Ga naar inhoud

boekenbeurs Antwerpen 2017


Recommended Posts

Wouters verhaal is heel herkenbaar. Vroeger deed ik dit ook af en toe vooral voor een Leuvense studentenradio. Ik herinner me daar bv. een interview met Hermann in de loge van Carmen Waterslaegers en Balthazar Boma, waarvan we achteraf (the horror the horror) de tape kwijt speelden en we dus niets meer konden doen (tja met radio zit je dan vast) ... Of Craig Thompson waarvan de uitgeverij de ochtend zelf belde dat de tv meer tijd nodig had en wij dus plaats moesten ruimen. Dan maar gedaan of onze neus bloedde en toch gewoon naar daar getrokken. Eventjes kleine scène gemaakt, waarna Thompson zelf nog extra 10 minuten bleef zitten voor kort interview ... 

 

Nu ontbreekt de tijd me om dit te doen (inderdaad heel tijdrovend, zeker voor een tekstmedium). Ik zou zelf ook nooit de vraag gesteld hebben om een tekening voor mij te maken. Terwijl ik een tekening uiteraard wel kan smaken. Voor mij is dat toch een geval van twee petjes (dat van tekeningjager, of van interviewer). Ik vind dat echt plezierig om met een auteur te praten over ons beider passie. Wanneer de auteur in kwestie dan nog mee wil, wordt het echt leuk. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...