mojo Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Ik vond niet direct een draadje.. Guy Delisle's Pyongyang zou verfilmd worden door Gore Verbinski (die van Pirates of the Caribbean) http://www.aintitcool.com/node/60613 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
eriktex Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Alle verhalen van Philemon zouden verwerkt moeten worden in een drietal animatiefilms: http://www.lapresse.ca/cinema/nouvelles/201301/17/01-4612269-philemon-sera-porte-a-lecran-par-des-quebecois.php We zullen wel zien in 2015... (mooi gekozen: 50 jaar Philemon...). Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
marioboon Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 miljaar! Hoeveel jaar zijn ze daar al niet aan bezig? Zal ik wel willen zien als het niet een té Hollywoodiaans greenscreen-gedrocht wordt Quote Link to comment
Jason Fly Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Ik vond niet direct een draadje.. Guy Delisle's Pyongyang zou verfilmd worden door Gore Verbinski (die van Pirates of the Caribbean) http://www.aintitcool.com/node/60613 Als dat er ooit doorkomt dan vlieg ik, als Delisle-fan, naar de cinema. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Martin Van K Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Del Toro, Monster, HBO... . WOW! Quote Link to comment
mojo Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 Del Toro, Monster, HBO... . WOW! 2 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Guest Natte aap Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 ik las net dat quartier lontain (herinneringen) van Jiro Taniguchi ook al verfilmd is, die ga ik eens zoeken. Lijkt me wel interessant. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Mooie film ook. Die ligt hieral zeker een jaar op mijn dvd-speler omsat ik de extra's nog moet bekijken. De striptekeningen in de film zijn van Frank Pé. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 ik vond dat toch geen lauwe recensie hoor. Hij heeft toch aangegeven dat dit een goed album is. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 het gaat over blauwe lesbiennes, dus dat kan niet Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Lauw? Laaiend enthousiast, ja! Quote Link to comment
Daan Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 het gaat over blauwe lesbiennes, dus dat kan niet Smurfinnen? Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 of bikinibabes op de noordpool? Quote Link to comment
Diogenes Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Eerste trailer voor Snowpiercer! (IJstrein) Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Diogenes Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Even voor de duidelijkheid: dit is dus een echte trailer. Dus niet die making of die al eerder vrijgegeven was. Ik zie dat niemand hierop reageert dus vandaar dat ik het maar even aangeef. Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
marioboon Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Beetje generische set design en overduidelijke 3D-scenes maar ik ga er wel naar kijken! Quote Link to comment
stilte Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 het gaat over blauwe lesbiennes, dus dat kan niet 2 smurfinnen die erop los smurfen. Een pagina openen die begint met blauwe lesbiennes en er op los smurfende smurfinnen. Jaja, we zijn weer op de Reep. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Donnie Darko Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Allereerste Belgische review van Man of Steel: http://www.brainfreeze.be/2013/06/14/review-man-of-steel/ Quote Grr. Argh. Link to comment
Veto Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Helemaal mee akkoord ! Pareltje dat hopelijk nu meer aandacht krijgt door de verfilming !Het zou in elk geval verdiend zijn ! maar het is een zééééér goed album Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Donnie Darko Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Ik weet niet of dit hier al gepasseerd is, maar ik las net in het Franse filmblad Mad Movies dat Nicholas WInding Refn (Drive, Only God Forgives) aan het onderhandelen is om de rechten van DE INCAL in handen te krijgen. Dat is niet verwonderlijk omdat Only God Forgives al opgedragen was aan Jodorowsky. Aangezien ik grote fan ben van Refn kijk ik al halsreikend uit naar de verfilming, ook al heb ik de strip zelf al lang verkocht. Quote Grr. Argh. Link to comment
Guest Natte aap Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 miserabel slechte strip. Ik heb er gewoon twee moeten zetten, één was niet genoeg. Quote Link to comment
Donnie Darko Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Ik heb er gewoon twee moeten zetten, één was niet genoeg. Bij mij was het alleszins niet als grap bedoeld... Quote Grr. Argh. Link to comment
Guest Natte aap Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Bij mij was het alleszins niet als grap bedoeld... Van jou snap ik dat Quote Link to comment
helahela Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Op 1 oktober komt er in de V.S. een director's cut van "The Extraordinary Adventures of Adele Blanc-Sec" op BluRay. Ondertussen is de film nooit uitgebracht op dvd of BluRay in NL of Vlaanderen. http://www.blu-ray.com/movies/The-Extraordinary-Adventures-of-Adele-Blanc-Sec-Blu-ray/77218/ Zo slecht? Quote Link to comment
