.

Link naar reactie

In een ander draadje vertelde Diogenes dat hij juist geen problemen heeft met Firefox,.... Achtelijke webontwerpers ook, sommige van hen gaan er altijd maar van uit dat iedereen elke twee maanden de nieuwste apparatuur in huis neemt....

 

Wel jammer hoor dat ik niet echt van alle features gebruik kan maken, ik kan daar wel mee leven maar het niet zien van alle plaatjes stoort me mateloos.

Gebruik nog altijd XP en jawel up-to-date. Firefox is 12.0

 

Firefox installeert toch automatisch de nieuwste updates? Volgens mij kun je dat zelfs niet tegen houden.

Link naar reactie

Als je XP up to date is met SP3 dan kun je nog steeds de laatste Firefox versie gebruiken, je hardware mag dan ook niet te oud zijn natuurlijk.

 

Firefox 3.6.28 and Firefox 12 are the last versions of Firefox that will work with the original version of Windows XP and Windows XP Service Pack 1. They won't be updated with security and stability fixes. To keep your computer and personal information safe, we recommend that you upgrade for free to Windows XP Service Pack 3 and install the latest Firefox. This article goes over your upgrade options.

 

edit: je bent me voor :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...