Ga naar inhoud

Stripfestival Breda 26 En 27 Oktober 2013


dutch lines

Recommended Posts

Ja, Trigië van Mars Gremmen daar kijk ik naar uit (heb je die Eppo poster nog Imajica, neem hem dan mee). Net als alle andere tekenaars die de organisatie(en de uitgevers) weten te strikken. Het biertjes drinken met Lecram (zelf drinktie slechts cola) en Duitsers die het trapje missen zijn vermakelijke bijvangst.

Link naar reactie

De beste man wordt nog zo bang van jullie verzoekjes dat hij dit mooie festival alsnog besluit over te slaan :e012:

 

Mars is altijd bereid om zijn fans van dedies te voorzien. geen zee gaat hem te hoog om zijn fans tevreden te stellen. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet op de Bredase beurs aanwezig zal zijn.

 

En inderdaad Fons, zijn er nog nieuwigheden ?

Link naar reactie

Mars is altijd bereid om zijn fans van dedies te voorzien. geen zee gaat hem te hoog om zijn fans tevreden te stellen. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet op de Bredase beurs aanwezig zal zijn.

 

 

Dat is Peter de Smet z'n dood geweest. Al die mensen die een Roodhaar of Storm van hem wilde hebben ;)

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Ja, Trigië van Mars Gremmen daar kijk ik naar uit (heb je die Eppo poster nog Imajica, neem hem dan mee). Net als alle andere tekenaars die de organisatie(en de uitgevers) weten te strikken. Het biertjes drinken met Lecram (zelf drinktie slechts cola) en Duitsers die het trapje missen zijn vermakelijke bijvangst.

 

Kleine correctie Retep. Lecram drinkt alleen het zwarte goud... ZERO.. Essentiele toevoeging :e002:

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

zit het je dwars retep?

er hebben degelijk mensen in de rij gestaan ik zelf bijv heb er 2 liggen

er stonden toch wel 30 a 40 mensen in de rij uit eindelijk

 

Daar is retep helemaal de man niet naar, dat maakt hem niets uit, hij wil enkel iets laten weten; dat is toch wel heel duidelijk!! ;)

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

de laatste keer in zwolle was het geloof ik 2 per persoon  geen registratie meer

 

andere jaren was er strikt beleid

 

We hopen dan ook dat Arboris dit een komende editie anders zal regelen... zij willen graag zelf de boeken verkopen en het niet meer aan de beursorganisatie overlaten, vandaar!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...