Ga naar inhoud

Stripfestival Breda 26 En 27 Oktober 2013


dutch lines

Recommended Posts

Of nog beter. Kom naar de stand van Windmill Comics. Daar is helemaal geen aankoopverplichting. Al zouden we wel op prijs stellen als je een comic bij ons aanschaft en met onze prijzen van € 2,99 tot € 4,99 per comic is dat ook geen rib uit je lijf. Bovendien krijg je bij besteding van € 25,00 of meer aan Windmill/Erasmus comics een Marvel hardcover naar keuze gratis.

www.windmill-comics.com

Link naar reactie

ben benieuwd

 

Ik denk dat het dit is, wat bedoeld wordt:

 

In samenwerking met Entertainment One kunnen wij met enige trots aankondigen dat niemand minder dan Bruce Willis, Helen Mirren en John Malcovich ons dit jaar komen bezoeken in de filmzaal van het Chasse theater

 

Ik zou zeggen allen daarheen, dan is het rustiger bij de auteurs :e005:

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

In samenwerking met Entertainment One kunnen wij met enige trots aankondigen dat niemand minder dan Bruce Willis, Helen Mirren en John Malcovich ons dit jaar komen bezoeken in de filmzaal van het Chasse theater

 

Volgens mij een iets te enthousiaste copywriter.

 

Verderop blijkt dat dit alleen een film is die getoond zal worden.

Link naar reactie

Ik denk dat het dit is, wat bedoeld wordt:

 

In samenwerking met Entertainment One kunnen wij met enige trots aankondigen dat niemand minder dan Bruce Willis, Helen Mirren en John Malcovich ons dit jaar komen bezoeken in de filmzaal van het Chasse theater

 

Ik zou zeggen allen daarheen, dan is het rustiger bij de auteurs :e005:

Like  :e005:

Link naar reactie

De Amerikaanse tekenaars van Flesk (Dodson etc.) zitten op de eerste verdieping. Boeken kopen aan de stand en in de rij gaan staan.

Deadalus en Silvester: hardcovers kopen aan de stand voor een nummertje.

De drie Spaanse comicartiesten, die uitgenodigd zijn door de organisatie, zitten op de tussenverdieping, stand 76, daar moet je een prentje kopen a 10 euro en dan heb je je signeerticket. Zoals vorig jaar dus.

Bij deze stand staat ook Tineke Oosterveer met de speciale editie van Minck's Stormalbum "De banneling van Thoem", luxe Z/W-editie met originele pagina, die aldaar afgehaald kan worden. Er zijn nog 3 exemplaren beschikbaar (oplage 50 stuks).

Nog meer vragen? Stel ze en ik zal proberen een antwoord te geven!

Link naar reactie

De Amerikaanse tekenaars van Flesk (Dodson etc.) zitten op de eerste verdieping. Boeken kopen aan de stand en in de rij gaan staan.

Deadalus en Silvester: hardcovers kopen aan de stand voor een nummertje.

De drie Spaanse comicartiesten, die uitgenodigd zijn door de organisatie, zitten op de tussenverdieping, stand 76, daar moet je een prentje kopen a 10 euro en dan heb je je signeerticket. Zoals vorig jaar dus.

Bij deze stand staat ook Tineke Oosterveer met de speciale editie van Minck's Stormalbum "De banneling van Thoem", luxe Z/W-editie met originele pagina, die aldaar afgehaald kan worden. Er zijn nog 3 exemplaren beschikbaar (oplage 50 stuks).

Nog meer vragen? Stel ze en ik zal proberen een antwoord te geven!

Hoe zit het met de betalende sketches van bijv. Dodson? Worden die gedaan tijdens de signeersessie of nadien? Of niet? ...

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Volgens z'n blog weet hij 't nog niet:

OMMISSION SKETCHES
 
No exactly sure what I will be doing sketch wise as time is so short. Price will range from FREE to 300 Euros. I will doing sketches only at the show and there will be no pre-show list.

