Ga naar inhoud

Douwe Dabbert


Daan

Recommended Posts

Originele pagina's voor het eerst gedigitaliseerd en bijna 1 op 1 integraal geplaatst, inclusief kleine foutjes in tekst en tekeningen die voor publicatie voor het weekblad Donald Duck werden aangepast.

 

Het staat er niet expliciet bij, maar hier leid ik uit af dat het zwart-wit wordt.

 

En als het leer niet echt is, zouden die zilveren hoeken dat dan wel zijn?

Link naar reactie

Maar slechts € 150,- per deel. 23 x € 150,- = € 3.450,- SLIK!

 

Je moet dat positief bekijken. Als de inflatie elk jaar tussen de 2% en 3% ligt, betaal je voor de laatste delen nog maar "120" tot "130" uitgedrukt in huidige euro, in de veronderstelling dat ze 3 delen per jaar gaan uitbrengen.

Link naar reactie

Ik kocht ooit de compleet verzamelbox van Lekturama waar ook nog achtergronddossiers in stonden.

Ik vind die Barabas-collectie wel interessant qua exclusiviteit en aanbod, maar voor mij gewoon te duur.

Link naar reactie

Zit hier eigenlijk iemand op zo een luxe-uitgave te wachten? Of gaat het hier gewoon of men zo een album in zijn collectie wil om ermee te pronken. En wie garandeerd dat alle 23 albums ook werkelijk zo gaan verschijnen? Zijn zo maar een paar losse gedachten.

 

Ik veronderstel dat die mannen van Barabas toch wel een beetje feeling met de markt hebben?

Link naar reactie

Je moet dat positief bekijken. Als de inflatie elk jaar tussen de 2% en 3% ligt, betaal je voor de laatste delen nog maar "120" tot "130" uitgedrukt in huidige euro, in de veronderstelling dat ze 3 delen per jaar gaan uitbrengen.

 

Helaas:

 

De prijs per deel bedraagt bij intekening voor de gehele reeks € 149,95 per deel (i.p.v. € 159,95 in de losse verkoop), exclusief € 14,95 verzendkosten voor Nederland en € 19,95 voor België. Prijswijzigingen voorbehouden.
Link naar reactie

@ castiel

 

als je tijd teveel hebt ga je elke week naar een rommelmarkt of een beurs

en natuurlijk vindje daar wel eens wat naar uw gading voor nie veel

maar er heen rijden kost ook geld entree

dus die markten bezoeken moet echt hobby wezen

is van af 7,50 heb ze ook van 35 euro

 

ehm, mn fiets verbruikt niet veel hoor en de entree van 2,50 euro kom ik ook wel overheen denk ik.

Link naar reactie

Helaas:

 

Dat had ik nog niet gezien. Da's wel straf. Intekenen voor iets waarvan je nog niet zeker bent hoeveel je gaat moeten betalen.

Ik vermoed wel dat het de originelen gaan zijn die je te zien krijgt, vergelijkbaar met de V.O. van Spirou et Fantasio of de Artists Editions van IDW.

 

Ze zijn zelfs nog iets groter dan de VO van Spirou et Fantasio:

34 x 45 cm tegenover 30 x 43 mm

 

Gezien de lagere oplages, lijkt de prijs mij dan ook te rechtvaardigen.

Voor iemand die Douwe Dabbert leuk vindt, en de middelen heeft lijkt het mij wel de moeite, buiten die kunstlederen cover dan...

Link naar reactie

Ik kocht ooit de compleet verzamelbox van Lekturama waar ook nog achtergronddossiers in stonden.

Ik vind die Barabas-collectie wel interessant qua exclusiviteit en aanbod, maar voor mij gewoon te duur.

 

Same here. Die verzamelbox van Lekturama was inderdaad best betaalbaar en die achtergrondinfo idd best interessant.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Same here. Die verzamelbox van Lekturama was inderdaad best betaalbaar en die achtergrondinfo idd best interessant.

 

Mee eens. De Lekturama uitvoering was niet alleen betaalbaar maar ook mooi uitgegeven. Aan de luxe Douwe's zit je niet alleen 8 jaar vast maar heb je ook een klein fortuin uitgegeven. Ik laat ze daarom aan mij voorbijgaan....

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Ben benieuwd hoe ze alle originele pagina's kunnen scannen. Al jaaaaaaaaren heb ik er een aan de muur hangen.

 

Hier en daar een pagina die een scan van een kopie is is niets uitzonderlijk. Maar ik weet het natuurlijk ook niet. Ik trok die conclusie gewoon op basis van die éne afbeelding op de site.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...