Ga naar inhoud

Music for Life- Stripveiling


Hollywood

Recommended Posts

Op 6/8/2019 om 17:07, Hollywood zei:

Het is inderdaad Deadpool. Geen idee of hij veel haast had, ofwel stond er een lange rij wachtenden 😂

Ik wil even wat verduidelijken omtrent de deadpool sketch van Skottie Young.

 

Skottie Young signeerde op de stand van Image op San Diego Comic Con. Hiervoor had je een bandje (signeerticket) nodig.

Hij zette enkel handtekeningen, maar toen het aan mij was stelde ik toch de vraag voor de veiling en om Dave te helpen.

Hij wou wel een snelle schets maken, maar een uitgebreidere zoals hij normaal maakte zou niet lukken.

 

Skottie Young doet niet zoveel beurzen en als hij er is zijn de rijen altijd lang. Daarnaast is de procedure om een verfijnde tekening te krijgen niet zo eenvoudig als de eerste in de rij te zijn.

Normaal is het behalen van een schets van Skottie Young altijd met het dobbelen en het behalen van een zelfde paar ogen (vroeger enkel dubbel zes).

Als je dit gegooid hebt wil hij dus een tekening voor je maken als je hiervoor 200$ wil betalen (laatste gekende prijs).

 

Deze zijn van veel betere kwaliteit dan de schets die je hier hebt, maar ik ben alvast blij dat Skottie hiervoor de tijd heeft willen vrijmaken om toch een uitzondering te maken. Het is en blijft een tof hebbeding voor de verzamelaars en ik hoop dat het toch iets bijdraagt aan de veiling.

Link naar reactie
10 minuten geleden, devilcreator zei:

Ik wil even wat verduidelijken omtrent de deadpool sketch van Skottie Young.

 

Skottie Young signeerde op de stand van Image op San Diego Comic Con. Hiervoor had je een bandje (signeerticket) nodig.

Hij zette enkel handtekeningen, maar toen het aan mij was stelde ik toch de vraag voor de veiling en om Dave te helpen.

Hij wou wel een snelle schets maken, maar een uitgebreidere zoals hij normaal maakte zou niet lukken.

 

Skottie Young doet niet zoveel beurzen en als hij er is zijn de rijen altijd lang. Daarnaast is de procedure om een verfijnde tekening te krijgen niet zo eenvoudig als de eerste in de rij te zijn.

Normaal is het behalen van een schets van Skottie Young altijd met het dobbelen en het behalen van een zelfde paar ogen (vroeger enkel dubbel zes).

Als je dit gegooid hebt wil hij dus een tekening voor je maken als je hiervoor 200$ wil betalen (laatste gekende prijs).

 

Deze zijn van veel betere kwaliteit dan de schets die je hier hebt, maar ik ben alvast blij dat Skottie hiervoor de tijd heeft willen vrijmaken om toch een uitzondering te maken. Het is en blijft een tof hebbeding voor de verzamelaars en ik hoop dat het toch iets bijdraagt aan de veiling.

Die tekening heeft wel iets van een glas wijn. Hoe langer je er naar kijkt, hoe beter dat hij wordt. De eerste indruk was inderdaad wasmedana. Ondertussen zie je er wel wat in. Hollywood heeft ook erger dingen ;). Ik denk met deze uitleg erbij om het te kaderen, dat het wel wat kan opbrengen.

Overigens kudos voor de geweldige inzamelactie die je in de states hebt gedaan.

 

 

 

Link naar reactie
40 minuten geleden, Boekenmagazijn zei:

Als dedicace zou je blij mogen zijn met zo'n Deadpool, maar als bijdrage aan een benefietveiling is het gewoon beschamend.

Maar als je een tekenaar met zo'n vraag overvalt tijdens eens drukke beurs, kan ik me voorstellen dat hij zich dat niet realiseert.

Maar een Skottie Young fan heeft geen kans op zo'n dedicace tenzij hij naar een Con in de US gaat. Dat maakt het gezien de situatie toch weer goed. De uitdaging gaat zijn om de veilinginfo bij de Skottie Young fans te krijgen.

 

 

 

Link naar reactie

Ik ben blij met alle schenkingen, hoe klein of groot ze ook zijn. Doel blijft op het einde zoveel mogelijk centjes bijeen krijgen. Liefst zoveel mogelijk natuurlijk want dit jaar zal de opbrengst gesplitst worden. 

Ook ben ik zeer dankbaar voor de hulp die ik dit en vorig jaar kreeg. Want mijn contact met tekenaars was toen niet zo groot zoals hij nu is. 

Het uploaden zal ook nog wat tijd en werk vergen. Ik begin in september reeds.

Nu enkel nog iemand vinden die helpt pakjes maken na de veiling 😂

Hopelijk blijft men deze topic volgen want er komt hopelijk nog heel wat mooi's aan. Als alles mee zit zal de veiling toch een aantal kavels meer bevatten dan vorig jaar. 😉

Link naar reactie

Even meegeven, ik ben niet de enigste die een actie op poten zet voor de warmste week dit jaar

1 van mijn spelers Cédric Goossens is net gestart aan de 100km dodentocht voor het goeie doel en dit in zijn rolstoel. 

Uiteraard laat hij zich sponsoren en de opbrengst gaat naar de ploeg. 

Wie facebook heeft kan eventueel een kijken nemen.

www.facebook.com/Dodentocht-for-life-2876452865759212/

 

 

cedric.jpg

Link naar reactie
1 uur terug, Hollywood zei:

Prachtig geschilderd werkje van Dan Ianos. Voor de nieuwe strip die uitkomt samen met Drazen Kovacevic. La croix Sanglante. Iets kleiner dan A3

received_501911900380602.jpeg

De bijbehorende strip

https://www.editions-delcourt.fr/serie/croix-sanglante-01-guerre-sainte.html

 

jammer genoeg nog niet in vertaling, maar dat zal wel komen. Dan is het grootste talent dat uit Roemenië is gekomen sinds Vlad Tepes. 

 

 

 

Link naar reactie
Op 31/8/2019 om 11:28, Paul_NL zei:

Wat een onzin! Dan reis je daarheen voor hem en dan mag je eerst gaan dobbelen zodat zijne koninklijke hoogheid de striptekenaar een schets maakt. Ik zou zeggen..wie het eerst komt het eerst maalt.

OP SDCC maakt hij geen tekeningen. Dit is op voorhand geweten binnen het verzamelaarsmilieu.

 

En de discussie wat de juiste manier is kan je eindeloos voeren. Hij heeft hiervoor gekozen en dus een loterij.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...