Ga naar inhoud

Music for Life- Stripveiling


Hollywood

Recommended Posts

1 uur geleden, Hollywood zei:

Hoewel hij nog ligt te drogen bij Gerben, vers van de pers. Een prachtig ingekleurd Wiske uit Cromimi. Waar hij de tijd vond blijft mij een raadsel. Maar we ze er heeeeeeel blij mee! Bedankt topper

https://www.2dehands.be/boeken-strips/stripboeken/overige-stripboeken/prachtig-origineel-door-gerben-valkema-389577138.html?ignore.plaats=1

Opmerkelijk hoe hoog deze nu al staat en hij staat er nog pas een paar uur op. 

Link naar reactie

Aan allen die deze veiling volgden ( misschien soms tot vervelens toe )

Aan allen die mee boden op de veiling

Aan alle tekenaars met een warm hart

Aan Kristof Berte voor de morele steun :e002:

Aan Kontiki voor de back-up :e005:

Aan Peter Bonte dat ik gebruik mocht maken van jou getekende reep (en ik denk tevens voor het laatste duwtje) :e008:

BEDANKT!!!

Veiling werd afgeklokt op +-2800 euro, 5 keer meer dan ik had durven hopen voor ik er aan begon.

Nu rest mij enkel nog te mailen naar iedereen, hopelijk kan iedereen ook wat geduld opbrengen, want ik heb nog niet alle tekeningen mogen in ontvangst nemen en heb morgen oudercontact.

Bedankt hiervoor

 

Link naar reactie
15 uren geleden, Hollywood zei:

Laatste dag van de veiling :e002: . Een toffe ervaring, waar buiten alle verwachtingen heel wat uurtjes werk zijn ingeslopen. Maar het ziet er veelbelovend uit. De meeste tekeningen staan zeker op hun waarde. Sommige had ik wat hoger verwacht, anderen dan weer lager. Ik kijk alvast uit naar het eindresultaat :e005: 

1 uur geleden, Hollywood zei:

Veiling werd afgeklokt op +-2800 euro, 5 keer meer dan ik had durven hopen voor ik er aan begon.

Voor m'n gevoel heb je wat geld laten liggen doordat de gekozen deadline zo kort was. Sommige tekeningen hebben er maar twee, drie dagen opgestaan. 

Als je alles er langer op had laten staan en de kavels na het weekend had afgeklokt, was er denk ik nog wat meer geboden.

Link naar reactie
8 uren geleden, Hollywood zei:

Aan allen die deze veiling volgden ( misschien soms tot vervelens toe )

Aan allen die mee boden op de veiling

Aan alle tekenaars met een warm hart

Aan Kristof Berte voor de morele steun :e002:

Aan Kontiki voor de back-up :e005:

Aan Peter Bonte dat ik gebruik mocht maken van jou getekende reep (en ik denk tevens voor het laatste duwtje) :e008:

BEDANKT!!!

Veiling werd afgeklokt op +-2800 euro, 5 keer meer dan ik had durven hopen voor ik er aan begon.

Nu rest mij enkel nog te mailen naar iedereen, hopelijk kan iedereen ook wat geduld opbrengen, want ik heb nog niet alle tekeningen mogen in ontvangst nemen en heb morgen oudercontact.

Bedankt hiervoor

 

Ik heb het zeer graag gevolgd, en ik was zeer blij om mijn klein steentje te kunnen bijdragen.

 

12 minuten geleden, The Alderwood zei:

Ik vind dat Dave 't goed gedaan heeft; Chapeau.

 

Absoluut!

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
9 hours ago, Hollywood said:

Aan allen die deze veiling volgden ( misschien soms tot vervelens toe )

Aan allen die mee boden op de veiling

Aan alle tekenaars met een warm hart

Aan Kristof Berte voor de morele steun :e002:

Aan Kontiki voor de back-up :e005:

Aan Peter Bonte dat ik gebruik mocht maken van jou getekende reep (en ik denk tevens voor het laatste duwtje) :e008:

BEDANKT!!!

Veiling werd afgeklokt op +-2800 euro, 5 keer meer dan ik had durven hopen voor ik er aan begon.

Nu rest mij enkel nog te mailen naar iedereen, hopelijk kan iedereen ook wat geduld opbrengen, want ik heb nog niet alle tekeningen mogen in ontvangst nemen en heb morgen oudercontact.

Bedankt hiervoor

 

Goed gedaan!

 

ik wacht in spanning op betaalinstructies ed ;)

Link naar reactie

Ik denk niet dat er veel mee kon uitgehaald worden. Ik denk dat de meeste tekening wel hun prijs zijn gegaan. 

Ik ben 28/11 gestart, en heb het up to date blijven houden en interesse blijven wekken door telkens nieuwe toevoegingen te doen. 

Ik probeer in Wachtebeke te raken. Vandaag niet (oudercontact en etentje met de collega's), morgen moeten ik en de vrouw (want we hebben beide 4 weken non stop aan musicforlife gewerkt -zij voor clinodogs) nog om alle cadeautjes :e001: . Als het lukt is het zaterdagavond.

Ik ga er aan beginnen sie , met rondmailen :e002:

Link naar reactie

Verplicht nummertje een oudercontact. :e001:

Ligt een cheque klaar in de auto, nu nog zorgen dat ik er raak. Nog heel wat te doen morgen. Beetje drukker geweest dan verwacht. :e010:

Indien we weer worden geselecteerd (ik veronderstel van wel-is het 2de jaar op rij), kan ik uiteraard opnieuw iets proberen op te zetten. 

We moeten het hebben van dergelijke acties om het jaar rond te komen. Want er komt een pak meer geld bij kijken dan de meeste mensen denken. Vroeger organiseerden we comedyshows met oa Piv Huvluv, Lamoot- maar daar was de winstmarge een pak kleiner. Het werk dat we er moesten insteken, een pak lichter natuurlijk. Het is wat wikken en wegen.

Deze keer iets vroeger binnen sparen aan de tekeningen, en iets langer online plaatsen, en iets vroeger stoppen. Allemaal te dicht op elkaar geweest. Mijnen euro was te laat gevallen dit jaar voor dergelijk initatief.

Op zoek naar een nieuwe lichting tekenaars, want 2 keer aan dezelfde mensen vragen is nogal wat beschamend. :e008:

Tenzij ik iets anders op poten probeer te krijgen, heb zelf al een ideetje :116: TO BE CONTINUED

Link naar reactie

Elk jaar opnieuw denk ik dat het hoogtepunt vorige Kerst al gehaald werd en ze daar in de komende warmste week onmogelijk over kunnen.  Maar kijk, alweer een record voor MFL.  Bijna 11 miljoen, aangezien alle acties nog niet rond zijn.  En dat grotendeels énkel door Vlaanderen, "slechts half België", bij wijze van spreken.  Dit terwijl héél Serious Request "amper" 5 miljoen (wat óók mooi is natuurlijk!) wist op te halen, een initiatief dat op héél Nederland kan rekenen, meer dan het dubbel aantal inwoners. We zijn een vrijgevig volk, zoveel is duidelijk.  Het zou volgens mij een goed idee zijn moest SR van hun oude formule afstappen en MFL volgen, dat heeft de actie(s) heel wat goeds gedaan destijds.  Mensen kunne massaal de goede doelen steunen die ze zélf kiezen of bijdragen aan de pot die verdeeld zal worden.  Het zou, denk ik, minstens het overwegen waard zijn.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...