Ga naar inhoud

Stripdagen Gorinchem 9 En 10 Maart 2013


dutch lines

Recommended Posts

Jahaa, gezellige beurs vandaag. Gekeuveld met retep en lecram. Bedankt dat je Roel Dijkstra hebt geregeld voor me op zaterdag, Lecram. De Obstructie krijg je terug (moet het zelf opnieuw kopen zie ik wel, want mijn exemplaar ligt ook helemaal uit elkaar. Komt helemaal goed.)

Retep en ik hebben Mars tot wanhoop gedreven met onze verzoekjes voor een Storm en Roodhaar. Mijn dochtertje heeft een Sus en Wis gescoord en van Gerard Leever kreeg ze een Oktoknopie. Waar ik zeer blij mee ben is de originele Kanaal 13 tekening van Gleever, de zwart/wit versie en ingekleurde plaat. Bedankt Gerard !

 

Scans gemoved naar threadje 'dedi's'

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Jahaa, gezellige beurs vandaag. Gekeuveld met retep en lecram. Retep en ik hebben Mars tot wanhoop gedreven met onze verzoekjes voor een Storm en Roodhaar.

 

Die Mars moest hard doorwerken gedurende het hele weekend. Hij had zichtbaar moeite om al die stapels Trixen weg te dedicaceren. Een herdruk gloort aan den einder.... Zou hij meer moeten doen, zomaar een stripalbum uitbrengen.

Link naar reactie
Gast Incognito

Ben een paar dagen in Brussel geweest met wisselende kwaliteit

. Fraai werk (Damour, Mitric, Vives etc) tot bagger (Manini ).

De gemiddelde kwaliteit was echter absoluut het hoogst in Gorinchem met

fijna tekenaars van Daedelus, Arboris, Dark Dragon en Speltens bij

Silvester.

Geslaagde zondag.

Link naar reactie

Vandaag nog een halve dag naar Gorinchem geweest. Rustig aan gedaan: een paar oude strips gekocht en een paar krabbels verzameld waaronder van de altijd symphatieke Martin Lodewijk.

 

De organisatie schat het aantal bezoekers op 4500, zie:

 

http://www.metronieuws.nl/entertainment/veel-jongeren-op-stripdagen/SrZmcj!ASysmOXGHcXc/

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Hmm is dat zo?? ik heb toch echt mensen van de organisatie met zo'n tellertje (je weet wel zo'n apparaatje waarop je moet klikken als het een getal verder gaat) rond zie lopen bij de uitgang misschien niet heel nauwkeurig maar het werkt wel. of kortingskaartjes tellen of aantal verkochte kaartjes waarom zouden er geen 4500 mensen verdeeld over 2 dagen geweest kunnen zijn het is een erg grote ruimte zo'n hal. al was het vandaag wel heel erg rustig.

Link naar reactie

Zo. Was om 9 uur 's avonds weer thuis in het Hoge Noorden. Al met al een goede beurs. Best veel bezoekers, ook op zondag. Verkopen van zowel Philemon, de mini-strips als de reguliere handel volgens verwachting. Iedereen blij dus.

 

Ik denk dat ik Lecram zondag nog gemist heb in de kraam? Ik was nogal eens aan het rondlopen om wat tekeningetjes te scoren - ik zal ze eerdaags in het juiste draadje uploaden... Verder alleen Daan bewust gesproken. En Mars natuurlijk, alhoewel die druk was met Gleever pesten :-)

 

Tot later! Nu snurken.

 

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Die Mars moest hard doorwerken gedurende het hele weekend. Hij had zichtbaar moeite om al die stapels Trixen weg te dedicaceren. Een herdruk gloort aan den einder.... Zou hij meer moeten doen, zomaar een stripalbum uitbrengen.

 

Zag ik nu in het Trix boekje staan dat deel 2 eind 2012 uit is gekomen ? Dat had Mars wel even mogen zeggen.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Hmm is dat zo?? ik heb toch echt mensen van de organisatie met zo'n tellertje (je weet wel zo'n apparaatje waarop je moet klikken als het een getal verder gaat) rond zie lopen bij de uitgang misschien niet heel nauwkeurig maar het werkt wel. of kortingskaartjes tellen of aantal verkochte kaartjes

 

De toegangskaarten waren genummerd dus daar kunnen ze het wellicht ook uit afleiden.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

moest iemand een Vignaux voor me kunnen scoren zonder al te veel te moeten lopen ; }

 

Domme, had je dat nu eerder gezegd....

 

Ik heb hem zaterdag als laatste gedaan. Er was nog een kleine woordenwisseling (Dark Dragon Books wou niet meer, Frederique wel).

Hij heeft dan nog een tekening voor mij gemaakt en ik wist dat ik er al één van hem had....

Link naar reactie

Klopt Erik, maar ik kon het niet laten :e007:

 

Mooi gezicht, Mars en Gerard naast elkaar stapels boeken aan het signeren. Het was een leuke beurs met een aantal interessante tekenaars die verdeeld waren over meerdere stands. Dat laatste vind ik leuk omdat je op die manier nog eens wat door de zalen kan kuieren en eens ergens anders met andere mensen in de rij kan staan. Veel bekenden uit Nederland en Vlaanderen en natuurlijk Imajica met dochter die volgens mij uit het juiste dedi jagers hout is gesneden. De sfeer was goed en de tekenaars hadden er zin in. Kortom een beurs die weer de goede kant op gaat en meer bezoekers had verdiend.

 

ps over die bezoekersaantallen: ik sprak mensen die zondag vroeg binnenkwamen en kaartnummer 4400 hadden. Zelf was ik zaterdag bij de eerste 100 en kreeg een kaartje in de 1200......

Link naar reactie

Veel bekenden uit Nederland en Vlaanderen en natuurlijk Imajica met dochter die volgens mij uit het juiste dedi jagers hout is gesneden.

 

Dochterlief stond geduldig op haar tekening te wachten bij de Standaard kraam terwijl ik met retep bij Mars aan het keuvelen was :)

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie
Gast Willem Naber

Ik vond het leuk om wat meer werk uit die periode in het album op te nemen. In album twee komt een viertal pagina's Popi de clown te staan. Dan kun je je vast voorbereiden op de teleurstelling...

 

Teleurstelling ?!? TELEURSTELLING ?!? Man, ik kan niet wachten.

Link naar reactie

Goh olsimar, jou heb ik helemaal niet gezien dit weekend.

Wel grappig om mijn broertje zo gelukkig op de foto te zien.

Hij had erg veel plezier op de beurs. En ik heb hem zeer veel bij de stand van DDB gezien. :e012:

 

Klopt Velden8 ik was er deze keer niet bij, kwam allemaal wat slecht uit. Breda zal ik er wel weer zijn reken ik toch op.

 

Trix dus maar bij mijn SSZ halen. Mss wel beter want op zo'n overbelichte dedi in mijn album zit ik echt niet op te wachten :e009:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...