Ga naar inhoud

Stripdagen Gorinchem 9 En 10 Maart 2013


dutch lines

Recommended Posts

Hoe leer je eigenlijk andere Repers kennen op een stripbeurs? Aan iedereen vragen 'zijt gij een Rijper'? :e005:

 

Lecram herken je aan zijn ongeschoren facie, zijn parmantig omhoog gehouden Stripschaps abo en zijn rugzak met een merkwaardig luchtje. Wanneer je hem hebt geïdentificeerd zal hij je diverse types aanwijzen.

Link naar reactie

Daan ken je al van gezicht...hahaha.....kijk maar naar zijn Avatar.

Dan gewoon je oren en ogen goed opehouden, dan kom je vanzelf een aantal drukkere types in de rij tegen waaronder Lecram :lol: (en die herken je dus aan zijn ongeschoren gezicht) en die kan er nog wel een flink aantal aanwijzen. En bij twijfel...gewoon vragen.

Bilal heb ik volgens mij nog nooit ontmoet, maar dat is ook de kunst, inschatten wie welke reper is..... B)

En Michel......hebben wij elkaar wel eens gezien?

 

Trouwens, ik ben nog steeds van mening dat degene, die de Nederlandse strip een warm hart toedragen en gewoon netjes lid zijn van het stripschap, toch wel een kwartiertje eerder naar binnen mogen (naast het verkrijgen van de striptas). :cheerf2:

Link naar reactie

Lecram herken je aan zijn ongeschoren facie, zijn parmantig omhoog gehouden Stripschaps abo en zijn rugzak met een merkwaardig luchtje. Wanneer je hem hebt geïdentificeerd zal hij je diverse types aanwijzen.

 

Mijn ouwe trouwe rugtas is al weken met rust gelaten door onze nieuwe katten, zodat de territoriale lucht ietswat is verdwenen en heeft in Angouleme een zeer succesvol festival gedraaid.

Je moet iets pas vervangen als het echt niet anders kan................ :rolleyes:

 

De baard is ook twijfelachtig, maar een paar dagen zit er meestal wel op.....en ja, de stripschapskaart brengt mij hopelijk een early bird en een mooie tas :e012:

Link naar reactie

Daan ken je al van gezicht...hahaha.....kijk maar naar zijn Avatar.

Dan gewoon je oren en ogen goed opehouden, dan kom je vanzelf een aantal drukkere types in de rij tegen waaronder Lecram :lol: (en die herken je dus aan zijn ongeschoren gezicht) en die kan er nog wel een flink aantal aanwijzen. En bij twijfel...gewoon vragen.

Bilal heb ik volgens mij nog nooit ontmoet, maar dat is ook de kunst, inschatten wie welke reper is..... B)

En Michel......hebben wij elkaar wel eens gezien?

 

Trouwens, ik ben nog steeds van mening dat degene, die de Nederlandse strip een warm hart toedragen en gewoon netjes lid zijn van het stripschap, toch wel een kwartiertje eerder naar binnen mogen (naast het verkrijgen van de striptas). :cheerf2:

 

Heb alleen Koen eens ontmoet op stripfestival Breda in 2011. Verder niemand maar ik sta eigenlijk nooit in een rij op een tekening te wachten. Ik zoek meestal naar strips om mijn verzameling bij te vullen en laat me graag verrassen door mooie strips die ik nog niet ken.

Het lijkt me wel leuk om eens een tekening te scoren, heb een keer (en dat was de enige keer) een tekening van Martin Lodewijk gescoord. Meestal vind ik het zonde om al die tijd te wachten.

Link naar reactie

Mars Gremmen is prominent aanwezig in dit program en op de S-Dagen, ik quote:

 

 

Boekpresentaties

Er zullen minimaal twee

nieuwe albums worden

gepresenteerd: een zeer

luxe editie van Douwe

Dabbert door Uitgeverij

Barabas en Trix 1 van Mars

Gremmen dat verschijnt

bij uitgeverij Strip2000.

Beide presentaties beloven echt iets bijzonders

te worden. Zaterdag

9 maart om 11 uur op

het Schappodium

 

ook schijnt de heer Gremmen naar hartenlust en urenlang te signeren, dus komt allen !

