Ga naar inhoud

Music for Life- Stripveiling


Hollywood

Recommended Posts

12621 , Lectrr reserve werd niet bereikt.

Ik ben serieus onder de indruk. Ik zag alles stijgen, sommige op het (voor mij ) absurde toe. Sampere, Retera, Valkema, Delval, Maza, Cambré waren prijzen die ik zeker niet verwachtte. 

Wel al 1 tekening op voorhand verkocht van Lectrr aan 300 euro. Dus VOORLOPIG een bedrag van 12961 euro. Ik heb nog 4 tekeningen over van Lectrr, die doorheen het jaar zullen aangeboden worden. 

EN er komt normaal nog één specialleke in de warmsteweek zelf 😀😀

 

Bedankt aan alle forummers om gedurende een zeer lange periode deze topic te volgen! En waarschijnlijk zitten er wel enkel winnaars tussen.

Ik ga een goeie drinken!!!!!!!!!

Link naar reactie

Prima resultaat, gefeliciteerd, hier in huize Lecram ging het compleet de mist in, we vierden vandaag een verlaat Sintfeest en ik was bezig met iets wat ik had gekregen en men raadt het al.......net na een uur of 21.00 schiet de veiling mij te binnen en was ik te laat voor (bijna) alles waarop ik nog voor wilde gaan 😃..  op dat moment waren ook al mijn hoogste biedingen overboden, dus ik heb gefaald......uit de laatste kavels toch nog maar eentje overboden, zodat ik in ieder geval mijn belofte van een kavel kopen kon waarmaken.......

Maar goed, al met al een geweldig resultaat.

Link naar reactie
3 uren geleden, Hollywood zei:

Pakjes voor Nederland liggen klaar. Morgen Belgie, daarna de andere landen.

 Das wat anders nu, amai. Net in de examens uiteraard. Pffff beetje mispakt hieraan. 😑

Vertel eens wat meer:

* hoeveel kavels heeft de persoon met de meeste winnende biedingen?

* wat is de verste bestemming waarnaartoe je een pake gaat versturen? 

Link naar reactie

1 koper uit Nederland die 5 tekeningen heeft gekocht.

1 koper uit Nederland die 4 tekeningen heeft gekocht.

Het pakje die het verste moet is Goorhuis naar de VS

Sampere en Fey naar de UK

Mantovani naar Italië

De Lazare naar Luxemburg

Fey (meisje die uit de lucht valt) naar Duitsland

Alle andere tekeningen Belgie, Nederland en Frankrijk

De repers kochten Ed Vanderlinden

Ik zelf kocht Paolo Mottura en Stefano Carloni

Nog 15 onbetaalde kavels 

 

Ik doe ongeveer een 30minuten over een pakje.

Alles in plastiek, hard karton, bolletjesplastiek en nog eens verpakt.

 

pakjes.jpg

Link naar reactie
6 minuten geleden, Hollywood zei:

Voor mij de meest opvallende resultaten: Retera , Sampere ,Genet, Poinsot, Delval ,Mottura en toch ook wel Charel Cambré

Kavels waar ik denk dat men toch een koopje heeft gedaan: Kovaceciv, Duarte, Minus

 

Wat waren voor jullie de meest opvallende of tegenvallende resultaten?

 

Ik vergeet nog Maza, die ging ook nog een flink stuk de hoogte in. Ook Valkema buiten alle verwachting in

Link naar reactie

Meest opvallend qua hoge opbrengsten:

* Valkema, veel geld voor een dedi

* Chambre, een heel goede opbrengst voor Amoras, heb wel mooiere voor minder te koop zie staan. ZIe bv de Barabbas site. 

* Mottura. Mooie tekening maar een naam die totaal onbekend is voor mij.

 

Meest opvallend qua lage opbrengsten:

* Minus, volgens mij lager dan normale opbrengst   

Link naar reactie
1 uur geleden, Hollywood zei:

1 koper uit Nederland die 5 tekeningen heeft gekocht.

1 koper uit Nederland die 4 tekeningen heeft gekocht.

Het pakje die het verste moet is Goorhuis naar de VS

Sampere en Fey naar de UK

Mantovani naar Italië

De Lazare naar Luxemburg

Fey (meisje die uit de lucht valt) naar Duitsland

Alle andere tekeningen Belgie, Nederland en Frankrijk

Ik had eerlijk gezegd alleen bieders uit Nederland en Belgie verwacht, vooral Repers, De veiling was in het Catawiki menu niet echt makkelijk te vinden..

Link naar reactie
26 minuten geleden, Tweetie zei:

Ik had eerlijk gezegd alleen bieders uit Nederland en Belgie verwacht, vooral Repers, De veiling was in het Catawiki menu niet echt makkelijk te vinden..

Ik had er veel meer naar het buitenland verwacht, gezien de meeste tekenaars de veiling hebben gedeeld op hun facebookpagina. Ik ben echter blij van niet uiteraard.

 

Cambré was wel een totaalpakket de originele pagina, de schets en scenario (Legendre). Meestal enkel de pagina te koop. Maar toch een onverwacht hoge bieding. Ik was al blij toen reserve was bereikt 😀

Link naar reactie

De Minus valt mee denk ik.  Voor mij zat hij op de max van mijn autobod. Ik ging niet verhogen.

Mijn referentie waren 3 Minussen die in de kelder van Skull BD hangen. Die zitten tussen de 250 en 450 euro. Voor mij dus mijn hoogste bod.

Wat ik me wel afvraag os of de Minus goed zat tussen echte striptekenaars, in de juiste veiling? Maar ik ga niet klagen ;)

 

 

 

Link naar reactie
23 minuten geleden, Ambreville zei:

Wat ik me wel afvraag os of de Minus goed zat tussen echte striptekenaars, in de juiste veiling? Maar ik ga niet klagen ;)

Op CW wordt met enig regelmaat werk van Minus op de veiling met originele striptekeningen aangeboden. Vorige week nog:

https://veiling.catawiki.nl/kavels/22220827-minus-walter-originele-tekening-swing-baby-o-i-inkt-op-dik-tekenpapier-1990

En ook vrij recent deze:

https://veiling.catawiki.nl/kavels/18990197-walter-minus-original-painting-le-regarde-the-look-2017

Link naar reactie
26 minuten geleden, JJL zei:

Op CW wordt met enig regelmaat werk van Minus op de veiling met originele striptekeningen aangeboden. Vorige week nog:

https://veiling.catawiki.nl/kavels/22220827-minus-walter-originele-tekening-swing-baby-o-i-inkt-op-dik-tekenpapier-1990

En ook vrij recent deze:

https://veiling.catawiki.nl/kavels/18990197-walter-minus-original-painting-le-regarde-the-look-2017

Dan is hij toch een mooie prijs gegaan. Ik ging uit van zijn eigen verkoopprijzen, die liggen een stuk hoger me dunkt. 

Halverwege de pakjes naar België, pfview

Link naar reactie
49 minuten geleden, Hollywood zei:

Het scheelt niet veel 😉

Ik ben al heel de tijd sinds april heel secuur te werk gegaan. Dus we gaan het nu ook niet verprutsen op het einde hé. Al zal het wat langer duren

Laten we hopen dat ook de laatste mensen snel betalen. Dat is het enige dat je niet zelf in de hand hebt.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...