Kool Thing Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Neen, de gelekte filmpjes zagen er nochtans de moeite uit. PS Zondag ook de Smurfen2 gezien. Ik treed Koen bij in zijn visie. Kinderachtig maar genen brol. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Diogenes Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Ik heb m gezien. Tis een leuke film maar hij heeft vrij weinig van doen met de strip. Het absurde zit er wel een beetje in maar ze hebben er naar mijn mening teveel een familiefilm van gemaakt. Vond ook dat er teveel slap stick humor in zat. Al met al een leuke avonturenfilm maar meer ook niet. Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Kool Thing Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Goh, ze hebben het originele verhaal van de smurfin met veel respect samengevat in de intro. Het huidige verhaal is een goede spinoff. Geen klachten over de Hollywoodaanpak van hieruit. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Diogenes Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Even voor de duidelijkheid ik had het over Isabelle Avondrood. Niet de smurfen. Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Kool Thing Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
marioboon Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Kweetnie. Iemand deze prent al gezien ? Ja. En als Tardi-fan was ik ontgoocheld. Veel te veel irritant Frans acteren en een dom einde (wat dan wel weer getrouw aan de strips blijkt te zijn, soit) en te veel special effects (een euvel waar heel veel films aan lijden, overigens). De casting en de makeup van de personages zijn dan wél geslaagd. Het zijn échte Tardi-personages. Quote Link to comment
mojo Posted February 5, 2014 Author Share Posted February 5, 2014 Ik vond niet direct een draadje.. Guy Delisle's Pyongyang zou verfilmd worden door Gore Verbinski (die van Pirates of the Caribbean) http://www.aintitcool.com/node/60613 Nu is het officieel: http://www.deadline.com/2014/02/gore-verbinski-new-regency-blind-wink/ Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
shakeitupguy Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Nu is het officieel: http://www.deadline.com/2014/02/gore-verbinski-new-regency-blind-wink/ en daar staat ook ergens vermeld dat Noah op 28 maart uitkomt (in de States alvast). Wanneer bij ons? Quote Link to comment
Tom MDP Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Middelmatig actiefilmpje, heel fragmentarisch, ontknoping zie je al van ver aankomen. Iedereen weet toch dat je niet naar Vlaamse filmrecensenten moet luisteren. Quote Link to comment
Guest Samurai7 Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Er zijn wat mensen, terecht, heel erg over de rooie: If Sony ran WWII Hitler would have won... Maar Michael Moore ziet ook voordelen: Quote Link to comment
Guest Samurai7 Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 The Hollywood way.... Twee jaar lang van internet leren hoe het ervoor staat met de verfilming van je boek... en ook geen flauw benul hebben of het nou een animatie- of een 'echte' film wordt... Hollywood zal een kerkhof zijn van onverfilmde projecten, maar in dit geval kun je je en moet je je wel opwinden over de reden Quote Link to comment
Guest Samurai7 Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 Reactie van Verbinski: My thoughts: I find it ironic that fear is eliminating the possibility to tell stories that depict our ability to overcome fear. Quote Link to comment
Yncke Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 Was het eender welk ander bedrijf geweest, dan ja. Maar Sony? Ze hebben zelf de eerste schoten gelost in de "we kunnen het dus we doen het"-cyberoorlog met hun rootkit en aanverwanten. Dat ze met die attitude uiteindelijk een grotere bully dan zijzelf op hun pad zouden vinden, was slechts een kwestie van tijd. Ik leef mee met de werknemers die bedreigd worden, ik leef mee met de artiesten die in de klappen delen, maar niet met Sony. Het oogst de storm die het zelf gezaaid heeft. Al die moral high ground uitspraken klinken mij bijzonder hol in de oren. Quote yncke.be Link to comment
Zwendel Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 Sony zijn enorme apen. Herinner je de rootkit die ze op hun CD's indertijd geinstalleerd hadden. Het is trouwens niet de eerste keer dat ze (Playstation) gehackt zijn. Quote Link to comment
Guest Samurai7 Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 Was het eender welk ander bedrijf geweest, dan ja. Maar Sony? Ze hebben zelf de eerste schoten gelost in de "we kunnen het dus we doen het"-cyberoorlog met hun rootkit en aanverwanten. Dat ze met die attitude uiteindelijk een grotere bully dan zijzelf op hun pad zouden vinden, was slechts een kwestie van tijd. Ik leef mee met de werknemers die bedreigd worden, ik leef mee met de artiesten die in de klappen delen, maar niet met Sony. Het oogst de storm die het zelf gezaaid heeft. Al die moral high ground uitspraken klinken mij bijzonder hol in de oren. Er wordt met die 'moral high ground' uitspraken ook niet gevraagd voor mededogen met Sony, ze dienen vooral om erop te wijzen dat hun ruggengraatloosheid een gevaarlijk precedent schept. En al heeft geschept: zie dus Guy Delisle's Pyongyang wat een project is van een andere organisatie. Quote Link to comment
Yncke Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 Er wordt met die 'moral high ground' uitspraken ook niet gevraagd voor mededogen met Sony, ze dienen vooral om erop te wijzen dat hun ruggengraatloosheid een gevaarlijk precedent schept. En al heeft geschept: zie dus Guy Delisle's Pyongyang wat een project is van een andere organisatie. Ik heb me niet goed uitgedrukt. Mag ik even herformuleren? Sony zei: 'als wij vinden dat je CD op dat device niet mag beluisteren, dan is dat zo'. Het zei: 'als wij vinden dat je je film niet meer mag bekijken, dan is dat zo'. Nu zegt een ander: 'als wij vinden dat je die film niet mag uitgeven, dan is dat zo', en daar doet Sony nu verontwaardigd over. (Terwijl ze servers DDOSen in de hoop daarmee iets aan het lek te doen, nota bene.) Dat bedoel ik met waarom het mij zo hol in de oren klinkt. Quote yncke.be Link to comment
Recommended Posts