 

Zie http://thebombshellter.blogspot.nl/

 Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar ik ben een beetje bang dat je voor een signeerticket zoiets krijgt:

 

2013-07-23%2017.20.32.jpg

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Warson, ik kan je plaatje niet lezen. 

 

Maar op het web vind ik deze pagina: http://jtruong.blogspot.nl/2006/09/fan-expo-canada-2006-report.html daar staat ook Dodsons Wonder Woman sketch bij. 

 

Ik weet niet of ik zo'n Dodson schets in een Dromen integrale zou willen hebben..... 

 

Ik weet niet of ik zo'n schetsje op een los vel papier zou willen hebben..... en dat voor 50 pegels ?

Link naar reactie

 Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar ik ben een beetje bang dat je voor een signeerticket zoiets krijgt:

 

2013-07-23%2017.20.32.jpg

Dat lijkt me een normale fast sketch die heel wat comic-artiesten op een paar minuutjes neerplaatsen. Is het verschil tussen fast sketch en de dure betaalde tekeningen. Om er dan 50€ voor te vragen is natuurlijk een andere kwestie. Moet iedereen maar zelf uitmaken.

Link naar reactie

ziet er in mijn ogen meer uit als een freebie fast sketch, zo eentje die iemand er in 1 min uit kan knallen.

 

Dus als iemand even snel Dromen bij DDB gaat halen, en dan op de een of andere manier een tekening wil hebben (na in de rij te hebben gestaan met een Dodson sketchbook van de Flesk stand) als extraatje.

Just thinking aloud

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Dat lijkt me een normale fast sketch die heel wat comic-artiesten op een paar minuutjes neerplaatsen. Is het verschil tussen fast sketch en de dure betaalde tekeningen. Om er dan 50€ voor te vragen is natuurlijk een andere kwestie. Moet iedereen maar zelf uitmaken.

 

Dat is inderdaad mijn punt. Van mij mag hij dat doen, maar dan geef ik liever ietsje meer aan de auteur zelf om een mooie tekening te krijgen.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Info over signeren en wie waar te vinden is ontbreekt volledig. Liep dat vorig jaar niet via Catawiki?

Nu in elk geval stripschapniveau en dat is geen compliment

 

Tikkie overdreven. Op de site van het stripfestival staat een lijst met stripmakers. Als je binnen bent, zie je vanzelf wel waar ze zitten. Die lijst wordt volgens mij continu bijgewerkt, want Thomas Du Caju stond er gisteren nog niet bij en nu wel

 

Het enige dat echt ontbreekt is een vermelding op welke dagen ze aanwezig zijn. Niet iedereen is zaterdag en zondag op de beurs.

 

In ieder geval veel beter dan bij het stripschap.

Link naar reactie
Gast sytsealgera

Tikkie overdreven. Op de site van het stripfestival staat een lijst met stripmakers. Als je binnen bent, zie je vanzelf wel waar ze zitten. Die lijst wordt volgens mij continu bijgewerkt, want Thomas Du Caju stond er gisteren nog niet bij en nu wel

 

Het enige dat echt ontbreekt is een vermelding op welke dagen ze aanwezig zijn. Niet iedereen is zaterdag en zondag op de beurs.

 

In ieder geval veel beter dan bij het stripschap.

Tweety, we proberen de dagen aan te geven, maar niet elke uitgeverij verschaft ons die informatie. Wij gaan er van uit als er niets bij staat dat ze er beide dagen zullen zijn. ;-)

Link naar reactie

hier, de Hollanders zijn wakker hoor :)

 

Een mosselsouper is de barbaarse gewoonte om gezamelijk de afvalfilters van de zee op te eten. Al dan niet vergezeld van frieten, bier, brood en witte wijn van den aldi.

 

Chiro is een christelijk geïnspireerde organisatie die de kinderen en jongeren op zondag wil verenigen om ze op te hitsen tegen hun concurrentie (scouts), samen spelletjes doen in een korte broek (elk in zijn eigen korte broek uiteraard al gebeuren spelletjes in elkaars korte broek ook maar dan op een ander moment) en een overmatig drankgebruik wil aanleren. Al dan niet vergezeld van mosselen, frietjes of brood.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...