dutch lines Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Campesino Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Dat wijst al ergens op... Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Bruichke Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Wow, het valt niet samen met Wilrijk (16&17 maart). Formidabel en dikke proficiat voor de kalendermakers. Ik kom alvast naar beide Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 misschien ff kijken zeker niet staan 2013 staat in het teken van mijn rug heel houden dat is mijn goede voornemen 2 jan naar de botten kraker om te beginnen Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Wow, het valt niet samen met Wilrijk (16&17 maart). Formidabel en dikke proficiat voor de kalendermakers. Ik kom alvast naar beide Staat WILRIJK hier al ergens? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
snowmansion Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Hij is er weer: http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&productId=119366&catalogId=10002&langId=-104&utm_source=Nieuwsbrief&utm_medium=Week02-Banner3&utm_campaign=NSDagkaart 17 euro De Dagkaart is geldig van 7 januari t/m 17 maart 2013. Eén dag geldig voor 1 persoon in de 2e klas. De Dagkaart is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur. Zaterdag en zondag onbeperkt geldig. Geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia. Met toeslag geldig in Fyra- en ICE-International. Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v. Geen restitutie of omwisseling mogelijk. De Dagkaart is te koop t/m 20 januari 2013 in de winkel en op blokker.nl. U ontvangt geen PostNL Track & Trace-code. Kinderen tot 4 jaar gratis! Voor kinderen van 4 t/m 11 jaar koopt u op het station een Railrunnerkaartje voor maar €2,50! Quote Link to comment
retep Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Welke maatschappij heeft ook al weer een lijntje naar Gorcum ? Quote Link to comment
Lecram Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Welke maatschappij heeft ook al weer een lijntje naar Gorcum ? Niet klagen, Retep, eindelijk gaan wij jou weer zien op het evenement der evenementen...........de officiele stripdagen. :zcheerf2: Quote Link to comment
retep Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ach ik kan nog altijd bij Catawiki-Oak de koekjes op gaan eten...... Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 heeft de oak koekjes dat op zich is al een reden komen de babes ook??? heb ze gemist in beverwijk Quote Link to comment
Guest Theoak Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Het was in Beverwijk ook niet de ambiance (en temperatuur) om er babes op los te laten. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 ze hadden ze moeten in pakken in beren vellen had van die schuur waar we in stonden wel iets vrolijks gemaakt Quote Link to comment
Guest Gast Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Er is al info beschikbaar over beurzen na Gorinchem maar van ons 'bleangrijkste stripevent' niets. (tegen beter weten in ): heeft al iemand zicht op wat er in Gorinchem staat te gebeuren? Quote Link to comment
Campesino Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Silvester --> Waarschijnlijk Igor Kordey en Jérome Lereculey. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Lecram Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Silvester --> Waarschijnlijk Igor Kordey en Jérome Lereculey. Die zie je niet vaak bij Silvester Maar ja, hij neemt wel altijd tekenaars mee, dat is te prijzen. Quote Link to comment
Guest Incognito Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Kom op, kan ik dit jaar dan alweer thuisblijven? (en omdat ik een aantal Repers daaaaaaaaaaagen naar/in/van Angouleme mee zal maken is de enige overweging om te gaan : een reunie!) Quote Link to comment
Campesino Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Nou ja, Silvester neemt waarschijnlijk toch ook de tekenaar mee van het II WO verhaal over de Duitsers aan het Oostfront < - > De heer S. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Warson Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Is er nog sprake van die hele grote naam bij Arboris die vorig jaar circuleerde of is die intussen al afgevoerd? Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
retep Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Grote naam ? SW, doe ook eens naar deze pagina cirkuleren die grote naam.... Quote Link to comment
Warson Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Philippe Buchet Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
Boschtradamus Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Philippe Buchet Volgens site Arboris: Michele Condosta van de fantasy-strip Pokereiland ( Italië), Nicolas Fructus van de strips Showman Killer en Thorinth (Frankrijk) mogen we verwelkomen. John Heijink (Kapitein Kreiss), Aloys Oosterwijk (Willems Wereld) en Erwin Suvaal (Anders). Jammer dat Stripschap zelf nog geen namen vrijgeeft, moeten we zelf zoeken...... Quote Link to comment
Daan Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Philippe Buchet Ik denk het niet, hij verwacht een kind en zal komend jaar zo goed als geen beurzen doen... Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Dark Dragon Books gaat wel lekker los in Gorinchem!! Damn wat een mooie uitgaves! Ik wilde dat ik budget had om te gaan, en ook om die Sneeuwitje en zeker die DROMEN Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Warson Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Dark Dragon Books gaat wel lekker los in Gorinchem!! Damn wat een mooie uitgaves! Ik wilde dat ik budget had om te gaan, en ook om die Sneeuwitje en zeker die DROMEN Als ik het goed begrijp komen Louis, Evenhuis, Vignaux en Looky signeren, maar Dodson (en Crisse) toch niet? Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
