Ga naar inhoud

Het scenario van de (mogelijke) Thorgalfilm.


Zwendel

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

De sci-fi inbreng bij Thorgal maakt het net interessant.  Vanhamme mag dan wel "voor de massa" schrijven, het laten samengaan van sci-fi met vroegmiddeleeuwse gebeurtenissen weet hij wel op een boeiende manier te brengen. Enfin, op papier dan toch.

Mij storen die lasbril en het zonnezwaard allerminst.

Wat het zal geven in een filmversie, da's wat anders.

Link naar reactie
13 uren geleden, sanderg zei:

oh god....wat vreselijk is dit alles... (vrij naar obb)

 

Wie overigens die 3e vrouw dan? Voor zover ik weet heeft hij nu kids bij 2 vrouwen... 

Ik gok...afgaande op waar er in Wolvin aan wordt gehint....de dame met wie hij intiem was in een van de eerste delen van de Jonge Jaren.  't Draaft wel door zeg. Alle delen van de originele serie lang is het thema dat Thorgal juist zijn gezin voorop stelt, rust zoekt, etc, om daar nou zo mee aan de haal te gaan?
"Ik stel mijn gezin voorop! Als ik me nog kan herinneren bij wie er ook al weer allemaal kinderen van mij rondlopen dan."

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie
16 uren geleden, Ariadne zei:

Ik gok...afgaande op waar er in Wolvin aan wordt gehint....de dame met wie hij intiem was in een van de eerste delen van de Jonge Jaren.  't Draaft wel door zeg. Alle delen van de originele serie lang is het thema dat Thorgal juist zijn gezin voorop stelt, rust zoekt, etc, om daar nou zo mee aan de haal te gaan?
"Ik stel mijn gezin voorop! Als ik me nog kan herinneren bij wie er ook al weer allemaal kinderen van mij rondlopen dan."

Thorgals vrouwen die op Franse forums genoemd worden zijn (in alfabetische volgorde): Aaricia, Anina, Kriss, Salouma, Shaniah en Solveig.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...