Link naar reactie

Lecram is de enige die ik ken, retep vermijdt mij meestal, of ik hem.

Tevens vermijd ik lange rijen. Ik laat mijn dochtertje dit keer wel voorkruipen.

 

Lecram is de enige die ik ken, retep vermijdt mij meestal, of ik hem.

Tevens vermijd ik lange rijen. Ik laat mijn dochtertje dit keer wel voorkruipen.

met al je andere berichtjes (waarvan volgens mij al 1 verwijderd) lijk je me best een engerd (zoals zelfs je avitar al doet vermoeden). Retep heeft het grootste gelijk!

Ik ken je niet en wil dat best zo houden

Link naar reactie

met al je andere berichtjes (waarvan volgens mij al 1 verwijderd) lijk je me best een engerd (zoals zelfs je avitar al doet vermoeden). Retep heeft het grootste gelijk!

Ik ken je niet en wil dat best zo houden

 

Euhhh... que pasa? Ik moet altijd erg lachen om de postjes van Ima, zijn ironische bijdragen amuseren me zeer. Dat ik hem op beurzen steevast misloop komt wsl doordat wij ons in andere "kringen" begeven. Zo ben ik een fervente dedijager en is Ima een family man. Neem zijn postjes met een korreltje zout, vindt zijn avatar lelijk (vind ik ook) maar neem het allemaal niet zo serieus.

Link naar reactie

Geen idee welke quote je van Gleever wilt aanhalen trouwens, overigens 1 van mijn favoriete tekenaars. En niets dan respect voor Heinze die letterlijk gehalveerd is na zijn deelname aan Obese. Ik lees graag de posts van retep, hebben al een aantal keer elkaar een biertje beloofd op een beurs maar is er nooit van gekomen om de reden die retep hier aanhaalt. Die avatar, tja, die heb ik ook op een aantal muziekfora, hij is een musicus en ex-toetsenist van de meest geniale band ooit en wordt door velen op handen gedragen. Gelukkig zijn hier nog wel mensen die weten wat ironie en sarcasme is, misschien is het iets Hollands, ik weet het niet.

Biertje in Gurkem Retep? Ik ben er zondag met mijn dochtertje en een kameraad die zo mogelijk nog cynischer en sarcastischer is dan ik. En ieder die durft mag mij aanspreken hoor, ik ben best aardig.

 

 

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Geen idee welke quote je van Gleever wilt aanhalen trouwens, overigens 1 van mijn favoriete tekenaars. En niets dan respect voor Heinze die letterlijk gehalveerd is na zijn deelname aan Obese. Ik lees graag de posts van retep, hebben al een aantal keer elkaar een biertje beloofd op een beurs maar is er nooit van gekomen om de reden die retep hier aanhaalt. Die avatar, tja, die heb ik ook op een aantal muziekfora, hij is een musicus en ex-toetsenist van de meest geniale band ooit en wordt door velen op handen gedragen. Gelukkig zijn hier nog wel mensen die weten wat ironie en sarcasme is, misschien is het iets Hollands, ik weet het niet.

Biertje in Gurkem Retep? Ik ben er zondag met mijn dochtertje en een kameraad die zo mogelijk nog cynischer en sarcastischer is dan ik. En ieder die durft mag mij aanspreken hoor, ik ben best aardig.

 

Tja, Gorcumt, ik weet het niet. Wanneer ik naar het aardige grefo plaatsje afreis zal het idd op de zondag zijn. Ik zal een exemplaar van de Gleever (wanneer wint hij nu eens de stripschapsprijs) dagboeken ter identificatie onder de arm meedragen...........

Link naar reactie

Tja, het gevaar is ook dat stripmakers met een aansprekend oeuvre "opraken". Een idee zou zijn om de prijs eens in de twee jaar uit te reiken met een geldbedragje erbij........ Al met al ziet het er naar uit dat de S-dagen, na een aantal magere edities, dit jaar weer leuk gaan worden. Ik overweeg een bezoekje, al was het alleen maar om een bier met Imajica te drinken, Paul Teng van harte te feelciteren en dedies van Papazaglakis en Speltens te verwerven.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...