dutch lines Posted January 31, 2013 Author Share Posted January 31, 2013 Als ik het goed begrijp komen Louis, Evenhuis, Vignaux en Looky signeren, maar Dodson (en Crisse) toch niet? Klopt! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Campesino Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Waarschijnlijk een afmelding bij silvester voor wat betreft Lereculey. Zal me leren mijn mond open te doen. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Lecram Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Waarschijnlijk een afmelding bij silvester voor wat betreft Lereculey. Zal me leren mijn mond open te doen. Dan maar de tekenaars van Artica, golden city, casus...."..... Quote Link to comment
Guest Incognito Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Jérome Lereculey schijnt alweer afgevoerd te zijn. Speltens wordt nog steeds genoemd. Dragon Books (zie site van DB)) lijkt deze keer aantrekkelijker dan Silvester. Voor de rest: Gorinchem is weer beroerd qua informatieverstrekking. Quote Link to comment
dutch lines Posted February 4, 2013 Author Share Posted February 4, 2013 Zojuist aangekondigd via Twitter: "Te gast tijdens De Stripdagen op 9 en 10 maart: de Italiaanse stripmaker Michele Condosta, bekend van de strip Pokereiland." Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Olsimar Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Zojuist aangekondigd via Twitter: "Te gast tijdens De Stripdagen op 9 en 10 maart: de Italiaanse stripmaker Michele Condosta, bekend van de strip Pokereiland." Voor de liefhebber (zullen best mooie dedi's worden)! Quote Link to comment
Syndikaat Uitgeverij Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Wij (Syndikaat) nemen Frodo De Decker met zijn nieuwe album Otto 2, Op hete kolen mee. Matt Baaij (nieuw album Bunbun 2) en Rob van Barneveld met zijn nieuwe album "Kapitein Salami". Misschien komen de tekenaars van Mannetje Pug ook. Quote Link to comment
dutch lines Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 Aangekondigd door DeStripdagen op Twitter: "Te gast tijdens De Stripdagen: Ook de Franse stripmaker Nicholas Fructus is aanwezig. Bekend van Thorinth en Showman Killer." Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
dutch lines Posted February 6, 2013 Author Share Posted February 6, 2013 Ook aangekondigd: Jeff Broeckx, bekend van Junior Suske en Wiske en Dag & Heidi Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Johan de Neef Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Windmill Comics aanbieding tijdens de Stripdagen in Gorinchem. Wie bij de WCP stand tijdens de Stripdagen voor € 20,- of meer aan WCP comics aanschaft, krijgt een Marvel hardcover naar keuze gratis. (zo lang de voorraad strekt) Quote www.windmill-comics.com Link to comment
dutch lines Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 Ook te gast: Op zaterdag 9 maart: Bert Bus (81), bekend van Archie de man van staal, Malorix, Stef Ardoba, Olaf Noord en meer.. Ook op zaterdag 9 maart: cartoonist Stefan Verwey, onder meer bekend van zijn werk voor De Volkskrant en De Gelderlander. en ook te gast: Frédéric Vignaux, bekend van De roep van de legenden. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
dutch lines Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 En nog een gast: Op zaterdag 9 maart is Hec Leemans, bekend van onder meer Bakelandt en F.C. De Kampioenen, aanwezig. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Arcadia Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Ook Arcadia is beide dagen aanwezig, samen met Jan Bosschaert aan de tekentafel die de nieuwste uitgave "Dossier Jan Bosschaert" komt voorstellen en voor de liefhebbers van een schitterende opdracht voorziet! (http://www.arcadiastrips.be/nieuwe_uitgaven.htm) Quote Link to comment
Lecram Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Ah, op Jan Bosschaert kan ik mij vreselijk verheugen, wat een geweldige tekenaar is dat. Ik hoop eigenlijk dat hij eerdaags toch weer een echte strip zal gaan maken (het liefst realistisch). Quote Link to comment
wolfdebor Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Die van Blokker was uitverkocht, Kruidvat heeft nu een soortgelijke aktie. http://www.kruidvat....sactie&token=-1 Hij is er weer: http://www.blokker.n...aign=NSDagkaart 17 euro De Dagkaart is geldig van 7 januari t/m 17 maart 2013. Eén dag geldig voor 1 persoon in de 2e klas. De Dagkaart is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur. Zaterdag en zondag onbeperkt geldig. Geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia. Met toeslag geldig in Fyra- en ICE-International. Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v. Geen restitutie of omwisseling mogelijk. De Dagkaart is te koop t/m 20 januari 2013 in de winkel en op blokker.nl. U ontvangt geen PostNL Track & Trace-code. Kinderen tot 4 jaar gratis! Voor kinderen van 4 t/m 11 jaar koopt u op het station een Railrunnerkaartje voor maar €2,50! Quote Link to comment
dutch lines Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 Te gast: De Waalse Brusselaar Olivier Speltens, ter gelegenheid van zijn debuutalbum 'De hel van het Oostfront'. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Recommended Posts