Ga naar inhoud

Stripverfilmingen


mojo

Recommended Posts

Enkele zalen waren van plan het knotsgekke 'Team America - World Police' te vertonen in plaats van 'The Interview' maar Paramount durft de film niet ter beschikking te stellen... Pussies.....

 

team_america.jpg

 

Hier het cruciale fragment (dood van Kim Jong-Un) uit The Interview + een interessant betoogje of dat nou eigenlijk wel leuke comedy oplevert, a person being blown up in slow motion... Team America krijgt meer credits.

Link naar reactie
  • 5 weeks later...

Net op play v Telenet ontdekt dat er een Franse tv-serie is van de Havik.

En na 15 minuten afgezet...

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...

Guust Flater wordt blijkbaar verfilmd. Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is...

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Net op play v Telenet ontdekt dat er een Franse tv-serie is van de Havik.

 

 

En na 15 minuten afgezet...

 

Ooit ook eens gezien.

De verhaallijn volgt de strips ook niet meteen nauwgezet, als ik me dat nog goed herinner.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Luc Besson gaat blijkbaar Ravian verfilmen.

 

Nieuws: niet alleen Dane DeHaan en model Cara Delevigne zullen te zien in 'Valérian and the City of a Thousand Planets', Besson kondigt nu ook aan dat Rihanna (voor de ouwe zakken onder ons: dat is een popzangeresje met 81 miljoen likes op Facebook en 52 miljoen volgers op Twitter) een grote rol zal spelen in de verfilming van Ravian.

Link naar reactie

Ik heb de verfilming van De Romeinse Lusthof van Asterix en Obelix gekocht en gekeken. Vergeleken bij de andere animaties van Asterix is dit een echte computeranimatie zoals die van Pixar maar dan nog grappiger. Ik heb echt gelachen, vooral met de gevechten tussen de dorpelingen onderling en die tussen de Galliërs en de Romeinen (uiteraard). Kortom een geslaagde verfiming van het gelijknamige album. :)

Link naar reactie
  • 4 months later...

Ik heb niets tegen puberfilms. Alleen stel ik me Ravian en Laureline voor als tien jaar ouder dan die acteurs.

Meestal is het omgekeerd. Acteurs die 25-30 (en er zo ook uitzien) zijn die dan  15-18 jarigen spelen.

 

Er zijn nog wel meer zo van die stripfiguren met onbestemde leeftijd. Roze Bottel en Duifje Vleugelslag zijn ook een koppel, maar in die tijd trouwde men ook op 18.

Link naar reactie

Ik ken die acteurs niet, maar Ravian en Laureline lijken hier twee kinderen...

 

Een film van 200 miljoen en dan ken jij de hoofdrolspelers niet...... 

 

Ik denk dat het beter was geweest om voor meer bekende acteurs/actrices te gaan. Ook iets ouder was beter geweest, met name Ravian lijkt erg onvolwassen.

Link naar reactie
  • 6 months later...

Een film van 200 miljoen en dan ken jij de hoofdrolspelers niet......

 

Dat was met de allereerste Star Wars ook het geval.

 

Ik hoop dat de film goed wordt. Fingers crossed. Die Michel Vaillant was ook al een tegenvaller.

Ik kijk ook uit naar de verfilming van Ghost in the Shell.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Maar Ravian had toch humor?

Ja, maar dat spreekt mij niet altijd zo aan. Allez, ik bedoel die humor zo'n manier gebracht.

 

Humor en actie/SF is niet altijd zo'n goed huwelijk.

 

Ik heb veel liever SF zoals Dune.

 

Stel dat men Arzach zou verfilmen en men begint met dat soort humor erin te vermengen...

Link naar reactie

Heb je een voorbeeld van een top SF die te raar was voor het grote publiek? Die zou ik wel eens willen bekijken dan. :)

Zo uit mijn hoofd... Cloud Atlas bijvoorbeeld, ik heb Jupiter Ascending nog niet gezien maar die zie ik daar ook wel inpassen, en The World's End (die vind ik zelfs beter dan Shaun Of The Dead), The Double etc.

 

Ik weet niet hoe Twelve Monkey's (één van mijn favoriete films ooit) het deed aan de box-office, maar altijd als ik over die film begin weten de meeste mensen niet waar ik het over heb, dus...

 

Voor de rest ken ik eigenlijk te weinig van het genre om goeie voorbeelden te geven, maar films waar ik veel van verwacht zijn A Scanner Darkly, Brazil, Strange Days, High-Rise, Starship Troopers

 

Titels die bij de filmliefhebber wel bekend zijn (ik ben ervan overtuigd dat Valerian hun ook niet zal ontgaan) maar het grote publiek... :ph34r:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...