Ga naar inhoud

Stripfestival Breda 26 En 27 Oktober 2013


dutch lines

Recommended Posts

Ik kom in de verleiding om mijn boeken al in Gent aan hem te geven voor een uitgebreidere dedi

om de boeken dan in Breda weer op te halen...... :e012:

HA. Moest ik even om lachen. Is eigenlijk niet eens zo'n verkeerd idee :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Breda wordt steeds meer een comic festival maar dan minder dan Fatcs.

Nu ook acteurs beschikbaar voor foto's. B/C acteurs om precies te zien.

Past misschien bij het algehele beeld want de tekenaarslijst is nog niet echt top, enkele namen uitgezonderd.

Link naar reactie

Acteurs die bijrolletjes spelen of ooit een bijrol hebben gespeeld in een film. Een van die acteurs is de dwerg die ooit meespeelde in Juce Bigelow en Willow.

 

Daar kan je mee op de foto en/of een handtekening van krijgen. Mijn hobby is het niet maar voor de fans die specifiek een aantal films/series supporteren is dat een leuke tijdsbesteding. Zijn er daadwerkelijk heel veel meer comics lui dan eurostripperts ? Een echte lijst tekenaars is er toch nog niet ? 

Link naar reactie

Daar kan je mee op de foto en/of een handtekening van krijgen. Mijn hobby is het niet maar voor de fans die specifiek een aantal films/series supporteren is dat een leuke tijdsbesteding. Zijn er daadwerkelijk heel veel meer comics lui dan eurostripperts ? Een echte lijst tekenaars is er toch nog niet ? 

 

 

Tja, mijn hobby is het ook niet, maar jaren geleden liepen (ik meen in Houten) opeens Herr Flick en Helga rond...de echte!!! Nou daar wil je wel mee op de foto natuurlijk.

 

Van mij mogen ze Catweazel wel uitnodigen...als die nog niet het tijdige voor het eeuwige heeft verruild.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...