Ga naar inhoud

Zwaar Teleurgesteld!


LiesbethVG

Recommended Posts

Relaxte HUB in Angouleme . Ondanks dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk was .

 

Denk dat hij goed in zijn vel zat wetende dat hij iig alle stapels Nederlandse strips al had gedaan.

Link naar reactie

In angouleme stond er een lange rij mensen op Hub te wachten.

De eerste 50 (als voorbeeld) kregen een bonnetje met Okko logo waarop men zijn naam mocht schrijven.

Huppakee in een zak en er werden 10 namen getrokken die de eerste dag mochten aanschuiven bij Hub.

 

Dan hebben we hier veel meer kans op een dedicasse van Hub.

 

Het leuke was een foutje in het systeem in Angouleme.

Hub had voor zich zelf de 10 tekeningen bijgehouden en wou er mee stoppen.

Terwijl er toen mensen aankwamen die aangaven op de lijst te staan. Er waren dus gewoon mensen bij Hub aangeschoven omdat ze een kans zagen alsnog voor Hub te gaan aangezien de naamlijst niet bij hem bekend was.

Dag 2 was hier betere controle op.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

In angouleme stond er een lange rij mensen op Hub te wachten.

De eerste 50 (als voorbeeld) kregen een bonnetje met Okko logo waarop men zijn naam mocht schrijven.

Huppakee in een zak en er werden 10 namen getrokken die de eerste dag mochten aanschuiven bij Hub.

 

Dan hebben we hier veel meer kans op een dedicasse van Hub.

 

Het leuke was een foutje in het systeem in Angouleme.

Hub had voor zich zelf de 10 tekeningen bijgehouden en wou er mee stoppen.

Terwijl er toen mensen aankwamen die aangaven op de lijst te staan. Er waren dus gewoon mensen bij Hub aangeschoven omdat ze een kans zagen alsnog voor Hub te gaan aangezien de naamlijst niet bij hem bekend was.

Dag 2 was hier betere controle op.

 

De vraag is of hij dat leuk vindt... Ik ben in Brüsel geweest, zelfde systeem om uit te maken of je een tekening of handtekening krijgt. Dat is part of the game.

Link naar reactie

In Angouleme enkele franzosen gechoqueerd met de mededeling dat ik op eenvoudige wijze een 8 tal Hub dedi's heb verkregen. Hub is in Frankrijk een grootheid en zeer gegeerd, Er ontstonden opstootjes bij de tirage voor Hub en de tien gelukkige winnaars waren zeer in den nopjes

 

Ze waren waarschijnlijk gewoon gechoqueerd door jouw versie van de Franse taal.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Heb je nou door handig manoeuvreren in Angouleme 8x Hub gescoord (ten koste van teleurgestelde mede-europeanen)? Of verhaal je hier over eerdere veroveringen?

 

Eerdere veroveringen in Turnhout, Tilburg en Den Bosch. 8 x Hub op Angouleme is niet mogelijk, eerst wordt een tirage gehouden waar de eerste 100 opdringers en bonnetje krijgen waar er tien gelukkigen een winnaar zijn.

Link naar reactie

Ik had eerder moeten reageren... ik heb zopas een email terug gekregen van Silvio waarin staat dat als ik geduld heb het toch allemaal nog in orde gaat komen, want Silvio zou normaal gezien eind maart, begin april bij Hub thuis op bezoek gaan en voor mij een nieuwe tekening laten maken, want mijn boek met tekening is wel degelijk verloren gegaan/gelegd door winkelpersoneel... hij verontschuldigde zich en uiteraard heb ik de verontschuldigingen dan ook in dank aangenomen... bij deze zijn jullie dus ook op de hoogte en dank ik jullie voor jullie reacties... maar zoals reeds eerder gezegd... als ik in de toekomst zelf niet aanwezig kan zijn, stuur ik iemand in mijn plaats, lesje geleerd, al ben ik nog steeds het liefst persoonlijk aanwezig om met sommige toffe kerels/mannen onder jullie een praatje te slaan! Groetjes en tot de volgende, Liesbeth

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Yoehoe, komt Hub nu toch alweer naar Brussel signeren en deze keer in winkel Brüsel.

 

Voor amper 200€ kun je een dédicace van Hub krijgen :e005: (en hier maar klagen dat men die luxe van Silvester al veel vindt) .

Geïnteresseerden moeten niet lang twijfelen want ondanks de prijs zal die lijst in een mum van tijd vol zijn.

 

 

 

Dan was de signeersessie van Hub bij Bruno Graf in Angouleme toch nog goedkoper.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Ja Silvio heeft het vandaag nog eens gezegd dat hij binnenkort bij Hub langs gaat en zorgt voor de tekening.

Maar...

Vanaf nu kan niemand meer vragen om een tekening als hij/zij er niet meer zelf bij is.

Door het gedonder wat Silvio heeft gehad met het verliezen / verkeerd bewaren van boeken voor liefhebbers,

is dit soort service vanaf nu verleden tijd.

 

Jammer.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie
  • 4 months later...

Jammer.

 

Krijg verzoekjes van forumleden voor de signeersessies van Boya Kovacevic.

Aangezien ik zelf er niet ben, moet ik ze verwijzen naar Silvio of de mannen van de winkels in Den Bosch en Haarlem.

Zeg er wel steeds bij dat ik ze na Liesbeth inschat op weinig kans op medewerking.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Ja nu zal ik de schuldige nog zijn zeker terwijl ik normaal altijd zelf in de rij ga staan.... Kan ik er wat aan doen dat ze mij destijds zelf beloftes hebben gedaan.... ik heb het boek niet verkeerd gelegd.... trouwens waar jullie nu nog mee afkomen.... is al behoorlijk lang geleden... had net zozeer iemand anders zijn boek kunnen zijn en nogmaals chapeau voor de goede afhandeling van Sylvio.... ben hem steeds nog erg dankbaar!

Jammer.

 

Krijg verzoekjes van forumleden voor de signeersessies van Boya Kovacevic.

Aangezien ik zelf er niet ben, moet ik ze verwijzen naar Silvio of de mannen van de winkels in Den Bosch en Haarlem.

Zeg er wel steeds bij dat ik ze na Liesbeth inschat op weinig kans op medewerking.

Link naar reactie

Ja nu zal ik de schuldige nog zijn zeker terwijl ik normaal altijd zelf in de rij ga staan.... Kan ik er wat aan doen dat ze mij destijds zelf beloftes hebben gedaan.... ik heb het boek niet verkeerd gelegd.... trouwens waar jullie nu nog mee afkomen.... is al behoorlijk lang geleden... had net zozeer iemand anders zijn boek kunnen zijn en nogmaals chapeau voor de goede afhandeling van Sylvio.... ben hem steeds nog erg dankbaar!

 

Ik denk niet dat Campesino het kwaad bedoelde, Liesbeth. Ik ben er zelfs zeker van.

Hij wilde juist verwittigen dat hij niet 'ingeschakeld' kan worden om voor anderen in de rij te gaan staan en hij de kans klein acht, dat Silvester nog strips laat signeren voor niet-aanwezigen (behalve dan waarschijnlijk echt goede klanten) na de discussie van vorige keer die toevallig met jou was.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...